![]() |
Rise Against
New Cd
The Sufferer & The Witness Out July 4th! Nieuw nummer van de cd staat op myspace http://www.myspace.com/riseagainst |
je moet de link even aanpassen, nu gaat ie naar outlook :)
maar ik ben benieuwd. |
Niice.
|
heb het linkje aangepast, zal zo even de nummers beluisteren en ik heb ook wel zin in een nederlandse show.
|
Vet nummer wel, en ik wil ze ook weer eens live zien
|
nieuwe nummer is er alweer af zo te zien...
|
Citaat:
tenminste die kende ik nog niet |
Het nieuwe nummer heet Chamber The Cartridge.
Sorry, ben traag met het geven van complete informatie. :) |
klinkt lekker (y)
rise against maakt goeie muziek |
Citaat:
|
vr0809Rise Against / support
status nnb zaal The Max genre punk / hardcore |
Rise Against heb ik helaas nog nooit live gezien, wie weet.
|
Citaat:
|
een beetje tegelijk met de tub ring tour. dat is naar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ik ga zeeeker
rise against live (y) |
Een unmastered advance van het nieuwe album is gelekt trouwens.
|
Hmm, wellicht aanwezig (y)
|
Citaat:
|
Hier staat 'drones', ook een nieuwe nummer, klinkt wel gaaf (y)
|
Ik trek dit soort dingen maar matig, suffe bende.
|
oeh ik will :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga ook trouwens. |
ik hoor vrij veel over deze band, maar na de nummers te hebben gehoord via de myspace-link ben ik niet erg overtuigd. Ik vind het vrij matig; maar wel lekker voor op de achtergrond
|
Citaat:
|
ik heb kaartjes (Y)
|
WTF? Tubring tour? Die lui waren toch uit elkaar?
Nieuwe Rise Against, altijd goed, ik ben benieuwd. Naar de Melkweg ga ik niet, die band nou al zo vaak gezien en de laatste 2 keer vond ik t ook niet echt geweldig meer, de charme is er een beetje vanaf voor mij. |
Citaat:
Datum: 09 September 2006 Tijd: 20:00 Locatie: Nog onbekend! Extra info: Na 8 jaar ZaraThustra nog 1 keer een knal optreden! DIt keer samen met al hun vrienden! Tub Ring (USA), Destination Zero, MIJR, NiceMom, BlueTree, NovaStrike, Circus Absurd Theater, BMXers, Breakdancers, Dj ShellShock, VN enz |
Citaat:
|
Citaat:
Nieuwe nummers maar eens morgen lusiteren ofzo. Betwijfel of ik bij die toer ga zijn. |
Citaat:
|
en oja, de nieuwe plaat is op menig torrent site al te krijgen
|
Ik vind The Unraveling ook nog goed te pruimen.
|
The Unravelling en die 2e welke begint met Black Masks en Gasoline zijn dan ook gewoon goed te pruimen (bij da Capo ligt the Unravelling op lp trouwens voor de liefhebber).
|
Citaat:
Er staan hele sterke nummers op |
nieuwe album klinkt echt wel relaxt, zeker aanwezig in de melkweg
|
Citaat:
|
Eerste impressie over 't nieuwe album: eentonig. Liedjes die met "ba-ba...babaaa[+gitaar]" beginnen ken ik nou wel (maar misschien moet ik 'm wat vaker luisteren).
Vind the Unraveling en Revolutions Per Minute wel heel erg gaaf maar denk niet dat ik naar de Melkweg ga, heb eigenlijk geen zin meer in irritante kids. |
waarschijnlijk wel aanwezig. (y)
nieuwe album vind ik maar suf, dat ze eens iets nieuws verzinnen. er is maar een band die telkens hetzelfde trucje kan doen en dat is JAMIROQUAI GVD. |
ze waren zo belabberd live dat ik de moeite niet eens neem om naar de cd te luisteren.
verder kan me de band ook weinig boeien. |
Citaat:
edit: oh wacht ik zie het al. |
en a wilhelm scream in t voorprogramma (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kaartjes zijn binnen!
Nieuwe plaat rockt! even 'wennen' in het begin! Jammer genoeg minder lompe stukken zoals in bijv. state of the union ! Heerlijk, Rise Against! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |