![]() |
Wil je later kinderen?
Zo ja, hoeveel, jongen/meisje, en hoe hoop je dat ze zullen worden?
Zo nee, waarom niet? |
Ik zal mijn kinderen behoeden voor deze bedorven wereld.
|
Ja, wil ik wel. Ik weet nog niet wanneer want ik heb nog genoeg plannen.
Verder wil ik eigenlijk geen baby's en het liefste adopteren. Vier Afrikaantjes, jongens of meisjes maakt niet zoveel uit (Y). (Maar tegen de tijd dat het zover is zal het wel anders zijn :P.) |
Citaat:
|
nah aangezien ik momenteel zwanger ben van het aanraken van een vruchtbaarheidsbeeld in tsjechie kan ik niet echt over later spreken.
|
op mijn 32e ga ik een nepalees jongetje adopteren.
|
ja ik denk het wel maar wanneer weet ik niet, komende tien jaar iig niet. pas als ik er tijd voor heb en het geld.
dus waarschijnlijk nooit. |
Neen, voorlopig niet, al zou ik wel graag grandmommy's onbevlekte negerkind adopteren.
|
nee, ik moet er niks van hebben. als ik nu al kinderen op straat zie rennen en krijsen dan draait mn maag al om. nee, ik heb echt een hekel aan ze, en zij aan mij. ik en kinderen is absoluut geen goede combinatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
en ze mollen alles waar je hard voor hebt gewerkt. knaken, knaken, knaken. "ja, maar zo was jij vroeger ook" en "als iedereen er zo over dacht" is niet de reden dat ik dan "ook maar" kinderen moet nemen. |
Wow.. wat een antwoorden :s!
Ik wil heel graag kinderen, eigenlijk binnen 10 jaar minstens 1! In totaal 2 of 3, hoef geen compleet weeshuis :| En TS zelf? |
nee, kinderen zijn kut.
|
Ik weet nog niet of ik kinderen wil. Zoals al eerder is gezegd.. ik kan ze soms wel slachten. Maar als ik ze neem, dan adopteer ik ze. Maximaal 2 kinderen, echt niet meer.
|
ik wil graag een klein negertje die bubba heet. (y) het spreekt natuurlijk voor zich dat het later een echte gangtah wordt.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja
een jongen en die noem ik pepijn |
Citaat:
|
Zaaddonor.
En nee. |
Citaat:
|
Pepijn vind ik echt een verschrikkelijke naam dat mag en kan je een kind niet aandoen.
Ik wil later wel een kind, het liefst ééntje zodat het zo'n verwend nest wordt. Ohja, ik wil de naam kiezen want het lijkt me dus lullig als mijn vriendin in een hormonale bui het idee oppert om het kind pepijn, petronella of twostep te noemen. |
ik wil wel kinderen, twee ofzo.
geen lelijke trouwens, dat lijkt me echt verschrikkelijk, dan ben je uitgerekt voor niets :o verder beslis ik de namen, want mijn vader heeft zijn naamkeuze doorgedramd en nu heet ik ingrid, dat vergeef ik hem nooit. en ik wil 2 meisjes en een jongen. maar dat zijn er drie en dat is vervelend dus dan maar 4 |
haha
|
Peplijn :(
|
Citaat:
|
Ik wil een jongetje en een meisje en ze moeten óf lichtblond zijn óf schattige negertjes zijn. En ze worden intelligent, modebewust en knap. Uiteraard.
|
Ow ja.. als ik maar 1 kind wil, wil ik een meisje. En bij 2 een jongen en een meisje. :o
|
Ik wil wel kinderen...
ik wil óf een jongetje en een meisje, óf twee jongens... maar eerst hou ik het maar even bij 25 kleuters op mn stage(Y) |
Ik vrees dat ik nog te onvolwassen ben om die vraag te kunnen beantwoorden.
Wat post je trouwens veel reine claude. |
ja :D kinderen
huisje boompje beestje (droomt weg) |
Iedereen wil negers!
Mijn vriendin is momenteel zwanger, en het word een vaag kind met 4 afkomsten. Dope hoor. Duurt nog wel tot eind van de zomer, dus heb IK nog een rustige zomer :) |
Ik wil een man van 30 adobteren. Dan zet ik dreads in zijn haar en wordt hij hoer. :)
|
Ja van bijna elk ras wil ik er een paar.
|
Citaat:
Dat scheelt (of is een nadeel, dat kan natuurlijk ook :s ) Ontopic: Ja, ik wil kinderen en meer dan 2. Heb zelf 5 zussen en broers en vind dat wel erg gezellig. Geslacht maakt me geen donder uit, als het mijn kinderen maar zijn. Heb altijd gezegd dat ik 25 wel een hele mooie leeftijd vind om moeder te worden, dus we hebben nog even. |
Ja, ik wil kinderen, en het kind, maakt niet uit wát het is, moet cello gaan spelen en streepjes trui-en aan en heel lief blond haar hebben.
Maar als dit werkelijkheid wil worden dan moet ik een andere man vinden en eerst in het Gooi gaan wonen, en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren :) |
Citaat:
|
Ja ik wil er 2 of 3. Meisje/jongetje maakt me niet uit, het liefst 1 van elke soort want ik wil een Liza en een Tomas.
|
Ik wil ze vanaf hun 2e levensjaar (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wou vroeger altijd kinderen adopteren maar nu weet ik dat niet meer zeker.
maarja; later dus. als in later later! |
Ik wil een blond meisje met blauwe ogen en een jongetje met zwart haar en groene ogen en ik noem ze Gwen en Seth. Het liefst een tweeling aub.
|
Citaat:
|
ik wil denk ik geen kinderen maar over 10 of 15 jaar ben ik vast zo hormonaal dat ik ze wel wil. of ik adopteer ze en dan wil ik een mooi negertje of japannertje want die zijn schattig.
|
Ik ben te egoïstisch voor kinderen.
|
Citaat:
Ik wil wel kinderen, 2 ofzo. Spartaanse opvoeding zodat het geen verwende kindertjes worden die alleen maar aan geld en consumptie denken HE JONGENS. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22. |