![]() |
[Tekening] Titelloos
http://img60.imageshack.us/img60/886/power2py.png
Potlood op papier (goh). Ik baal zelf nogal van de nogal vlekkerige lucht. Iemand tips? |
Mooi (y) Alleen de zee is een beetje heel erg donker maar dat past goed bij de tekening. Aangezien ik geen expert ben op tekengebied moet iemand anders je maar tips geven
|
de zee lijkt zo vlak.. er zit geen beweging in, het zijn alleen donkere potloodstrepen.
en zoals iemand eerder al tegen je zei kun je bij het inkleuren beter cirkels maken met je potlood ipv strepen, dat kleurt en vult mooier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lang leve kneedgum, daarmee kan je het redelijk vereffen. Ehm voor volgende tekeningen, laat alsjeblief het cliché-ronde-zonnetje en de 2-strepen-vogels weg, die zijn iets minder.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het idee wel leuk, maar de uitwerking minder. De rotsen bijvoorbeeld: die lijken eerder gigantische zeepokken. Of zeshoekige kubussen ofzo. En de zee lijkt plat. Het mensje vind ik wel weer leuk, alleen wat dunnetjes. En verder zou ik inderdaad geen streepjesvogels maken en plakjes zon. Experimenteer eens wat. Niet in een 'echte' tekening, maar in een aantal kleine studies. Kijk naar plaatjes, video, of misschien zelf echt 'spul'. Natekenen helpt. |
Citaat:
|
Citaat:
Het kán wel, binnen een bepaalde stijl. Maar nu is het gewoon - 'yes, ik maak een rondje want de zon is rond en dan is het wel realistisch.' |
http://www.atpm.com/6.09/montgomery/...cayman-sun.jpg]
Hier. Zon, zee, wolken. Beetje hetzelfde als de TS heeft. Zie je het verschil? Ik ga niet zeggen dat ik deze tekening goed vind, want dat vind ik niet. Maar ik kan me wel herinneren hoe de eerste tekening die je hier postte er uitzag, en ik moet wel zeggen dat ik enige verbetering in je anatomie zie. En tja, je hebt nog tijd zat om te oefenen. Dus doe dat ook gewoon, blijf veel tekenen en vooral ook kijken naar dingen, dat is de enige manier om het te leren. |
dit doet me denken aan een boekkaft van boekenweek-geschenk van jan wolkers.
verder vind ik haar dunne bovenbenen hebben en zo is minder, verder wel mooi. |
I like big butts an' I cannot lie.
You otha brothas can't deny. |
Citaat:
oh, en de horizon is nog teveel een dunne streep met daaronder een zwart vlak. genoeg gebitcht nu :o je bent er wel hard op vooruit gegaan. (Y) |
Zou de zee andersom kleuren - achterin donker, voorin lichter. Nu lijkt het eerder alsof ze boven een enorme krater staat ofzo :P
Verder wat Paranoide zegt, eh, de laatste keer. Ik vind het niet heel goed ofzo, maar je hebt wel talent. Zou gewoon doorgaan met veel tekenen, het kan beslist wat worden (y) |
Vind het foeilelijk :) Mn nichtje van 2 kan het nog beter
|
L2 tekenen
|
Citaat:
En @hitzor: Wat?? :confused: |
ik heb het even opgezocht..
http://www.kinderjury.nl/Omslagen_ge...Zomerhitte.jpg En nou geen gezeik van :eek: een naakte vrouw ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Even terug, met mijn opmerking bedoelde ik dat het vrij kinderlijk overkwam ja en het weinig plasticiteit nog heeft, vereffenen van vlakken helpt daar al bij, verder zou ik (zie plaatje Zomerhitte) contourlijnen lichter maken, begin met harde potloden en probeer dan steeds een stapje verder te gaan ipv eerst de figuur helemaal op te zetten. Gewoon oefenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt de zee naar de vrouw/meisje getekend. dat had je beter eerst kunnen maken, dan het meisje/vrouw er op te zettten. :) Ik vind het erg mooi geworden ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |