![]() |
Welke kleur heeft jouw kamerdeur?
Topictitel lijkt me volkomen duidelijk. :) ;)
Welke kleur heeft de deur van jouw kamer en ben je er tevreden mee? Ik ben benieuwd! :) ;) |
;)
|
Die van mij is wit en ik ben er wel tevreden mee. :) ;)
|
Zullen we doen dat als je een witte kamerdeur hebt niet mag antwoorden? :) ;)
|
*antwoord niet*
|
Citaat:
Huphup ontopic. ;) |
(bruin)Hout.
|
alweer zown berig topic..
mijne is wiiiiit!! :eek: |
zandkleur.. :D |
babyblauw met wit aan de binnenkant
lichtbruin met wit aan de buitenkant ach ja er zijn leukere kleuren, maar hier valt ook mee te leven. |
wit
|
weiß
|
als het een poll was geweest had ik wit geantwoord.. nu ook
|
Wit. ;)
|
ook wit, met heel veel stickers en posters
|
Wit met een mooie 'deur sluiten'-sticker. Eigenlijk wilde ik 'doe deze deur open en ik vierendeel je', maar dat vonden ze te agressief ofzo.
|
De éné kant van mijn deur is geel. De dunne kant (die dus contact maakt met de binnenkant van de muur) is rood, en de kant van de deur aan de kant van mijn kamer is blauw. Boven- en onderkant, en andere zijkant (vlakken die je dus normaalgesproken niet snel ziet) is niet geverfd en is dus de kleur van hout.
(Uit de tijd dat ik klein was nog, kleuren zelf uitgekozen :evil: ) |
Citaat:
|
Blauw.
|
Citaat:
|
Ik heb geen deur.
|
gewoon beige of wit, hoe je die kleur wil noemen. Maar wel helemaal behangen met kaarten van bestemmingen waar ik ben geweest, dus je ziet nog weinig van de kleur:p.
|
Lichtblauw, ben er wel tevreden mee.
|
Lichtgroen aan mijn kant van de kamer, wit aan de andere kant. En ik ben er tevreden mee :)
|
Wit.
|
Beige.
|
aan de ene kant verkleurd wit, aan de kant van mijn kamer heel licht oranje ofzo.
|
gebroken wit
|
Oranje. :cool:
|
Wit aan de buitenkant, geel aan de binnenkant. En mijn kamer is paars.
|
Creme/gebroken wit.
|
De voordeur is van glas; doorzichtig dus.
De tweede voordeur (die naar mijn woonkamer gaat) heeft een soort rare houtprint, maar dat klinkt lelijker dan het is. De deuren naar de slaapkamer en badkamer zijn allebei gebroken wit. Zo, krijg je ál mijn deuren (y) |
Blauw en ik vind het lelijk, daarom heb ik er een Tori-poster aan gehangen. (y)
|
Mijn kamerdeur is zalmwit. Een beetje rozig dus, maar ik heb t niet uitgekozen :( Ik wil oranje!!! :D
|
oranje, ik was depri toen ik mn kamer ging ferve dus ik heb hele felle kleuren genomen, ik ben dr wel tevree mee. :)
|
Citaat:
|
Lelijk geel. Was laatst begonnen hem blauw te verven maar je zag het geel er nog doorheen, waarna ik besloot eerst maar eens grondverf te halen.
|
Ik doe niet meer mee.
|
Blaaaaaaaauw.
|
Nou Bob toch, wat een spannende en originele vraag! En het voegt ook zo veel toe aan mijn leven om dit te weten van mijn medeforummers! Natuurlijk deel ik deze informatie ook graag met hen! Mijn kamerdeur is donkerblauw me lichtblauwe vlakken (of lichtblauw met een donkerblauwe omtrek en tussenstrepen, als je het liever zo bekijkt) aan de buitenkant, en van binnen is hij heel licht zalmroze! Dat past erg goed bij mijn licht abrikooskleurige muren! Ik heb mijn deurpost trouwens geschilderd in een zachte tint terracotta, voor het contrast!
|
Grijs-bruinig. Wat een kut-topic weer.
|
(donker)blauw! En ja, ik ben er erg tevreden mee. Heb m zelf in die kleur geverfd en het past mooi bij mijn gele muren (y)
|
Zwart, met allemaal posters en onzin erop :)
|
Crème, met een blauwe ondertoon (want dat was hij eerst)
|
creme. niet echt nee. zit een gat in :o
|
oranje
het is m`n voordeur, heb nog een w.c'/badkamerdeur en die is wit. |
Citaat:
|
wit, maar er zit wel een hele grote rode poster op
|
Citaat:
|
Gebroken wit en hij is volgeplakt met Boomerang kaarten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |