![]() |
Wat ben jij kwijt?
Nou?
TS is zijn telefoon kwijt. En nog wel 100 andere dingen. :( |
Een dvd :(
|
Op dit moment ben ik niks kwijt, wat een wonder mag heten.
Normaal gesproken ben ik tal van dingen kwijt. Ik heb wel mijn agenda bij mn ouders thuis laten liggen, dus die ben ik wel een beetje kwijt. |
mijn examendossier en ik moet voor vrijdag al mijn cijfers nagerekendhebben (N)
|
Nou, ik ben al jaaaaren een boek kwijt, wat ik gekregen heb voor m'n 15e verjaardag.
Ik heb het nergens mee naartoe genomen en heb t hele huis al meerdere keren afgezocht, maar tis nergens. Heb het dit weekend maar opnieuw gekocht, maar dat irriteert me mateloos :mad: |
Mijn studielust..
|
Citaat:
|
een cd van xavier naidoo :eek:
|
zin in eindexamen...
|
IK BEN ALTIJD ALLES KWIJT
(JOCHEM FLUITSMA/ERIC VAN TIJN/HENK WESTBROEK) solist: Marjolein van Eekeren Zit ik iets te vertellen uit een razend spannend boek En iemand vraagt me hoe dat boek heet, is ineens de titel zoek Als ik een hele leuke mop vertel van een man die sambal eet Dan blijkt vlak voor het einde dat ik het einde niet meer weet Als iemand mij de weg vraagt en die weg is mij bekend Dan weet ik hoe hij rijden moet maar niet op dat moment Luidt de honderdduizendguldenvraag: Hoe schrijf je Don Quichotte? En wil ik het antwoord spellen, dan vliegt m'n hoofd op slot Ik ben altijd alles kwijt Altijd! Ik ben altijd alles kwijt Altijd! 't Is een onplezierig feit Maar ik ben altijd alles kwijt Wanneer ik lig te dromen van m'n eigen koninkrijk En ik word wakker om te plassen dan vervliegt die droom gelijk Als ik loop te prakkezeren of ik niet iets vergeet Dan kom ik nooit veel verder dan dat ik dat niet weet Ik ben altijd alles kwijt Altijd! Ik ben altijd alles kwijt Altijd! 't Is een onplezierig feit Maar ik ben altijd alles kwijt M'n eigen paspoort M'n favoriete boek M'n vuile sokken M'n schone onderbroek M'n grote buskaart M'n sleutel van de deur M'n nieuwe fiets En m'n goede humeur Zij is altijd, altijd alles kwijt Zij is altijd, altijd alles kwijt Zij is altijd, altijd alles kwijt Altijd alles kwijt Ik ben altijd alles kwijt Altijd! Ik ben altijd alles kwijt Altijd! 't Is een onplezierig feit Maar ik ben altijd alles kwijt x3 Ik ben altijd alles kwijt... Ja, dat dus :p |
Werkboek van Bizzkidz.
|
hmm, kwijt, neuh
is meer dat dingen een bepaald gebied hebben waar ze liggen hier, met dan een lading puin er bovenop |
Batterijen. :(
|
Uitleg voor een maatschappijleer PO, een boekverslag en geld.
|
Ik merk het nooit als ik iets kwijt ben, maar er zijn ongetwijfeld dingen weg.
|
Citaat:
ik persoonlijk ben van die kleine schroevendraaiertjes kwijt.. |
De weg.
|
Citaat:
Heb t nu ook helemaal in m'n hoofd :D |
mijn pasje van de fitnessvereniging
|
M'n biebpasje
|
Ik was m'n sleutels al 3 dagen kwijt maar gelukkig vond ik ze vanmorgen op de koelkast. (y)
Verder ben ik nog een aantal oorbellen kwijt. Maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik die waarschijnlijk nooit meer zal vinden |
Oh, ik was m'n portemonnee kwijt, bleek zojuist. Een man belde aan en vroeg of ik mij was en of ik niet iets kwijt was, en daar was ik mij niet bewust van, maar toen haalde hij mijn portemonee uit zijn broekzak :o
|
mijn fiets :( naja, mijn vader's fiets, maar ik was ermee op pad :(:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op dit moment ben ik niets kwijt. Ik archiveer altijd alles goed. :cool:
|
Een grote drol, want ik ben net wezen poepen. Heerlijk. (y)
|
Het overzicht. :o
|
Energie :( ;)
|
humor
|
Me groene kam.
Me glimlach. Me puntenslijper Me schaar. And so go on. |
niks
|
de sokken die ik dacht mee genomen te hebben naar training...
|
Mijn lieflingspen
Kamertelefoon Agenda Oorbellen Fietssleutel Geld Lipgloss Schoenen Rokje Shirtje |
een opdracht van cultuurgeschiedenis, waar ik donderdag een presentatie over moet houden :D
|
8 plectra... 8!!! :s
|
mijn beltegoed!!!
ik had gister voor 10 eu. gekocht maar denk dat ik het verloren ben (ik heb het nu dus over het papiertje met de opwaardeercode erop) :( (n) whaaaah das anderhalf uur voor NAKKO gewerkt. |
Mijn gevoel voor richting,
mijn lust om te gaan studeren en mijn gedachten |
mn ID en dat is heel erg k*t en duur en ik word bijna 16 en wil uit bale
|
mijn verstand
|
Wat niet
|
Mijn zelfdiscipline :(
|
Citaat:
|
Mijn aantrekkingskracht.
|
Mijn opgewekte humeur, als een paar dagen :(
|
-mijn telefoon
-mijn pakje sigaretten -mijn bikini's (heb ze ergens heel slim opgeborgen, eind vorige zomer, maar waaaaaaar) |
Niet echt kwijt, maar ik heb mijn telefoon bij een vriendin laten liggen.
|
Citaat:
|
Sleutels :(
|
Mijn energie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |