![]() |
Omg ik krijg misschien een ban.. of zo
> Hoi Soul Kitchen,
> > > Het is op V&A niet toegestaan om offtopic te reageren. Alleen reageren wanneer je intresse hebt, wat verder wel en niet mag kan je in de announcement lezen. Bij herhaling kan een ban volgen. > > Groeten, > > Lucky Luciano > luciano@scholieren.com > Scholieren.com Bla? Ik weet niet eens welke post hij bedoelt :rolleyes: :nono: |
ik vind het hoe dan ook terecht
|
wat fijn
|
PRAAT me er niet van
|
Lucky Luciano. :rolleyes:
|
Naaktfoto's naar FB's sturen wil wel eens helpen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
viel gluck ermee iig (Y) |
Citaat:
:( |
ah gos
|
Citaat:
dit soort topics horen op hardware he, dat weet je wel. |
die oogpotloodhomo moet niet zo miepen
|
wdf is soul kitchen?
|
plato schreef volgens mij ooit eens dat de keuken het verstand was
|
wat een interresant topic
|
mijn moeder las net dat ik mijzelf te pas en te onpas moffenhoer noem. nu krijg ik vast een ban van haar!
|
Citaat:
en oh grandmoffer met uw bij vlagen lugubere schoonheid en uw sporadische elastiekskes in uw haar, ik zou u gaarne spreken op niet nader te noemen instantane boodschappers. =) |
ja en tot overmaat van ramp had ik het er bij het avondeten ook nog over dat ik vaak fantaseer dat ze vermoord zijn of omgekomen zijn toen als het huis affikt als ik bijvoorbeeld thuis kom van mijn werk, en ik vroeg of mijn begrafenis wel geregeld was. dus nu gaat ze natuurlijk weer denken dat ik 'geestelijk instabiel ben'
en oh jezus tot nog ergere overmaat van ramp liet ik haar ook nog eens otje potje horen. nouja, ik heb het mes maar ter hand genomen, dat maakt het plaatje tenminste compleet, :). moeders zijn zo paranoide af en toe. |
Citaat:
|
HAAKJES MOETEN EEN BAN :mad: :mad: :mad:.
|
Citaat:
|
Omg ik moet morgen weer naar school. ::(:
|
Citaat:
|
Heb je ook examentraining?
|
Citaat:
|
Citaat:
nee kid morbid ik heb gewoon nog lessen :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: kankerschool |
wat ROT voor je
|
|
Citaat:
|
Dat dit topic uberhaupt 33 posts heeft :s
|
Ik moet de hele tijd hoesten.
|
mn neus kriebelt
|
Waarschijnlijk heb je een erge ziekte dan. :eek:
|
Citaat:
|
mn katje miauwt
|
Heeft er iemand Temptation Island gezien? Die Bianca heeft SEKS gehad met Stephan. :(
En dit was de eerste aflevering die ik ooit heb gezien. Die vriend van Bianca was zo verdrietig. Maar hij ging wel gelijk achter die, verdomme hoe heet ze, blonde stoot aan. En nu gaat 'ie niet op dreamdate maar op een 'goedmaak'-date met Bianca, die losbollige chick. Achja. Belgen. :) |
sorry temptation island is onder mijn niveau :nono:
|
Koekjes. :(
Het is een goed programma hoor. |
Wie gaat er spuiten en slikken kijken. Niemand chat met mij. :(
|
komt dat nu?
|
Ja. (y)
|
Ik werd in m'n nek gepoept :(.
|