![]() |
Jouw goede daad van vandaag!!11!
Nou, dat belooft weer weinig goeds.
Die kledinglijstjes, vadsigheidsverhullende foto's vanuit vreemde hoeken en posts over je nieuwe Ellegirl kennen we nu onderhand wel. Post hier wat je vandaag (of gisteren :):):)) voor EEN ANDER gedaan hebt. Heb je voor het eerst in vier jaar weer eens je oma bezocht? Heb je je de hele dag in je kamer opgesloten zodat je huisgenoten eindelijk even zonder je oeverloze gezwam zitten? Of zette je zomaar zelf het vuilnis buiten? :eek: :eek: :mad: :). Vertel het vlug :):), en als je het enigszins handig aanpakt kun je er heus wel zorgen dat jouw eigen belang alsnog het middelpunt van je post wordt. TS begint niet :). |
Eerstvolgende evenmin. :nono:
|
Ah nou dan zal ik het heft wel in handen nemen. IK heb gisteren, voordat ik de BOONTJES VOOR M'N MOEDER WILDE DOPPEN (jawel!!!) de bak waar wij alle groenten in schillen enzo ontdaan van zijn vieze lag smerige aardeachtige ZUT. Door hem onder te dompelen in heet water met afwasmiddel en af te wassen. Daarna wilde ik boontjes gaand oppen maar dat heb ik niet gedaan omdat m'n meoder obos werd toen ik de CD Van c-mon en Kypski opzette.
Bitchezz. |
Ik zei heel opgewekt HOI tegen de drie buschauffeurs die ik vandaag tegenkwam, en daarbij poogde ik ook nog breed te glimlachen, niet geheel zonder succes. Bovendien ging ik staan in de bus zodat mensen die het allemaal wat minder gemakkelijk hebben meer kans op een zitplaats hadden. Nou! :)
|
Mijn goede daad was uiteraard Lifestyle verblijden met dit ultiem gezellige discussiewaarderijke (:):):)) topic.
|
ik heb vandaag geld gegeven aan albert heijn en de ib-groep
|
Citaat:
|
Ik heb m'n oma's boodschappen gedragen.
|
Citaat:
|
Ik ben nog steeds een veganist. :):)
|
Citaat:
|
ja ohja ehh even mijn relationele status op myspace veranderen hoor!!11!
|
Citaat:
|
hahah lal.
oh ik ga nu weer een goede daad vervullen wanty ik ga naar mijn pony. |
Ik heb gym niet gespijbeld en mijn team geholpen door te winnen.
|
ik heb folders gedaan omdat m'n broer weg is
|
Ik heb braaf mee gedaan op school met een onzettend tijdverspillende dag.
Ik heb zo hard geleerd dat dat me ouders een jaar schoolgeld scheelt, in de afgelopen maanden. Dat vond ik wel een goede daad die ook voor vandaag mee telt :) Verder liet ik een vrouwtje met rolator voorgaan op een nietzebra pad En ga ik straks weer koken voor mijn zeergeliefde ouders :) |
Toen de docent vroeg of de telefoons uitgezet konden worden heb ik hem wel op stil gezet (ondanks dat ik dacht: 'heee we zitten niet meer op de middelbare school :rolleyes: )
En ik heb gekookt voor mijn ouders. :) |
Ik verblijd mijn 35-jarige huisgenoot met gebroken enkel al 2 dagen lang met mijn aanwezigheid als we samen naar het park gaan.
|
Ik heb vanmiddag met Broeder GEBABBELD toen hij er even helemaal doorheen zat..
|
Ik heb iemand een compliment gegeven dat ze goed was afgevallen en de opmerking: 'want ieder pondje gaat door het mondje' ingeslikt waarbij ik een hoofd trok als een autist.
|
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik bijna geglimlacht naar een nietsvermoedende voorbijganger.
|
ik heb opgelet bij wiskunde, en geen propjes naar de leraar gegooit, volgens mij is die man nu heel blij met me :cool:
|
Ik heb net een paar jongetjes aangesproken die met zooi in een nestje met jonge meerkoetjes aan het gooien waren. :cool:
|
gebabysit en zelfs een spelletje gedaan met het buurmeisje.
|
Ik heb vandaag geen goeie daad gedaan. Ik zal straks nog een poging doen.
|
Ik heb vandaag bijgedragen aan de winst van Koninklijke Ahold NV, niets afgewassen en schoongemaakt zodat alle lieve kleine beestjes ook te eten hebben & niet gekookt (goed voor het milieu).
|
Citaat:
Ik heb m'n huisgenote vandaag keihard laten lachen door een MP3 van de mannen van de radio aan te zetten. Da's wel weer genoeg. |
Ik heb de astmafonds mevrouw centjes gegeven.
|
Ik heb de tuinman voorzien van vele glazen fris en ik heb mijn broertje voorzien van een heerlijke uitsmijter met wat plakjes jonge kaas. Verder heb ik een baby en peuter vermaakt ondanks hun vele stinkscheetjes. Gelukkig kreeg de peuter na een tijdje wel door dat sooorrryyy op zijn plaats was. :)
|
Ik heb mijn moeder na tien minuten hoesten maar eens op haar rug geklopt. Ze vond me geloof ik erg attent.
|
Citaat:
|
Ik heb toegezegd dat ik vrijdag naar een optreden van de band van een vriend van me ga, maar omdat het geen goede daad is als je het zelf ook cool vindt heb ik ook toegezegd naar de schoolmusical van m'n zusje te gaan. Dat is dus mijn goede daad van vandaag, en het coole is dat ik op die dag zelf het echte er naar toe gaan weer opnieuw als goede daad kan bestempelen. :cool:
|
En dan kun je het ook nog eens in het Je-dagje-topic posten. TEL UIT JE WINST.
|
ik wenste mensen een PRETTIGE DAG op mijn werk :)
|
Liet een meisje op school die ik 100% niet mag toch de laatste 5 zinnen overschrijven.
|
Je moeder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of was dat niet "teh point" :D |
dat was teh_point ja
|
yes ik heb een goede daad verricht :cool: mn moeder stond onder de douche en wij hebben daar boxen hangen dus toen had ik eventjes een cd van katie melua opgezet voor dr aangezien ze die muziek nogal kan waarderen. daar was ze wel content mee (Y)
|
Ik heb iemand het huis uitgewerkt (y).
Niet helemaal zelf maar ok. Wat ben ik toch lief. |
Ik heb naar mensen geschreeuwd.
|
Ik ben poeslief geweest tegen iemand die ik vies en smerig en vervelend vind. Omdat hij zielig is.
Zielig en lelijk. |
Ik heb het schoolplein beschilderd :cool:
|
Ik kom nog steeds 2 dagen per week op mn stage om ze te helpen ook al hoeft dat allang niet meer van school.Ga er binnenkort wel mee stoppen want mn baas staat me niet meer aan :mad:.
|
ik ben langs een meisje gefietst dat dunner dan mij was.
Doordenkertje ;) ;) |
Ik heb tegen mijn huisgenootje gezegd dat ze best in mijn kamer mag slapen omdat de Kroaat van de uitwisseling snurkt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55. |