![]() |
Stelling: Zonnebrillen zijn voor de bescherming, niet voor het mooi.
Ik ben zelf zo goed als voor deze stelling. Zonnebrillen heb je nodig in de felle zon. Dan moet je niet binnen een zonnebril opzetten omdat hij mooi bij je kleren past.
Maar, het is natuurlijk wel beter als je een mooie zonnebril hebt. Als je hem maar op het goede moment opzet. Wat vinden jullie? |
Oneens.
voor allebei |
Like 'wtf'.
|
Wat een kankerpoll.
Excuses voor de woordkeuze. |
Voor allebei, duh.
|
je kunt helemaal geen vinkje zetten.
|
eens, maar ik draag alleen in de auto een zonnebril, verder niet, ondingen...
|
oneens, zonnebrillen zijn gaaf.
je kan ongegeneerd spieken naar het andere geslacht, en t ziet lekker "mysterieus" uit. en er zijn zoveel gave (y) |
Vinken is te gek, echt.
|
huuu?
|
vinken is gaaf :) :) :)
|
Vinken kan inderdaad leuk zijn maar dan moet je wel een ander soort poll kiezen.
|
vinken is gaaf en zonnebrillen zijn sowieso ondingen dusja...
en mensen die voor de hip zonnenbrillen opzetten moeten dood, dan loop je door de regen en dan staat er zon dom mokkel met een zonnebril op :confused: |
Bullshit. We hebben het als mensheid honderdduizend jaar zonder zonnebrillen gedaan en iedereen kon gewoon kijken. Je kan jezelf wel aanleren dat je ze nodig hebt maar zonnebrillen zijn puur mode.
|
Citaat:
maar zon cheapass 5 euro zonnebril heb je geen kut aan |
wat een kutstelling?
|
Citaat:
|
ik vind echt dat je niet zo moet nadenken over dit soort dingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Okee, denk je dan maar in dat klikken te gek is, muggenzifters. :rolleyes: :p |
Ze zijn voor de bescherming, maar het is ook gewoon een accesoire; voor de mooi :o .
|
Een zonnebril is handig, maar ik draag hem ook zeker wel voor de mooi :cool:
|
Ik vind ze eigenlijk allemaal lelijk. Ik heb er zelf dan ook geen.
Vooral zulke gedrochten: http://imagescommerce.bcentral.com/m...79737/dior.jpg Daar gaan mijn haren recht van overeind staan. |
Bescherming is voor homo's.
|
Bescherming, boeie.
Zonnebrillen zijn de shit. |
Citaat:
|
http://www.servastgoed.nl/images/Vinkje.gif
http://www.posterunlimited.com/image...pgs/MAL307.jpg Zo moeilijk is het niet. |
bescherming. zonder zonnebril ben ik weinig waard zomers.
|
1. kk poll.
2. je stelling is waardeloos. |
zonnebrillen zijn om cool te doen , en lekker in je haar te schuiven!
|
Citaat:
|
ik ben een vaag persoon :o
maar ik vind zonnbrillen alleen nuttig in de auto als de zon schijnt, maar die stond er niet bij...al is het ook wel een beetje bescherming, omdat je jezelf en anderen beschermt om niet tegen iets aan te rijden als je niets ziet door de zon. |
Alleen nuttig voor in de auto en als je muziek moet maken tegen de zon in... Verder vind ik het fijn om iemands ogen te zien als je hem of haar tegenkomt. Van die meiden die voor de show een zonnebril opzetten als de temperatuur ook maar 2 graden boven nul is en de zon 5 minuten te zien is, vind ik een beetje dom staan!
|
brillen staan mij nooit mooi eigenlijk. maar toch probeer ik het steeds weer opnieuw.
verder tsjah, eeh, boeiend. |
Citaat:
|
Uffkurs zijn ze voor de bescherming.
Als je er geeneen hebt word je in elkaar gebeukt door de modeplietsie. ... *zucht* Ik ben zo NIET op dreef vanavond |
Ik boycot zonnebrillen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |