![]() |
hoeveel-kleren-heb-jij-topic.
Kruimel naamzoek:)
|
mijn adviezen worden binnen no-time aangenomen en uitgevoerd. Een knap staaltje complimenteuze techniek :')
|
Citaat:
|
Twee schoendozen vol.
|
Kruimel heeft soms te weinig kleding aan daar is niemand verdeeld over.
Ontopic: Geen idee, ik heb geen cijferdisorder dus ik tel mijn kleren niet. |
schattingen:
shirtjes die ik daadqwerkelijk draag: 10-15 broeken die ik daadwerkelijk draag: 5 schoenen die ik daadwerkelijk draag: 4 truien die ik daadwerkelijk draag: 3 en verder heb ik keine ahnung |
Shirts ongeveer 10
Broeken ongeveer 5 Longsleeves 3 Truien 4 Vesten 2 Colbert 1 4 paar schoenen 1 PETJE. |
shirtjes die ik daadqwerkelijk draag: 8
broeken die ik daadwerkelijk draag: 2/3 schoenen die ik daadwerkelijk draag: 2 truien die ik daadwerkelijk draag: 3 1 pet 3 vesten longsleeves 3/4 |
9 broeken
5 shirts 6 vesten waarvan ik er maar 3 draag. 3 warme truien 5 longsleeves 3 bigshirts 3 pyamabroeken 3 pyamashirts 3 sportbroeken 4 sportshirts. (ik heb shirts die ik kan gebruiken als pyama en als sportsshirt.) 1 paar verneukte schoenen 2 paar normale schoenen 2 paar sportschoenen. Heel veel sokken en onderbroeken enzo. |
O_o ik ben moe.
|
heel veel :)
|
Citaat:
|
behoorlijk veel
|
Broek die ik echt draag: 3
Shirtjes die ik echt draag: iets van 10 hooded sweaters ( :p ): 3 longsleeves die ik echt draag: 8 schoenen die ik echt draag: 2 paar |
genoeg voor mij + wat extra
|
Dingen die ik echt draag
Broeken - 3 Shirtjes - ik kan er 5 bedenken maar dat zijn er vast 8 of 10 ofzo Truien - 1 Vesten - 1 Longsleeves - 3 Schoenen - 2 (paar) |
Een stuk of 4 broeken, 10-15 shirts, twee truien, twee overhemden, een POLO en nog wat subcultuurgerelateerde, :):), troep die ik aan niemand kan slijten.
|
10 broeken. verzameling van 2 jaar. dus niet alles is nog draagbaar.
18 shirtjes 4 langemouwenshirtjes 2 vestjes 2 warme vesten 1 warme trui 300 hempjes 3 rokjes 3 jurkjes 3 bikini's stuk of 40 strings/slips/hipsters (waarvan er maximaal 9 echt lekker zitten) 6 bh's ik draag de helft :rolleyes: |
6 broeken (draag er 4 van)
4 overhemden 4 longsleeves heel veel oude shirts 5 paar schoenen, draag er 2 van 5 truien ofzo. |
wat n teringvraag, ik ga echt niet alles tellen dan ben ik morgen nog bezig :rolleyes:
|
3,5 meter
|
Citaat:
Er staan drie wasmanden vol kleren geen zin om die mee te tellen En iets van 5-6 plastic tassen met kleren die ik niet meer speciaal vind tel ik ook niet mee... Uh.. ik tel zo wel |
Citaat:
8 jurkjes (waarvan 1 niet zo speciaal dus die telt niet) 3 mouwen/bolero/shrug dingen 1 blousje (zwart) 10 shirtjes met lange of 3/4 mouwen 17 shirtjes met korte mouw of zonder mouw ook tanktops 8 hemdjes of tops met spagheti bandjes 6 spijkerbroeken 7 niet spijkerbroeken (3 niet zo speciale liggen toch nog in m'n kast dus eigenlijk 4 :eek: ) 11 rokjes 8 slaap of klus shirts 3 korte broekjes/ hotpants 10 jassen (waarvan 3 niet zo speciaal dus die tellen niet) 14 vesten/truien (waarvan 5 niet zo speciaal dus die tellen niet) 14 bikini's & 2 extra broekjes 3 badpakken en 3 badmutsen 5 bandana's haarbanden dingen genoeg ondergoed en sokken genoeg petten mutsen sjaals (van elk 5-6) 2 m^3 aan tassen (tel ik wel als je heel graag wil) & nog een kastje met schoenen (is ook kleding toch) 3 chuck taylor 3 sportieve schoenen 4 paar pumps 1 paar wedges 3 paar moccasins/balerina's/flatjes 7 paar slippers 1 paar laarzen of zo :rolleyes: :rolleyes: De helft zit in de was/is kwijt enz Maar dat zit nu dus in mijn kast :) Ik doe wel een hertelling als ik AL m'n kleren bij elkaar heb OK :bloos: |
Citaat:
|
Vrij veel.
|
Citaat:
|
pfffh te veel
ong 25 shirtjes met korte mouwen 10 shirtjes met spaghettiebandjes 15 broeken ofzo 5 bikini's veel sokken nogmeer ondergoed 8 lange mouwen shirts 6 truien ofzo 8 vestjes ong 14 paar schoenen 5 colbertjes 8 rokjes/rokken ehh? nou heb ik geen zin meer om na te denken |
dat was een schatting btw,heb et niet nauwkeurig geteld (n)
|
Meer dan genoeg.
Ik zou serieus niet weten hoeveel, ik denk al wel 25 lange broeken of zo |
1 broek
3 rokjes 10 shirtjes ofzo? 2 jasjes en sokken doe ik niet aan. 1 paar sandalen en 2 paar andere schoenen. |
ik lees telkens miss spunky :):)
|
blijf jij van die loze topics maken?
ot: te weinig :p |
Citaat:
|
40 shirtjes
5 spijkerbroeken 3 linnen broeken 5 andere broeken 10 truien 6 bh's 30 slipjes e.d. paar pyjama's 6 paar schoenen 15 rokjes en wat kekke panties en een zooi sokken |
Twee broeken, twee shirts, twee truien, een jas en een paar schoenen.
|
erg veel. zeker als ik zie dat sommigen hier maar 10 shirtjes ofzo hebben. bij mij zijn dat er meer maarja ik vind het (vooral in de zomer) ook zo leuk om te halen ;)
(dat geld trouwens niet alleen voor shirtjes) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Genoeg om maar één keer in de week te hoeden.
Prima zo. |
Citaat:
25 shirts 3 longsleeves 11 lange broeken 2 korte broeken 1 driekwartsbroek 2 jurken 6 rokken 12 truien Badkleding, ondergoed en pyjama's: simpelweg te veel. |
2 kasten vol en nog een beetje. geen zin om te tellen.
|
omgz echt zo veel.
|
Ik geloof dat ik vind dat iedereen hier best belachelijk veel kleding heeft. Daarbij vind ikkleren tellen teveel werk, ook alheb ik weinig.
|
Genoeg.
|
Ik heb overgens meer dan 30 paar schoenen. :)
|
dingen die ik draag niet super veel, maar daarbij ga ik het ook echt niet tellen.
|
2 Broeken en 3 truien EN DAAR BEN IK TEVREDEN MEE. :cool:
(De rest van het geld gaat op aan gear.) |
te weinig (n)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |