![]() |
Het wat-maak-ik-vandaag-aan-huiswerk topic
Een werkstuk over chimpansees. :|
Saaier kan het niet. :( |
Een lesvoorbereiding voor een frisbee-les :D
|
Economische geschiedenis; over de tweede industriële revolutie in Duitsland.
En een werkstuk over België en de Benelux. |
Uhm, ik heb m'n boek uitgelezen waar ik waarschijnlijk m'n letterkunde verslag over ga doen.
|
Ik weet niet wat ik zou moeten maken.
|
Ik heb nog tienduizend dingen die ik deze vakantie heb moeten doen maar niet heb gedaan :( begin ik morgen wel mee :o
|
niks
|
Citaat:
Hierna mag ik van bijna elk vak een Hoofdstuk extra gaan maken om bij te zijn. :( |
Wat Sylph zegt;)
|
Biopsychologie en straks misschien nog mijn onderzoeksopzet voor tutoraat verbeteren.
|
Een brief naar de wetvoorzitter van onderwijs over de gymzalen die te koud en sloeberig zijn, een poster van het popkoor dat jongens zoekt, een pagina voor in mijn dagboek. O, woohoo.
|
Vanmiddag heb ik wel 3 bladzijden gelezen uit Inleiding belastingheffing ondernemingen en particulieren. Wat een feest :(
|
1ste examen onderwerp doorgenomen+aantekeningen van GS over Vietnamoorlog....wel gruwelijk wat daar was
|
Citaat:
|
Een presenatatie met de titel: Is de natuurwetenschappelijke methode van onderzoek uniek?
Yeah het boeindste sinds tijden! |
Inleiding van het Nederlandse Recht, Hoofdstuk 9: Verbintenissen uit de wet.
|
hoofdstuk 4: de gesloten economie met overheid..
|
Ik heb morgen 2 herkansingen, wiskunde B1,2 en scheikunde 1,2 en moet nog gedeeltes leren :(
ga ik zo maar eens doen denk ik |
Ik had idioom Duits moeten doen en geschiedenis. Duits heb ik een beetje gedaan, geschiedenis niet.
OOOOH IK BEN ZO ACHTERLIJK> |
Ik had veel moeten doen, maar heb geen fluit gedaan :bloos:
Morgen maak ik een paar opdrachten voor Semantiek en dan begin ik weer heel braaf alles bij te houden :) |
Niks. En de volgende 100 dagen waarschijnlijk ook niet.
|
Citaat:
|
Niets, ik vier domweg vakantie en heb tot nu toe nog geen kloot gedaan voor m'n centralen. :|
|
Niks.
|
heb gewerkt aan een project voor cultuurgeschiedenis, maar ik ben de opdracht kwijt (n)
en aan een project voor nederlands, een stukje geschreven over de leerlingenraad (n) |
Vandaag heb ik een planning gemaakt over het bestuderen van de stof van een vak dat ik in juni moet herkansen.
Plus mijn stuk doorgelezen dat ik moest opsturen naar mijn scriptiebegeleider, nog wat wijzigingen gemaakt en opgestuurd. |
Esperanto leren :o
|
Ik ontwerp een menuscherm voor een flash-game.
|
Helemaal niets, maar ik moest wel wat doen. :o
Websites zoeken en analyseren met betrekking tot het maken van een ontwerpsnelheid in Nederland en in Groot-Brittanië. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Helemaal naks. :)
|
Citaat:
Nee, het gaat gewoon lukken. Nu niet? Dan volgende week wel. - kuch - :p |
Franse veelvoorkomende woorden bekijken, oftewel dat niet onthouden.
|
Nóg niks (n)
Ik ga zometeen horen wat ik vanmiddag gezellig mag maken. :o |
Ik móet eigenlijk een hele evaluatie schrijven en een presentatie voorbereiden, maar ik denk dat ik dat mooi niet ga doen. :o
|
Morgen tentamen, dusse..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja mensen, wat jullie in vier jaar doen, doe ik in 15 hoofdstukken :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: |
Ja, en daarna ben jij natuurlijk meteen Meester in het Recht. :D
|
Citaat:
|
Die politiek-wetenschappers zijn anders wel zo arrogant dat te denken. ;)
|
Citaat:
|
Ojeej, iemand is keihard op z'n tenen getrapt. ;(
OT: Nog twee A-4tjes over notarieel recht. |
Citaat:
|
een oefenpresentatie voor duits over IKEA Deutschland
|
Citaat:
|
Ik ga niets maken, ik ga een boek voor Nederlands lezen en kunstgeschiedenis leren. *zucht*
|
Ik ga geschiedenis leren en misschien ook wel wat wiskunde maken. Misschien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |