![]() |
nederlandstalige muziekdownload progjes
weet iemand download programma's voor voornamelijk muziek, die ook in ons eigen taaltje beschikbaar is? Het liefst zo simpel mogelijk, het is namelijk voor neanderthalers wat betreft computers. Kazaa is uiteraard uit den bozen.
dank u |
limewire schijnt goed te zijn (persoonlijk niet getest)
|
bedankt. Ik ga nu testen. het is in elk geval nederlands.
oh mn venster stond nog open. ziet er perfect uit, en vrij simpel (Y) ik denk dat ik het hier bij laat. dus gooi maar dicht, tenzij er nog meer mensen tips hebben die nog beter zijn dan limewire! (forumbazen?) |
in principe worden topics op S&M niet dichtgegooid, aangezien ze nu nog gebruikt kunnen worden door anderen met soorgelijke vragen enzo :)
|
napster
|
eMule
|
k zou eMule doen... is o.a. in het Nederlands en ik vind deze de beste
|
Offtopic:
Citaat:
|
ik raad eMule niet aan voor mensen die losse liedjes zoeken, maar wel voor mensen die het 'grotere' werk nodig hebben (films, albums, games, applicaties). Voor losse tracks vind ik eMule niet echt geschikt
|
Bittorent kan erg goed zijn voor nieuwe films, albums, etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
LimeWire is goed, maar als je zonder reclame wilt en sneller wilt downloaden moet je LimeWire Pro kopen.
(Tip: Zoek in LimeWire bij programma's naar LimeWire Pro, scannen op virussen aangeraden, maar als ie geen virus treft is het ook echt virusvrij en een spywarevrij programma) |
Piolet vind ik persoonlijk een fijne, maar of ie in het NL is kan ik me zo niet bedenken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet iemand misschien hoe dat komt? Mijn internet wordt nogal traag (websites openen) als ik een bestand met utorrent download.
|
je upload en download limiteren
|
Citaat:
|
Dat komt niet door de upload, maar door het feit dat er gewoon enorm veel connections worden geopend. Je kunt je upload nog zo laag zetten, maar als de connection met de tracker niet goed is (blauw gezichtje in Azureus) dan wordt met name het websurfen heel traag. Daarin maakt utorrent geen verschil.
|
Citaat:
Utorrent is de manier hoe je het schrijft. Dat het microtorrent heet hoef je mij niet wijs te maken. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |