![]() |
Tjah, kies uw plaats zou ik zeggen. ;)
Kee, als het goed is kan er nu op meerdere plaatsen gestemd worden, dankzij Doc. Amsterdam is er bij gezet, dankzij Doc. Nou niet gaan miepen dan Hendrik-Ido-Ambacht, Tiel, Sittard, Est, Barendrecht, Leeuwarden, Epe, Vuren, Tietjerkstradeel, Dokkum, Capelle aan den IJssel en Den Helder er ook bij moeten komen te staan, want dat gebeurt niet. |
Gouda :p
ok R'dam |
Rotterdam
Utrecht Amersfoort Tilburg Eindhoven Rotterdam: Saaie k*tstad. Absoluut niet centraal gelegen. Utrecht: Centraal gelegen, niet zo heel saai, maar ik word wel ziek van ál die meetings in Utrecht... Amersfoort: Doodsaai. Wél centraal gelegen. Tilburg: Absoluut onbereikbaar! Lijkt me bovendien vrij saai... maar misschien heb ik dat wel fout. Eindhoven: Weet je hoelang ik dan onderweg ben?? Waar ik voor ga, is een meeting in Amsterdam! Vrijwel álle meetings zijn in Utrecht, nu ook weer eens Amsterdam! Ja, voor mij is dat nog verder weg... maar het is gewoon een geweldige stad, niet zo doodsaai als de rest. Ik stem voor: Amsterdam Utrecht Rotterdam Eindhoven Tilburg Eindhoven In die volgorde. ;) In de poll dus maar Utrecht... :( |
ik denk dat ik maar pas, ik heb geen zin om zo lang onderweg te zijn, sorry
|
Citaat:
Maar ff alle oude reply's weg halen dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En een vriendelijk verzoek om te spammen. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Doc, je bent een luiwammes. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees dat ik Gouda ben vergeten, mijn kind ;) :p |
Citaat:
Hoe vaak moet ik 't nou nog zeggen :p |
Citaat:
|
Kunnen we, nu Amsterdam er ook bij staat, allemaal opnieuw stemmen?
Dwz, ff de oude stemmen eruit gooien en iedereen opnieuw laten stemmen. ;) Dan zien we eerlijk wie waar wil. :) |
Citaat:
Dat hebben we al gedaan. |
Ik heb op Amsterdam gestemd, word zo langzamerhand gék van Utrecht! :D (6 jaar school en nu 5 jaar uni, maar ja: eigen schuld :p)
Het ligt wel aan de mensen die komen of ik ook kom! |
Citaat:
Ennuh Fleet Admiral, je moet zelfs opnieuw stemmen, alles is weg... :eek: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ghehe, ik hou al op hoor :) Wat heb ik er immers aan om jou op de stang te jagen? :) |
Citaat:
Ik bedoel maar. Wie wil er nou een fb tegen zich hebben? :p ;) Doc, ruim onze rotzooi ff op. Dan doe je tenminste nog iets nuttigs. :p ;) |
Citaat:
Daar ben ik niet eens bang voor :p maar ik zie het nut niet in van ruzieen met anderen, iig niet op het forum. |
Citaat:
|
Nu stoppen met dat off-topic gechat! Overtreders zullen door een democratische rechtbank worden gestraft!
|
Citaat:
Ik ben druk bezig met andere dingen *mooie vrouwen kijk doe* :p Dus haal die stofzuiger maar weer uit de kast :p :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*schreeuwt naar Jorinde: 'schop ze naar onzin'* |
Citaat:
|
Citaat:
*arrogant doe* :p Mijn natuurlijke instinct laat mij nooit in de steek :o |
Citaat:
|
Citaat:
Onderzoek heeft uitgewezen dat ik aantrekkingkracht heb op vrouwen (op welke manier dan ook ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren heeft Doc Psychologie officieel verklaard tot het beste spam-forum van heel Scholieren.com. :p En kijk: als de forumbazen gaan spammen en flamen, gaan ze zich als 'leden' gedragen. Dus, tja, draaien we de rollen om? Gaan de forumbaasies zich als (slechte) leden gedragen? Ok, dan gaan de leden ook meedoen met het rollen-omdraai-spel. :rolleyes: Let niet op mij... beetje vage bui. :p |
En Amsterdam moet inhalen!!!
IEDEREEN MOET AMSTERDAM STEMMEN! :p *heeft al 3x achtereen in Utrecht gemeet* *wil nu weer eens Amsterdam* |
NeeEeeEeeEeeEeeE..
|
Citaat:
Ik zal maar vast mededelen dat ik niet kom, als het in A'dam is of in Eindhoven, Tilburg en dat soort ongein... |
Citaat:
IK ZEI: AMSTERDAM :mad: |
Willen de 7 mensen die naar Amsterdam gaan zich even melden? Ik kan me niet herinneren dat het er zoveel waren :/
|
Citaat:
En nee, ik heb maar 1x gestemd... |
Willen de 4 mensen die naar Rotterdam gaan zich even melden? Ik kan me niet herinneren dat het er zoveel waren :/
Oeps... Correctie: het waren er niet eens 8, maar slechts 4 die naar Rotterdam willen. :o Rotterdam ligt er dus uit, IMHO. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik héb nl. geprobeerd te frauderen, door tweemaal te stemmen voor Amsterdam, maar m'n andere nick is geband. :confused: Maar ik héb dus maar 1x gestemd. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |