![]() |
Groot probleem :( met ouwe cijfers
Ik zit met een groot probleem, ik heb namelijk biologie 1 afgesloten op mijn oude school in vwo 4 in 2002-2003, met een 6,7 hier zat ook 1 practicum cijfer in.
IK heb daar ook een certificaat van door de schoolleiding ondertekend. Ik zit nu op een andere school waar ik 5 en 6 vwo in 1 jaar doe. Ik volg nu biologie 1,2 dit vak is op mijn nieuwe school opgedeeld in 4 cijfers, 3 schriftelijke toetsen en een practicum. De eerste schriftelijke toets is om biologie 1 af te sluiten. Vanaf het begin van het jaar heb ik gevraagd of mijn cijfer van mijn ouwe school telt maar nu pas geven ze respons. Ze zeggen dat ze alleen de schriftelijke toetsen van mijn ouwe cijfer kunnen overnemen en niet dat ouwe practicum. Dat vind ik best want ik had een 3 voor dat practicum, maar op mijn ouwe vwo4 rapport staat alleen een periode 4 cijfer, en dat is het gemiddelde van het practicum en een schriftelijke toets. Dus ik heb geen aparte cijfers. En op mijn ouwe school hebben ze alles verwijderd. Wat moet ik nu doen? :( |
Lijkt me sterk dat Die oude school geen gegevens meer van die punten heeft. Als je op die school was gebleven hadden ze die punten ook moeten bewaren. Bij ons is het zo dat je je werken ( dus practicum en SE's) gewoon altijd kunt inzien tot dat je je diploma hebt. Wat ze erna mee doen weet ik niet.
Ik denk dat die oude school van jou de moeite niet wilt doen om die dingen te zoeken. *Je kunt vragen of die 6,7 echt niet mee kan tellen. (al kom je daarna op een beter cijfer uit) *Nog een keer naar je oude school gaan en de leraar biologie aanspreken die je dat jaar gehad hebt ( die moet alles bewaren ) *Alles opnieuw maken. |
Als die docent het kwijt heeft gemaakt is ie zo ontzettend fout bezig! Ik denk dat het dan loont een klacht in te dienen bij een officiele instantie.
|
Volgens mij dient alles een jaar of vijf bewaard te worden.
|
Op mn ouwe school hebben ze een nieuw software systeem ingevoerd ofzo, dus ze hebben de cijfers niet meer. :confused:
En de leraar waar ik toen les van had die is al 2 jaar van school. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alles moet idd vijf jaar bewaard worden, nieuw systeem of niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |