Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   [Charmed, Buffy, Angel] *snikje* (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=140617)

DutchECK 26-06-2002 13:48

[Charmed, Buffy, Angel] *snikje*

Het is waar hoor, vanavond de laatste aflevering van Charmed, Buffy en Angel. Ze worden vervangen door I love the '80's (ja, is idd net afgelopen, 't zijn herhalingen), Law&Order: Special Victims Unit en Maternity Ward (Britse docusoap)
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Scarlett 26-06-2002 13:50

*grom* Waarom gaan ze dat van de 80's herhalen. :mad:

Heb ik nog liever dat ze 1 of andere koele film uit gaan zenden ofzo.. *zucht*

Andijvie 26-06-2002 13:55

Maar in september ofzo komen ze toch gewoon weer terug?

Scarlett 26-06-2002 13:57

Citaat:

Andijvie schreef:
Maar in september ofzo komen ze toch gewoon weer terug?
Pff, 'tis ze geraden.. En dan hopelijk ook gelijk Sex & The City terug. :D

Andijvie 26-06-2002 14:06

Citaat:

Jewel schreef:

Pff, 'tis ze geraden.. En dan hopelijk ook gelijk Sex & The City terug. :D

Cool jah! :)

Darvan 26-06-2002 16:51

Citaat:

DutchECK schreef:
Het is waar hoor, vanavond de laatste aflevering van Charmed, Buffy en Angel. Ze worden vervangen door I love the '80's (ja, is idd net afgelopen, 't zijn herhalingen), Law&Order: Special Victims Unit en Maternity Ward (Britse docusoap)
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

SNIK (n) :( SNIK, nu moet ik het met 1 charmedaflevering en 2 buffy afleveringen doen, die ik opgenomen en vanavond opneem.

GinnyPig 26-06-2002 17:27

Nooooooooooooooooooooooooo

*hits Net 5 with an evil bunny*

bastards :(

Freyja 26-06-2002 18:03

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :(:(:(

Stelletje vuile sadisten. Wat moet ik zonder Buffy en Angel?? :(

ForestSpirit 26-06-2002 18:42

:( *snik*

DutchECK 26-06-2002 18:54

Gelukkig heb ik nog KaZaA, mocht ik ontwenningsverschijnselen krijgen :D

Sidhe 26-06-2002 19:22

Citaat:

GinnyPig schreef:
Nooooooooooooooooooooooooo

*hits Net 5 with an evil bunny*

bastards :(

Bunnies, bunnies it must be BUNNIES!!! (Anya, omwf... :p )

*Doet gezellig mee* Ze moeten weer teruhug op de buis! Me loves B/A/C :D :D

ForestSpirit 26-06-2002 21:32

QUESTION!
komt het niet meer op de bbc????

ForestSpirit 26-06-2002 21:33

4 minuten geleden de laatste aflevering ik vond hem wel goed en jullie ??

Breg 26-06-2002 21:37

Citaat:

ForestSpirit schreef:
QUESTION!
komt het niet meer op de bbc????

nee ze zenden geen herhalingen meer uit ivm met tennis. of ze daarna weer verder gaan met herhalingen weet ik niet. Volgens mij zenden de BBC en Bet5 pas weer nieuwe afleveringen uit in het najaar.

ik vind dat ze beter hadden kunnen stoppen met Buffy na de aflevering waarin ze dood ging, nu ben ik nog nieuwsgieriger hoe het afloopt :( (maarja, dan maar downloaden van i-net en op een schermpje van 7 bij 10 cm ofzo kijken)

Breg 26-06-2002 21:41

Citaat:

ForestSpirit schreef:
4 minuten geleden de laatste aflevering ik vond hem wel goed en jullie ??
ik vond hem ook goed, vooral het stuk dat Anya ineens een briefje vond waarop stond dat Giles vertrokken was, ik had het niet aan zien komen (misschien dom van mij ofzo).

De volgende aflevering moet ook leuk worden, ik heb op internet gelezen dat er 99 doden vallen, maarja nog een half jaar wachten ofzo daarop.

PV 26-06-2002 21:51

yeeha (sorry :o)

Freyja 27-06-2002 12:25

Man, dit was helemaal niet de laatste aflevering, dit was de eerste van het volgende seizoen! Seizoen 6 bij Buffy en ... seizoen 3? Bij Angel.

Oeh, ik ben nu al fan van het Cordelia-Angel gebeuren :D:D:D

En arme Spikeje... nou ja, Buffy leeft weer! Joechei!! ^_________^

Skapie 27-06-2002 14:10

Ik heb hier op het forum ergens gelezen dat iemand zei dat ze pas vanaf 10 maart verder gaan :(

Maar ik heb op 3 afleveringen na, heel seizoen 6 al gedownload :D Kmoet ze nu nog allemaal op cd-rom zien te krijgen, want mn hardeschijf van 10 gb staat nu een beetje heel erg overvol ;)

Mortischa 27-06-2002 15:01

Citaat:

Skapie schreef:
Ik heb hier op het forum ergens gelezen dat iemand zei dat ze pas vanaf 10 maart verder gaan :(

Maar ik heb op 3 afleveringen na, heel seizoen 6 al gedownload :D Kmoet ze nu nog allemaal op cd-rom zien te krijgen, want mn hardeschijf van 10 gb staat nu een beetje heel erg overvol ;)

waar en hoe heb je die gedownlaod, ben vandaag begonnen met downloaden van serieus en films maar t gaat beetje moeiluk (kazaalite), t gaat erg traaag en ik weet niet of ze volledig zijn etc tec

DutchECK 27-06-2002 15:59

Citaat:

Mortischa schreef:

waar en hoe heb je die gedownlaod, ben vandaag begonnen met downloaden van serieus en films maar t gaat beetje moeiluk (kazaalite), t gaat erg traaag en ik weet niet of ze volledig zijn etc tec

Nee inderdaad. Ik haal die dingen soms binnen met 0,5 kB/sec (je leest het goed!). Maar ja, laatst downloadde ik ook wat tegen 130 kB/sec (je leest het weer goed)...

GinnyPig 27-06-2002 16:01

Je kan het via newsgroups proberen.. als het je iets zegt :S

Een vriend van me heeft ook een vaag programma, maar heeft onlangs wel heel seizoen 4 binnen gehaald (DVD-rips)...

Maar ik denk dat KaZaA voor de meesten de beste (enigste) optie is.

Arwyn 27-06-2002 16:12

Balen! Ik vind 't trouwes erg zielig voor Buffy. Ligt ze daar 3 maanden levend in die kist onder de grond! Dan had die spreuk dus ook weinig nut... (ik weet het, heeeeel erg flauw maar ja, that's me!)

Rollo Tomasi 27-06-2002 16:37

Ehm, is dit niet precies dezelfde topic:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=133348

:confused:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.