![]() |
Grote pupillen...
Vanmorgen keek ik in de spiegel en zag dat mijn pupillen vrijwel net zo groot als mijn iris waren. Ik zorgde dat ik me een tijdje in licht bevond, en keek weer, niets veranderd. Inmiddels zijn ze nog steeds reusachtig (ietsje ietsje kleiner). Kan dat komen door verkoudheid ofzo?
|
LSD...XTC... kan van alles zijn... oneej dit is niet Druks & Alkohol..:P
uhmm ik weet het niet. ik hoor ook wel af en toe van mensjes dat ik grote pupillen heb, zomaar terwijl ik me nix anders voel. |
owel je bent verliefd... en anders is het wat ernstiger.... heb je dr ook hoofpijn bij/misselijk/duizelig??? want dan moet je ff naar de dokter hoor!
|
ik weet dat je het krijgt bij het gebruik van bepaalde oogdruppels....
maar dat is nu natuurlijk niet t geval want dan zou je dat wel weten... door verliefdheid kan het inderdaad ook komen zegt men :D maargoed, hou t eens in de gaten ofzow... en als het niet verandert zou je t eens aan de dokter kunnen vragen. ik zal t zo ff voor je navragen en als ik dan nog iets weet zet ik t er wel ff bij :) |
Ik had gisteren wel behoorlijke hoofdpijn, maar vandaag niet meer... juist vandaag zijn mijn pupillen zo groot (nog steeds)...
Dan zal het wel verliefdheid zijn ;) |
kan ook gewoon zijn dat je dat nou eenmaal van jezelf hebt. heb ik ook, ook al is er niets aan de hand. wel lastig als de zon schijnt. heb namelijk altijd een zonnebril nodig...
en nee, het komt niet door drugs. |
Wel vreemd dat ze nog steeds groot zijn, misschien dat het vanzelf overgaat.
Nu heb ik eigenlijk nog een andere vraagje over pupillen, als deze zou beide niet evengroot zijn betekent dat dan iet. (ze kijken ook altijd in je ogen als je op je kop hebt gehad enzo...) |
<-- en wat is je vraag? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ow wat gek joh, nee ik weet nie of dat erg is.
ik had een keer een testje gedaan. ik hield een hand voor me oog en in het andere oog scheen ik met een zak lamp. toen dee ik de zaklamp weg en de hand voor me oog vandaan. maar de pupillen waren allebij hetzelfde. eerst allebei klein <--door die zaklamp, en daarna allebei groterwordent. grappig is dat...:) maar als ze niet even groot zijn... heb ik nog nooit meegemaakt |
Als je voor een oog je hand houdt, en voor de andere een zaklampje, dan zaklamp en hand weg, is je ene pupil klein en de ander groot :)
Maareh... het valt me op dat mijn pupillen niet echt klein meer worden... Zijn niet meer reusachtig, maar nog wel erg groot... |
keek je in het licht of in het donker? Als er veel licht op het netvlies, trekken de kringloopspieren zich samen = de pupil wordt kleiner.
Als het donker is trekken de straalsgewijs lopende spieren zich samen = de pupil wordt groter. dit gebeurt onbewust goh je steekt toch wel wat op met je ouders als dokter! :D |
ik heb ook grote pupillen (meestal dan) geen last van
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |