![]() |
ANWB rijdag
Hoi
Ik hoorde van een maat van me dat hij via de ANWB een soort van rijlesdag heeft gedaan. Dit houd in dat je op een circuit (Zandvoort?) een hele dag de tijd krijgt om de basis van het autorijden onder de knie te krijgen (gasgeven, schakelen, remmen dat soort dingen) en dat je daarmee allerlei oefeningen kan doen. Ik zou graag willen weten waar ik hierover wat meer informatie kan vinden en of er hier mensen zijn die dit ook hebben gedaan en wat die ervan vinden. Ik heb al op de site van de ANWB gezocht en ook al op google maar echt iets vinden kon ik niet. Bij voorbaat dank |
Kan die maat van je niet vertellen waar je info kan krijgen en hoe het in z'n werk gaat enzo? :confused:
|
Hij heeft hem van z'n moeder gekregen dus dat wist hij ook niet. Ik spreek hem straks nog dus ik zal eens vragen of hij het aan z'n moeder wil vragen (damn wat een hoop vragen worden dat :P) maar dan nog zou een linkje wel heel makkelijk zijn en ik vind een second opinion ook altijd wel fijn.
|
geen ervaring mee, maar wel met de rijvaardigheidstrainingen van de anwb (die kun je doen als je al een rijbewijs hebt, slipcursussen en cursussen 'gevorderde voertuigbeheersing', uitwijken met 160km/u, dat soort geintjes, altijd leuk :D).
goed bevallen. aardige mensen, vakkundig ook. kleine tip : als je met een instructeur mee kan rijden, probeer dat dan een keer. zo rij je zelf waarschijnlijk die dag niet, maar het is wel leuk, als je niet net gegeten hebt dan. |
Citaat:
Ik heb het eens nagevraagd en het bleek niet van de ANWB te zijn. Maar van een rijschool. :bloos: Het principe blijft hetzelfde en het kost ongeveer 100 euro. Wat vinden jullie hiervan? Heeft iemand hier ervaring mee? |
Klinkt mooi voor 100 euro een beetje racen op een circuit, waar kan dat? ;)
|
Citaat:
maar goed, normaal gesproken moet je wel zelf een auto meenemen. clubdagen van auto-clubs zijn ook weleens op zandvoort, gewoon met de hele club een dagje zandvoort afhuren, en dat loopt ook niet ontzettend in de papieren. |
Citaat:
|
Citaat:
een bertone ? |
"Bertje", ja ;)
|
Ik heb nog eens rondgezocht en ben hier op uitgekomen. Ik heb me ingeschreven voor aanstaande dinsdag. :D
|
Ik heb een 5 tot 8 daagse rijopleiding ANWB aangevraagd zojuist. Ik ben het zat en wil NU mijn rijbewijs :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |