![]() |
te fucking heet
Altijd zeiken en schreeuwen over de camplooks en whatever van een ander, maar fuckdefuck, welke chick heb jij gespot die je terplekke zou willen doen omdat hij/zij er zo ontzettend heet uitzag? :)
|
wat een taal :eek:
ik zou carlos d. natuurlijk willen doen maar toch heb ik liever de kastilliaan. |
het meisje dat er vanmiddag met mijn winkelwagentje vandoor dreigde te gaan; echt omgwtfheet. (maar daarna reed ze weg in 'n Smart (n) afknappen op iemands vervoer ftw.)
|
een kerel die ik in de bus zag :o
|
n lekker ding in leewarden, mmmmm
|
op de technische afdeling lopen geen hete mensen :( Jongens in 3 kwarts broeken met adidas sneakers en een g-sus shirt, of alles van death metal.
En op admin werken alleen maar hete jaarclub chickies met dikke bipsjes |
Nee, want ik woon in Leiden.
|
Citaat:
|
Rond deze tijd van het jaar komen ze ineens allemaal naar buiten, mooie tijd van het jaar
|
de bond girls die ik met mn scherpe oog spotte in de teasertrailer van de nieuwe james bond
omfg! of moet het irl zijn? |
die parachick was onmin lauw mang, dat jeh het ff weet BIATCH.
|
Het fotomannetje (ik geloof alex) van vakantie, Kahn van vakantie, Suppi van vakantie en Michiel van vakantie.
|
Citaat:
|
Laatst een knul met een gore vlek op zijn mooie blauwe blouse... Heel hot.
|
Ik was vorige week in een museum en daar zag ik een aantrekkelijke deerne, maar ik durfde haar niet aan te spreken omdat ze nogal gebiologeerd naar een foto van een paaldanseres genaamd Hema aan het staren was.
|
Dat was zeker een pot.
|
En ik de pottenkijker.
|
Citaat:
|
Mijn ogen nemen overal hete 'chicks' waar. Maar ik ben homotje en zeg niks je weetok.
|
mijn collega is heet (l)
|
vandaag echt hélemaal niemand (n) eerder allemaal fatsige lelijkerds ofzo. iedereen leek extreem lelijk vandaag. oh en de laatse keer dat ik een hete chick spotte was 24 uur + een paar minuten geleden. ;) ;) ;) ;) ;)
|
Ik wil alleen maar mijn vriendje doen! Maar vandaag op het werk, had ik 2 hele mooie collega's, alleen waren Laura & Nily nogal vrouwelijk :p
|
Citaat:
|
joch wat in de boot voorbij kwam varen (y)
flirten op het water :o |
Citaat:
Maar deze Bond ziet er meer uit als de bad guy, dat is wel jammer. Nu kan ik me niet met hem identificeren. |
Citaat:
Uhm even denken; recent een meisje in de bus (Y). "twas een plaatje". |
|
Citaat:
|
niets mis met spek inderdaad.
ik hou van dik EN soms ook dun ;) ik bedoel [img]xx[/img] [img]xx[/img] zo veel ribben heeft ze niet ;) Links net van Snuitermans gekregen trouwens |
true, true, valt mee. ik viel vooral over die ene foto waar ze achterover leunt. :o 's best heet indeed. :)
|
Maar op diezelfde website.. :(
[IMG]xx[/IMG] haar wil ik echt een cheeseburger voeren |
Citaat:
ik vind de vrienden van m'n broer heet en gelukkig komen ze lekker vaak langs want dan kan ik wulps doen en giechelen oom hun grapjes |
ok :) mijn huisgenoot is heet.
niet heet dat ik hem zou doen, want hij is m'n huisgenoot, maar hij is de enige die ik nog vandaag tot nu toe gezien heb. |
Citaat:
|
De bomen bloeien weer (L)
|
Citaat:
|
Kutger Muller.
|
ik vind mijn eigen chick wel fucking heet. verder kijk ik nooit naar andere vrouwen.
|
Een jongen in de bus, die me aan Jared Leto deed denken (y) (y)
|
|
Citaat:
|
De jongen die één van mijn vriendinnen gisteren heeft gezoend. Omg. (y)
|
Citaat:
http://www.stereogum.com/img/whoisthisdude.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
argh
|
Citaat:
|
fake doet het ook, die plaatst alleen geen plaatje.
en nu moet ik ervandoor want ik heb een date met ufke & roxy. :O |
zonder plaatje is toch zz want wie kent haar nou? :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21. |