![]() |
[Schilderij] Val van icarus
Een tijd geleden heb ik hier een schilderij gepost, van val van icarus.
Hier is dat topic :) Eerst had ik dit gepost: http://img407.imageshack.us/img407/5...nicarus7wh.jpg Na heel wat aanpassingen is er dit uitgekomen: http://f5.putfile.com/5/12615173991.jpg Zoals je kan zien heb ik de bomen weggehaald en heb ik de onderkant van het schilderij erbij betrokken. Ben benieuwd wat jullie er van vinden geworden ;) het schilderij is gemaakt op doek van 40x50 met acrylverf. |
Ik vind hem eigenlijk niet zo heel veel beter. :bloos: Dat de bomen weg zijn is een hle verbetering, en de bloemblaadjes (Ik denk dat het veren moeten zijn?) in het water zijn ook wel leuk. Maar ide op de persoon heel vind ik weer wat minder.
|
Citaat:
Maar wat vind je slecht aan de persoon? overigens is dit wel met een van mn eerste persoon dat geen cartoon stijl is ;) |
Ik vind het toch wel een verbetering, ook wat mirre zegt met de boompjes die weg zijn. Alleen is het niet heel erg duidelijk dat het veertjes zijn, misschien kun je de veertjes wat meer betrekken bij icarus want nu lijkt het wat meer uit de lucht te komen dan dat het zijn veren zijn.
|
Citaat:
Experimenteer eens wat voordat je een achtergrond gaat maken. |
ik vind hem leuker zonder veren denk ik
of misschien alleen een paar in het water.. iig niet zoveel |
Hmm. Zonder bomen is het wel beter, maar die veren zou ik ook maar helemaal niet doen.
Een mens valt veel sneller dan een veer, dus als je Icarus bovenin het beeld ziet vallen, zou je nog helemaal geen veren moeten kunnen zien, lijkt me. |
Citaat:
|
Ik vind hem tof, en zeker beter zo.
verder: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was Icarus geen man? Ik had het iig getkent als een man XD en zij (hij) lijkt eerder van de val te genieten?
Jammer van de achtergrond want die past er niet echt bij. Pupke zelf is wel mooi! |
Citaat:
Ik heb express gedaan dat hij van de val geniet, zodat je kan zien dat hij het op heeft gegeven. en achtergrond is ook express gedaan ;) |
Hm op al je kritiek geef je wel: ik heb dat expres gedaan =)
Ik vind het er niet bij passen, of je het nu expres doet of niet. ;) |
Citaat:
|
Ik vind hem zeer apart en mooi. Leuke contrasten erin en met die veren vind ik het beter. De boompjes waren niet zo mooi afgewerkt.
Toch, ik ga het even zeggen, klopt je achtergrond niet met het verhaal van Icarus. Als hij te hoog zou vliegen zou de was smelten omdat de zon dan heviger brandde, bij jou staat echter het zonnetje lekker nog aan de horizon. Maar dat is mijn enige minpuntje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de zon en de stralen daarvan vind ik het simplistische van de achtergrond wel geslaagd, maar in het gras en het water stoort het me. Het ziet er daar teveel uit als een kind dat niet beter weet. Als het echt volleeeeedig effen zou zijn, dus je totaal geen verfstrepen meer ziet zou het imho al beter werken. De persoon vind ik erg mooi, trouwens.
edit: oh, en de overgang van het groen naar de tempel (of de tempel naar het groen), die lijn is niet strak. Misschien kun je de lijn van de tempel opnieuw trekken, dan is dat echt over het groen heen in plaats van dat het naast elkaar ophoudt. (Klinkt dat logisch?) |
Citaat:
ik heb hem verder beschouwt als "af" en dat ik er persoonlijk niets meer aan zou doen ;) |
Als je vraagt om kritiek, krijg je het hier duidelijk ook, haha!
Ik vind het heel mooi, alleen vind ik er nog weinig diepte in zitten. :) Maar je zou het toch niet meer veranderen. |
Met die veren erbij zorgt het ervoor dat je personage minder los staat van de achtergrond (wat goed is). goed dat die bomen weg zijn! Die tempel vind ik ook nog niet passen. Hij staat niet zo goed in perspectief daar.
|
wat een f*cking lelijk schilderij :nono: (vrijheid van meningsuiting)
|
Mits je personen er niet mee kwetst BB.
Ik vind hem tof, vooral omdat Icarus zwart-wit is, en dat staat naar mijn mening mooi bij een rood-witte achtergrond. De bergen zijn wel een beetje simpel, en ik zou wat meer beweging in het water brengen, of alles wat niet Icarus of achtergrond is weglaten, al zou het dan ook weer erg saai kunnen worden. Maar goed, je vindt hem af, je hebt hem voor school gemaakt? Wat voor cijfer kreeg je? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |