![]() |
[Charmed, Buffy, Angel] *snikje*
Het is waar hoor, vanavond de laatste aflevering van Charmed, Buffy en Angel. Ze worden vervangen door I love the '80's (ja, is idd net afgelopen, 't zijn herhalingen), Law&Order: Special Victims Unit en Maternity Ward (Britse docusoap)
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( |
*grom* Waarom gaan ze dat van de 80's herhalen. :mad:
Heb ik nog liever dat ze 1 of andere koele film uit gaan zenden ofzo.. *zucht* |
Maar in september ofzo komen ze toch gewoon weer terug?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooooooooooooooooooooooooo
*hits Net 5 with an evil bunny* bastards :( |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :(:(:(
Stelletje vuile sadisten. Wat moet ik zonder Buffy en Angel?? :( |
:( *snik*
|
Gelukkig heb ik nog KaZaA, mocht ik ontwenningsverschijnselen krijgen :D
|
Citaat:
*Doet gezellig mee* Ze moeten weer teruhug op de buis! Me loves B/A/C :D :D |
QUESTION!
komt het niet meer op de bbc???? |
4 minuten geleden de laatste aflevering ik vond hem wel goed en jullie ??
|
Citaat:
ik vind dat ze beter hadden kunnen stoppen met Buffy na de aflevering waarin ze dood ging, nu ben ik nog nieuwsgieriger hoe het afloopt :( (maarja, dan maar downloaden van i-net en op een schermpje van 7 bij 10 cm ofzo kijken) |
Citaat:
De volgende aflevering moet ook leuk worden, ik heb op internet gelezen dat er 99 doden vallen, maarja nog een half jaar wachten ofzo daarop. |
yeeha (sorry :o)
|
Man, dit was helemaal niet de laatste aflevering, dit was de eerste van het volgende seizoen! Seizoen 6 bij Buffy en ... seizoen 3? Bij Angel.
Oeh, ik ben nu al fan van het Cordelia-Angel gebeuren :D:D:D En arme Spikeje... nou ja, Buffy leeft weer! Joechei!! ^_________^ |
Ik heb hier op het forum ergens gelezen dat iemand zei dat ze pas vanaf 10 maart verder gaan :(
Maar ik heb op 3 afleveringen na, heel seizoen 6 al gedownload :D Kmoet ze nu nog allemaal op cd-rom zien te krijgen, want mn hardeschijf van 10 gb staat nu een beetje heel erg overvol ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan het via newsgroups proberen.. als het je iets zegt :S
Een vriend van me heeft ook een vaag programma, maar heeft onlangs wel heel seizoen 4 binnen gehaald (DVD-rips)... Maar ik denk dat KaZaA voor de meesten de beste (enigste) optie is. |
Balen! Ik vind 't trouwes erg zielig voor Buffy. Ligt ze daar 3 maanden levend in die kist onder de grond! Dan had die spreuk dus ook weinig nut... (ik weet het, heeeeel erg flauw maar ja, that's me!)
|
Ehm, is dit niet precies dezelfde topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=133348 :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |