![]() |
Architecture in Helsinki
Wie kent deze band en wat vind je er van? :)
Site:Architecture in Helsinki En wie gaat er naar een van de drie optredens in NL? (Y) 10 Mei - Paradiso Amsterdam 11 Mei - Rotown Rotterdam 12 Mei - Ekko Utrecht Support:Tilly And The Wall |
Verdomme, te kort dag.
|
Ze zijn wel ok, maar ik ga 9 mei al naar Radiohead en 10 mei al naar the Revs in Rotown, en dat terwijl ik moet werken. Dus een extra concert kan ik niet echt aan.
Maar eh ja, puike band wel. Rustgevend als achtergrond muziek enzo. |
Geen vervoer :(
|
Geweldig leuke band, en hun optredens... ik kan je alleen maar aanraden ook eens te gaan kijken. Echt, het belooft anderhalf uur feest te worden. Ze staan met 8 man op het podium, verwisselen constant van positie en instrumenten. Er is eigenlijk altijd wel iets te beleven. En dat alles gecombineerd met heerlijke dansbare, zomerse indie-rock. Ja, Architecture in Helsinki (y) http://users.skynet.be/fb221141/2006...helsinki05.jpg
Fuck... Tilly and the Wall als voorprogramma !!!!!! Jammer dat concertjes in Nederland kwa vervoer nogal onhaalbaar is voor mij. |
Mjah ik zag laatst al een postertje toen ik in de ekko was. Toen dacht ik 'oh dat moet ik onthouden', maar dat heb ik niet gedaan.
|
Misschien dat ik nog naar rotown ga. :)
|
Ik ga zelf naar het optreden op 12 mei in Utrecht :).
Ik ken de band al een hele tijd en kwam er toevallig achter dat ze in NL optreden. Dat wil ik natuurlijk niet missen (Y). |
Ontzettend goede band. Ben benieuwd hoe hun live performance is, maar die zal ik nog wel een keer ervaren. Heb inmiddels even geen geld... Dinsdag, 9 mei, sta ik namelijk in de HMH... Thom York, Radiohead here I come. Die gaat dus even voor.
Heb inmiddels het album In Case We Die gedownload. Rustgevende muziek, maar allerminst saai. Ze verrassen je iedere keer. Je hoort ontzettend veel geluiden zonder dat het extreem bombastisch overkomt, er blijft een duidelijke lijn in hun muziek zitten, met soms onverwachte momenten. |
waarschijnlijk present in ekko
|
hartstikke te gekke naam!
|
Citaat:
|
wat een kutnaam
|
lekker vrolijke band
|
vorig jaar gezien en was echt een vette live band (y) .
|
Citaat:
ooit heb ik die plaat eens beluisterd maar niet aandachtig genoeg, misschien nog maar eens doen |
Citaat:
|
misschien ben ik erbij in ekko
|
Als het goed is gaat metallicat samen met mij :)
|
een verdomd grote up.
maar wie gaat aankomende woensdag naar hun concert in paradiso besides me? |
zijn er nog meer shows?
|
ik ben meegevraagd voor woensdag in de Diso.
ben de dag erop ook vrij. weet alleen niet wat het is. :p |
Ja tof, ik ga.
|
Oh, fuck... Tilly and the Wall als voorprogramma? Ik ga minstens drie keer (c:
Edit: Fuck off, stomme up. Geen Tilly and the Wall in het voorgramma )c: dan ga ik toch maar niet. |
Citaat:
Het optreden was gaaf, heb me prima vermaakt (Y) @ Relic Delic; waar was jij dan? |
oh!! ik heb jou niet gezien..
ik vond het echt geweldig(y). veel interessanter dan op cd!! iedereen die naar pukkelpop gaat: je moet ze echt gaan zien |
Citaat:
|
Ik vind het nieuwe album echt slecht (n)
|
ik ga ze checken op pukkelpop
|
Citaat:
En idd, veel energieker dan op cd en zeker meer dan ik verwacht had (Y) @Relic Delic; tsk tsk. |
Citaat:
|
Goeie bandnaam...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |