![]() |
Nieuwe kledinglijn voor jongeren onder ontwikkeling! We hebben jou mening nodig!!
h
|
Is dit een grap?
Ik zie alleen twee badjassen. :| |
maar wát voor badjassen!
|
doe ff normaal, standaart font en cheap ass badjassen...
|
Zoals ik al zei, het is een product in ontwikkeling en we zijn druk bezig met het designen. Wij, om even wat info te geven, zijn een jongen en een dame van 16 en 17 jaar. Het is slechts een plan, maar we zijn er serieus mee bezig en willen er wel iets mee doen. Hiervoor vraag ik dan ook jullie hulp!
|
Dan zou ik eerst eens nadenken over hoe je dat aan wil pakken voordat je begint met het aanpakken.
|
Het plan is er al, concreet en wel maar laat ik het zo stellen. Voordat wij hier echt mee bezig willen gaan, doen we eerst een soort van marktonderzoek of er uberhaupt vraag naar een kledingmerk speciaal voor jongeren is en zoeken we nogsteeds tips en bijsturingen. Houd er natuurlijk wel rekening mee dat wij ook slechts 2 16/17 jarige zijn! Nogmaals het verzoek voor jullie tips en reacties!
|
Citaat:
|
ik zie een zwarte en witte badjas met in het rood dh erop.
zo bijzonder is dat geloof ik niet :confused: |
Citaat:
dat. en, "een kledingmerk speciaal voor jongeren" is iets dat je bij je reclame gebruikt, omdat het zo lekker klinkt. |
Als dingen als stylevol en mooi worden aangeprijst vind ik ze bij voorbaat al afschuwelijk. Niet voor mij, ik kleed mij reeds stijlvol maar ik wil niet degraderen tot stylish of stylevol zijn.
|
reclame is niet toegestaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |