![]() |
Gebruiken jullie weleens een masker?
Ze zijn in allerlei soorten te verkrijgen: maskers voor je gezicht/haar/voeten/benen/buik. Voor één keertje of in een tube. En in alle merken: nivea, garnier etc.
Maar meestal bevatten ze dezelfde ingrediënten en hebben ze dezelfde werking. Vb. http://www.beslist.nl/gezond_mooi/images/7997.jpg Vitamine masker van Dr v/d Hoog. Met avocado. http://www.cooperlabs.com/images/Avocado.gif Ook een masker met avocado. (van een of andere merk die niet eens in Nederland te verkijgen is, maar ik kon geen foto vinden van Garnier avocado masker. Het gaat om het principe:o) De meeste ingrediënten heb je al in huis: avocado, honing, yoghurt en allerlei soorten fruit. Dus eigenlijk kun je toch zelf een masker maken? Mijn vraag is: Maak je soms weleens een (gezichts)masker. Zo ja, wat doe je er in? |
mm vroeger deed ik dat wel eens, nu niet meer. k vind t te veel moeite en vind niet dat t helpt ofzo :o
|
Ja, net nog :P.
Maar dat kwam gewoon uit een zakje :). |
Nee.
|
Ja. Eens in de zoveel tijd. Als ik het krijg vanuit een zakje en anders heb ik nog een tube met die zooi erin.
Ik vraag me af of het helpt, maar kliederen is altijd leuk. |
Eén keer in de week ofzo, omdat kliederen leuk is. :o
|
Ik weet niet of het werkt maar ik vind het wel leuk.
|
Yeps van de Hema.
|
Ik heb een tube met scrubmasker van de Hema, die gebruik ik wel eens (eigenlijk zelden) maar verder nooit, heb daar het geduld enzo niet voor :o
|
heb ik wel eens gedaan, was wel leuk :)
|
Af en toe.. vind 't wel leuk en je huid wordt er lekker zacht van (y)
|
Doe ongeveer 1x per week een masker op, net wanneer ik even wat meer tijd heb. Maar ik maak ze nooit zelf - heb toch meer vertrouwen in iets wat uit een tube komt dan iets wat ik zelf 'gebrouwen' heb.. :D
|
Citaat:
|
Ik vind het wel lekker, maar tegenwoordig wordt mijn huid er helemaal rood en vlekkerig van dus ik geloof dat mijn huid er niet meer tegenkan. Misschien een ander merk gebruiken, ik gebruik altijd die van de kruidvat uit die glazen potjes.
|
Met carnaval gebruik ik wel eens een masker :P (flauw he)
Iemand had me wel eens zo'n spul op mn wangen gesmeerd, en daarna voelde mn huid lekker zacht aan, maar heb het nooit over mn hele gezicht gedaan ofzo, en ben ik ook niet van plan :P |
vroeger gebruikte ik nog wel eens maskers voor mijn gezicht :D maar het maakt mijn huid niet mooier/zachter, en het kostte me klauwen vol geld dus daar ben ik ook maar mee gestopt
(zo gebruikte ik vroeger ook foundation, terwijl ik dat helemaal nooit nodig heb gehad :confused: reclames doen je denken dat het hoort :o ) |
Citaat:
En zoals jij zegt, dat ze het zo opdringerig brengen, gebruik je dit niet dan ben je een loser en hoor je er niet bij, wtf :confused: Maargoed, dat is weer een hele andere discussie :p |
Citaat:
echt, de drama's die ik vroeger heb gekend.. |
oranje foundationmaskers :o (n)
|
Jah hoor gebruik het wel eens.
|
ik heb er altijd een boel op voorraad en een tube met kleimasker in de badkamer staan :o
maar ik gebruik nooit meer die zakjes met poeder waar je zelf water bij moet doen, dan doe ik er altijd te veel of te weinig bij (n) verder hou ik echt van maskertjes, haar, gezicht, billen, benen.... alles :o (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |