![]() |
i-pod video....
ik wil een film op mijn i-pod video zetten, maar ik weet niet hoe! en nou ben ik een beetje gefrustreerd omdat ik alles geprobeerd heb, maar niks werkt.
hoe krijg ik een video, die ik via limewire gedownload heb, op mijn i-pod? moet ik een ander download programma hebben. en kan ik ook een echte film op mijn i-pod zetten, wat je koopt in de winkel? thnx |
Dit is meer wat voor Gadgets & Elektronica.
F,T&R ---> G&E |
Ik neem aan dat I-tunes het kan omzetten? Gebruik je i-tunes? :)
Volgens mij hangt het ook af van het formaat van het gedownloade bestand. |
|
ja ik heb i-tunes. ik heb al geprobeerd het videobestand naar mijn i-pod te slepen, naar mijn video's. ik heb geprobeerd het te importeren, en te kopieren. maar nergens in het hele i-tunes een spoor van het videobestand...
|
Deze ipod ondersteunt bepaalde video-formaten:
- H.264-video: tot 768 Kbps, 320 x 240, 30 frames per sec., - Baseline Profile tot Level 1.3 met AAC-LC tot 160 Kbps, 48 Khz, stereogeluid met de bestandsstructuren .m4v, .mp4 en .mov - MPEG-4-video: tot 2,5 mbps, 480 x 480, 30 frames per sec., - Simple Profile met AAC-LC tot 160 Kbps, 48 Khz, stereogeluid met de bestandsstructuren .m4v, .mp4 en .mov Waarschijnlijk zal jij dus jou gedownloade films moeten omzetten met een video converter naar mp4 formaat. |
En deze converters zijn niet gratis. Ik zal eens kijken of ik wat gratis kan vinden.
Zoals je kunt zien, ff een video'tje erop zetten zit er helaas niet in. |
maar ik lees net dat het 30 euro kost om dat te doen. waarom is het allemaal zo moeilijk, het moet toch zo gedaan zijn? niet eerst downloaden met .mpv of zo, en dan nog de video aanpassen zodat het op je i-pod past... is dat niet irritant?
|
je was me voor...haha
maar kan ik een dvd op mijn i-pod zetten. dat ik een film van iemand leen, en het op mijn i-pod zet? |
is limewire een goed programma om films te downloaden, of is er iets beters?
|
Kijk het maakt niet uit waarvan je het downloadt, meestal zijn de bestanden die je download van het formaat avi. Dit formaat kan niet worden weergeven door kleine apparaten. Het is niet anders dan dat je het avi-formaat omzet naar een formaat dat wel wordt ondersteunt door de ipod. En daar heb je die programma's voor. Gratis zijn ze bijna niet te vinden.
Dvd moet je ook eerst omzetten. Verder is LimeWire een goed programma. Al zou ik daar nooit films van downloaden. |
|
en dat gaat automatisch in i-tunes? of is het een apart programma?
|
Citaat:
Let op: met een redelijke pc ben je snel een uur kwijt bij het omzetten. |
oke, ik heb net een film gedownload in slechts 10 minuten...volgens mij is het dan geen goeie. meestal doen ze er minimaal 3 uur over
|
Citaat:
|
Mocht je het niet snappen hoe het programma werkt, dan kan je het hier altijd vragen. Zal ik eens kijken hoe het programma werkt. ;)
Laat in ieder geval weten of het werkt. |
nee, het is wel duidelijk uitgelegd. alleen vraag ik me af, waar het videobestand naar toe gaat als het klaar is met het proces
|
met de gratis versie download hij maar 5 minuten per onderdeel. kan ik trouwens via music store films kopen, of zijn dat alleen podcasts?
|
met bitlord kun je goed films downloaden met behulp van torrents. www.torrentspy.com kun je torrents downloaden.
ik dacht trouwens dat iTunes die bestanden zelf converteerde? |
Citaat:
|
^ Ja nee dus hè, zo kut zijn ze wel bij Apple.
Ik gebruik deze: klik en dat ding werk snel en gemakkelijk. Films opzoeken op je pc, je kan er een heleboel tegelijk in 'de wacht' zetten, dan aanzetten en weglopen. Daarna in itunes die bestanden importeren en naar je iPod slepen. Ze komen dan vanzelf in de video-map te staan, daar kan je dus niks aan veranderen. Je kan alleen de tag (of hoe heet dat) van een video in itunes bewerken, bijvoorbeeld of het een muziekvideo of speelfilm is. Je iPod ziet dat dan en zet ze op je iPod onder het goede kopje. Succes. (y) |
Nieuwste iTunes converteert wel degelijk video. Ik heb er dan alleen geen geluid bij:s
|
He j ,
Ik zal miss een tip geve . Misschien moet je eens in de handleiding van je Ipod gaan zoeken ! Die kun je downloaden op de apple site . |
Je hebt een programma nodig om ze te kunnen converteren (ofzoiets) dat kost bij mij in de winkel maar 25euro. En anders moet je ze in iPod formaat downloaden, dat kan ook al :)
|
Citaat:
|
ik word er gek van. torrent werkt niet bij mij, ik ben nu al 3 dagen iets aan het downloaden, maar er is 0 % gedownload.
ik wil best films kopen, maar op de apple-site staat er niks van hoe ik die kan krijgen. terwijl iemand van mijn werk zegt dat het onwijs simpel is... :s |
Je moet op de seeds letten.
Download een goede client (azareus ofzo) en daarna zoek je via een goede zoeksite (isohunt bijv.) http://isohunt.com/torrents.php?ihq=...+2&ext=&op=and Bijv. Spiderman 2. Let op de S [seeds]. Dit zijn mensen die delen. Download het bestand (zoek dus een file met veel seeds) en open het daarna in Azareus. Als hij het niet doet moet je even met de instellingen kloten of de foutmelding hier plaatsen [of een screenshot maken]. Het kan ook aan je router liggen. |
Citaat:
Goeie site is mininova.org |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |