![]() |
Jongens: klaarkomen zonder erectie mogelijk?
Kort en krachtig vraagje: kunnen jongens klaarkomen zonder erectie? Is dit biologisch mogelijk? Heb het nog nooit gezien.... zelfs als m'n vriendjes "moeilijk" kwamen, ging hun piemel toch een paar seconden voor hun hoogtepunt in erectie...
|
goeie vraag, denk 't alleen niet.
|
Denk het niet, eigenlijk. :confused:
|
Volges mij zou het wel kunne xD
|
Ik denk dat het biologisch onmogelijk is. Evenals dat het onmogelijk is (of iig heel moeilijk) om met erectie te pissen.
|
Een zaadlozing is niet hetzelfde als een orgasme.
Een zaadlozing zonder erectie is best mogelijk, maar gebeurt meestal 's nachts in de vorm van een "natte droom". |
Citaat:
het is voor mannen mogelijk om te ejaculeren zonder erectie. als je dat bedoelt met klaar komen ja. een orgasme hebben zonder erectie is wat moeilijker maar er zijn technieken binnen de BDSM wereld die het mogelijk maken een man te laten ejaculeren zonder erectie. Dit noemt men melken en is het gevolg van stimulatie van de prostaat via de anus. Er is geen orgasme maar er komt wel sperma vrij. |
Volgens mij is 't niet mogelijk. Ik heb net dezelfde ervaring als Sofie3, namelijk dat een slappe penis die maar niet in erectie wil komen (door drank, zenuwachtigheid, of whatever), alsnog vlak voor de zaadlozing recht komt te staan.
Bij een natte droom hebben de jongens overigens OOK een erectie. Ik neem aan dat Sofie het ook heeft over een orgasme mét zaadlozing. Dat je een jongen kan melken zonder erectie door prostaatstimulatie, is welbekend. |
Nou dat kan denk ik niet :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je prostaat zorgt ervoor dat je tijdens een erectie niet kunt plassen. |
ik heb het één keer meegemaakt toen ik net wakker werd
het kan, maar het komt niet zoveel voor, omdat een zaadlozing zonder erectie niet veel zin heeft (volgens de natuur) |
Citaat:
|
voordat een jongen klaarkomt heeft ie allang een erectie (30 seconden om klaar te komen, 10 seconden voor erectie :p , maar dat is dan top-speed he)
|
Citaat:
|
Citaat:
(volgens mij) |
Ik heb dat nog niet voor gehad, anderzijds denk ik wel dat het mogelijk moet zijn.... een erectie is niet nodig om te kunnen ejaculeren. Een erectie is echter wel het gevolg van opwinding.
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik denk het niet.. |
Ik kan ook gewoon pissen met een stijve alleen het is wat lastig richten. Het zal vast ook wel mogelijk zijn om klaar te komen zonder stijve. Alleen gebeurt het niet vaak omdat je opgewonden raakt en daardoor een erectie krijgt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uh, oke.
Waar dient de prostaat dan voor? Enne,dat plassen lukt mij echt zo goed als niet hoor,dan. :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Dacht dat dat wel bekend was? :p OT: geen idee, mijn vriend komt altijd klaar mét erectie. |
Citaat:
|
wat is er nou interessant aan seks cq. orgasmes met een slappe :s
|
Citaat:
|
Geloof mij, het is mogelijk:p.
|
Citaat:
|
da kan, ik ben het levende bewijs :p
|
Ik kan ook makkelijk pissen met een stijve!
|
Het is makkelijk, soms zelfs makkelijker dan mét erectie, als je erop geoefend hebt.
|
De mannen hier hebben me wel nieuwsgierig gemaakt... hoe doe je het dan? Zou ik het ook met m'n vriend kunnen?
|
Citaat:
|
wrm niet :confused:
|
Gewoon, als experiment... als het "zelfs beter" lukt zonder erectie, zoals iemand hier zegt... maakt me zeer nieuwsgierig!
|
Citaat:
|
Het zal niet handig zijn, ten eerste omdat je hem toch wel geil maakt en je dan dus een erectie hebt tegen te houden, ten tweede omdat je naar ik weet die vorm van masturbatie vooral liggend op je buik doet. :p
|
Ik moet toegeven dat ik ook wat nieuwsgierig ben geworden... kan iemand please wat minder in raadsels spreken? :|
|
Citaat:
duidelijk zat? zoals ik zei: ik vind het een hoop gedoe om een slappe lul, letterlijk en figuurlijk |
Citaat:
|
prostaat stimulatie - de mannelijke g-spot. Heeft overigens geen bal met BDSM te maken, tenzij je alles dat met anale stimulatie te maken heeft al BDSM vind. Ik heb het on good authority dat je daar heel heftig van klaar kunt komen, met of zonder erectie (als 'ie bv uitgeput is :D )
http://www.askmen.com/love/vanessa/23_love_secrets.html http://www.mypleasure.com/education/...e_prostate.asp http://www.howtohavegoodsex.com/the....pot.robboy.htm |
Citaat:
|
Ik zeg toch niet dat dat niet zo zou zijn?
Je kan op die manier klaarkomen of je nu wel of niet een erectie hebt. Als je 'm niet meer overeind krijgt omdat je volkomen moegeneukt ben kan je wel nog steeds op deze manier klaarkomen. Erectie niet vereist. |
is wel is gebeurd bij mij, inclusief orgasme.. klinkt misschien raar maar ik krijg een raar gevoel in mn pik als ik ga touwklimmen of dippen in een dipstation..
als ik dat lang doe bouwt het zich op tot een orgasme.. zonder erectie. |
Citaat:
maar van die stimulatie zelf krijg ik niet(vaak) een erectie, terwijl je er wel superlekker van kan klaarkomen.. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |