![]() |
Hoe belangrijk is muziek in jouw leven?
Nou, de titel zegt het al: hoe belangrijk is muziek in jouw leven?
Ik zou echt niet zonder kunnen, onder huiswerk maken luister ik muziek, in de auto onderweg ergens naar luister ik muziek, soms ook op de fiets als ik alleen ben. Ik luister ook muziek om emoties te verwerken (verdrietigheid of kwaadheid), bijvoorbeeld bij overlijden van een dierbaar iemand, of liefdesverdriet ofzo. En ja, dan luister ik metal/blackmetal/deathmetal/en al die andere zooi. Best raar vind ik zelf, dat als ik verdrietig ben, zo'n harde muziek ga luisteren, maar het doet me wel goed. Hoe zit dat bij jullie allemaal? En wat luisteren jullie dan graag? |
Ik luister muziek als ik blij ben, als ik verdrietig ben.. wanneer dan ook. Ik kan me soms ook echt niet concentreren zonder muziek, moet dan persee muziek luisteren.
Soms luister ik zelfs zo veel muziek dat ik er gek van word.. maar toch kan ik dan niet stoppen met luisteren. Ik luister veel jaren 60/70, pop/rock maar ook wel wat dingen die meer in de richting van punk, ska, klassiek enz. komen. Nee, ik kan niet zonder muziek (Y) |
Ik kan niet zonder.
Maar ik dacht dat hier al één of meerdere topics over waren. |
Ik heb ze niet gezien anders. En anders sorry dan.
En ik luister ook altijd :) Kan ook niet zonder. Als mn mp3-speler het zou begeven zou ik gek worden. |
Citaat:
Idd mijn ipod moet ook maar geen breakdown hebben, desnoods ga ik dan old-skool discman luisteren. |
Citaat:
nou en. |
Stelletje whiners.
|
op een schaal van 1 tot 10 is muziek vrij belangrijk in mijn leven.
|
Muziek is eigenlijk best wel belangrijk voor mij.. Ik maak bijna iedere dag van de week wel ergens muziek en luistr in de auto, soms in het OV en thuis heel vaak muziek. Zou lastig zonder kunnen!
|
Emo's. (n)
|
Ik haat muziek en ik veracht haar beluisteraars.
|
Citaat:
|
Ge - fuckig - weldig voor je friggin pantsy.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ken persoonlijk geen emo's, maar wat ik van mensen hoor, zijn ze alleen maar depressief enzo. sorry voor mijn best wel ongegronde mening |
Citaat:
laat iedereen lekker z'n eigen muziek luisteren en niet zoveel zeiken op anderen |
Citaat:
|
Citaat:
Maar zoals ik zei, ik heb nooit een emo gekend, dus nog nooit mee kunnen praten. |
Ik luister alleen muziek als ik verbaasd ben.
|
Ik vind het eigenlijk leuker om muziek te maken dan het te luisteren. Soms is wat stilte wel rielekst (in de trein, op de fiets, bij het hardlopen). Goed luisteren naar echte muziek is veel te vermoeiend om 24/7 te doen.
|
Geen idee. Ik ben opgevoed met muziek. Hier in huis staat altijd muziek aan. Ik ben niet echt een "muziekluisteraar", maar muziek is voor mij iets wat er altijd is. :rolleyes: weet eigelijk niet...
|
Citaat:
|
Muziek? Ik zou geen moment zonder mijn huidfluit kunnen.
|
kei
|
Ik luister elke dag muziek. Vooral als ik op de computer zit, maar ook op m'n kamer en tijdens het reizen. Ik kan het niet wegdenken uit m'n leven.
|
Ik heb niets met muziek.
|
Citaat:
|
Zonder muziek zou ik iig geval goedkoper uit zijn.
|
Ik luisterde zoveel muziek dat ik me aansluit bij Snees. Stilte. Megacool.
|
Ik vind muziek wel aardig, maar ik kan best zonder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Muziek heeft mijn leven gered.
|
Gerrit heeft mijn muziek geleverd
|
Citaat:
|
Shadow-Lord is een absolute heerser.
|
|
Citaat:
|
Life = Music
(StuBru slogan) |
voor mij is muziek mijn leven... op mijn vriendin na dan voor haar zou ik zelfs mijn muziek opgeven...
Maar muziek helpt me met alles.... werk... school... mezelf onder controle houden(heethoofd)... ik zou ook niet zonder kunnen! |
Citaat:
|
ehhhh wat zal ik hier nu eens op gaan zeggen. zonder muziek functioneer ik minder goed. whine whine, emo,emo.
lach me maar uit nu. |
muziek is nou eenmaal belangrijk .
|
Zonder muziek kan ik niet leven!!!!111!11!!!!! :) ;) ;) :) :) :).
EHhm, ik vind muziek wel jofel. |
Muziek is best belangrijk in mijn leven. Ik zou wel zonder kunnen, maar mijn leven zou dan stukken minder plezierig zijn :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58. |