![]() |
Stel: je wint 1000 euro
en je mag het alleen besteden aan kleding. Wat koop je?
|
duizend bermuda's
|
tief op
|
:(
|
Zo veel mogelijk verschillende witte sneakers, veel sportkledij zoals die strakke nike shirtjes en tank en halter tops, verder wat getailleerde blousjes en beetje baggy broeken.
|
ehh, kleding natuurlijk. :confused:
|
spijkerbroeken, bikini's en een shitload aan cheapass shirtjes.
|
Spijkerbroek, bikini's, lingerie, shirtjes/topjes enne.. schoenen (mag dat :rolleyes:?).
|
een maatpak. eventueel schoenen.
en een onderbroek, natuurlijk. |
Ik ga naar de plaatselijke kringloop, haal daar een of ander paar schoenen of een of ander shirtje en zeg dan dat ik die voor 1000 euro gescoord heb bij een uberhippe retrovintagewinkel.
En dan - partyyyy. (y) |
Dan ga ik even langs de Raak! en Bijenkorf. Genoeg mooie dingen. Heb aan die 1000 euro zelfs te weinig waarschijnlijk. En tellen accessoires ook mee? Dan ook een hele mooie horloge erbij. Weet alleen nog niet welke precies.
|
een strakke zwarte leren jas van goede kwaliteit, ehm een paar nike dunks, een aantal bandshirts en een mooie dieselbroek.
dan hou ik vast nog geld over. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor anderen is het ongetwijfeld een boeiende vraag. (y) |
Ik denk een mooi 'pak' van Dolce & Gabbana, niet dat ik daar veel aan heb maar het is wel leuk om te hebben. En een paar goede spijkerbroeken I guess.
|
ik moet eerst schulden aflossen :o
daarna de broek die ik al een miljoen jaar wil, en twee nieuw paar schoenen. en vijf rokken ofzo, want ik heb er maar een en das te weinig voor op vakantie. ik wil ook nog een gave tas, en een leer jasje. en dan is de duizend euro denk ik wel op :( |
Citaat:
|
Ik zou gewoon een kledingwinkel binnen lopen en dan het geld in 1 keer opmaken en dan vooral aan dure kleding :o
|
Een nieuw paar sokken.
En van de rest ga ik een feestje geven waar je eng van wordt. |
Schoenen, broek, shirtjes, bikini, rokjes, nog een paar schoenen.. Zoiets. En allemaal van het type duur natuurlijk.
|
Mijn sokken worden van het type 'goedkoop'.
'Drie voor een euro bij de Zeeman', om precies te zijn. |
Drie sokken voor een euro :cool:
|
Hehe, drie paar bedoel ik, muts :)
|
Citaat:
|
"Mag het ietsje meer zijn?"
|
2 + 1 gratis!
|
|
Mieters.
|
guitige zwarte sandaaltjes die mijn tenen verhullen
leuke zomerjurkjes een paar leren laarzen blousjessssss |
alles wat niet van zeeman of zieliger komt :P
|
Dan geef ik het uit aan nieuwe spijkerbroeken, schoenen en T-shirts.
|
Citaat:
|
Een hele mooie bijzondere jurk, liefst speciaal voor mij gemaakt
Een net pak Een leren jas heel veel schoenen dan zal t wel ongeveer op zijn? Anders nog een paar goeie broeken.. Je moet natuurlijk niet teveel shirtjes enzo kopen want die zijn dan het volgende jaar versleten of uit de mode.. beetje basis dingen. |
Een paar all stars
Een paar ballerina´s die mij wél mooi staan. Twee goede spijkerbroeken en wat t-shirtjes. Oh en een mooie jurk of rokje ofzo :) Eigenlijk teveel om op te noemen :) |
Heel veel teensokken voor over m'n hoofd :).
|
2 nieuw paar schoenen (geen sneakers), eindelijk die jeans van dsquared en 3 maat shirts van Zegna oid.
doei |
alleen kleren?
dan ga ik weeer naar parijs en ga de luis vuitton winkel onveilig maken :cool: |
Uh ik ga spijkerbroeken, pumps, shirtjes, rokjes, vesten, jurkjes, enz halen bij de Zara
Gave shirtjes, vesten, jurkjes, rokjes, accessoires, tassen, sieraden enz bij de H&M Pumps en spijkerbroeken van Fornarina Allemaal leren schoentjes en pumps ga ik halen :eek: Uhm.. en ik wil ook nog wel wat dure dingen maar weet niet wat.. En dit zou ik er van halen - shell toe's adidas wit met zwarte strepen - zwarte pumps met ronde neus - pyjama broeken - bikini's van victoria's secret - shirtjes van threadless.com - JA HEEL VEEL DUS :eek: |
duizend paar sokken van 1 euro. die dingen verdwijnen gewoon.
|
Citaat:
|
1 paar prada's
50 Bikkemberg / D&G / Versaci enz. shirts (plaatselijke groothandel) 4 Evisu broeken Klaaar. Of een pak van Versacci + schoenen Weet-ik-veel, zal het toch nooit krijgen |
Citaat:
|
Citaat:
ik goo ize op een hoop, en hoop er toch nog 1 jaar me te doen :cool: |
leer jasje
mooie laarzen verschillende dure jeans die perfect zitten mooie leren riem nog wat oorbellen en shit en nog wat shirtjes, jurkjes, broekjes etc oh! en een galajurk en pumps :) |
Citaat:
|
Een sari.
|
broeken en een jurk :cool: want die heb ik nooit aan
en schoenen,als dat mag. |
merkschoenen
gewoon wat duurdere kleding en broeken zodat ik die in overvloed heb |
Ik zou gewoon hetzelfde soort kleding kopen als normaal, alleen dan heel veel. Een aantal schoenen erbij zijn altijd leuk. En ik zou denk ik de helft uitgeven aan lingerie, want daar kan je nooit genoeg van hebben.
|
Ik wil ervan op vakantie, mag dat ook?>
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55. |