![]() |
biologie
hoi
op die site waar staat wat je moet leren voor je examen staat bijvoorbeeld bij biologie al die domeinen. Het klinkt misschien dom maar waar staan die domeinen dan??? En denken jullie dat het genoeg is om de samengevat examen bundel te leren???? XXX |
Bij mij staan ze achterin mijn biologie boek. Ik vind het alleen wat vaag beschreven allemaal. En mijn docent zei dat je er niet letterlijk een vraag over zou krijgen maar wel moest weten hoe het allemaal zat dus ik heb het gewoon geleerd.
|
Ik heb even door www.watmoetikleren.nl doorgekeken, en het lijkt wel dat je gewoona lles moet leren wat op samengevat bundel staat...
waarom maken ze niet nog een site over WAT JE NIET MOET LEREN.. das veel handiger man.. mwa.. gwoon alles leren he! :), dan weet je lekker veel wuhaha :p |
Ik snap het dus ook niet, net hoor ik van iemand dat je DNA en zintuigelijke waarneming niet moet leren? is dat waar?
|
Volgens mij moet je voor bio alles leren, behalve cellen (mitose/meiose en al die celonderdelen..)
|
onze lerares heeft aangegeven welke hoofdstukken je niet hoefde te kennen van het boek biologie voor jouw.
van hoofdstuk 1 hoef je alleen bas 1,7 en 8 te kennen zintuigelijke waarnemingen en regeling hoeft helemaal niet en verder zij ze dat gedrag erg belangrijk was |
op watmoetikleren.nl staan allerlei fouten.. Daar moet je NIET op kijken..
Op havovwo.nl staat wel gewoon de goede informatie.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |