![]() |
Welke speeltjes liggen er bij jou in het nachtkastje?
Waarom heb jij speeltjes? Of waarom juist niet?
Gebruik je ze alleen als je alleen thuis bent, of roep je je vriend/vriendin er vrolijk bij? Wat voor soort gebruik je, en welke heb je nou altijd al eens willen proberen? Wandel je vrolijk de cristine le duc binnen of sla je liever een PABO gids open? |
Ik heb nog een trillend badeendje die prima in zijn taak volstaat. Verder nog ergens een kleine vibo, handboeien, blinddoeken en meer van die ongein.
Ik zou er geen problemen mee hebben om een seksshop binnen te wandelen, noch te bestellen via internet. En als vriendlief ermee wil kloten? Prima. :) |
seksshops in het buitenland de gekste (y)
ik ging een kadootje kopen voor een vriend (één vriend :p ) en toen zagen we daar toch mooie dingen staan... die kwamen laatst zelfs nog voorbij in sexcetera :p laten we er een fototopic van maken! post een plaatje van je speeltje! :D |
Citaat:
Helaas heb ik niets om een foto van te maken. Mijn vriend volstaat :P |
http://shop.babycentrum.com/shop/images/Badeend.jpg
En dan de trillende variant wel te verstaan. ;) |
Ik heb geen speeltjes, maar heb wel ondervonden hoe nuttig massage olie kan zijn. Ook te gebruiken voor massages trouwens. :p
|
http://www.geocities.com/dolphin331/handmixer.jpg
Jaja, hoogstaand genot :) |
Citaat:
|
ik vat niet wat kruimel zegt :|
ik heb geen speeltjes waarom niet? lijkt mij niet lekker.. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Um, ja dus. Tot nu toe heb ik het plafond nog nooit geraakt maar dat ding helpt me er wel verdomde dicht naartoe :eek:
|
Ik heb een videocamera
|
Nja, ik heb geen nachtkastje ;) :D
|
Citaat:
Geef mij echter maar een iets gladdere variant, iets breder, in de kleur paars en zonder wormvormige aanhangsels. Toch binnenkort maar eens aanschaffen, een-nog-net-niet-tegen-het-plafon-actie wil natuurlijk niemand missen - kuch - haha. :D |
ik gebruik een vibrerende cocksring. Dat is egt vet lekker
|
Hij is niet glad, maar de top roteert - je maakt geen stotende bewegingen zeg maar. Hij zit op z'n plek... met dat wormvormig aanhangsel (twee 'oortjes') precies om je clit... en ik voel me net een vreselijke advertentie nu, maar die bewegende kogeltjes voel je echt ja. Enige nadeel is dat 'ie best geluid maakt.
En hij is misschien niet stretchend groot formaat, maar de gemiddelde man zou zich niet moeten schamen voor deze maat... |
Citaat:
|
Warhammer.
|
Citaat:
|
wat mij opvalt is dat veel van die vibererende dingen echt een tering herrie maken...
|
Ja, dat is balen. Er is enige mentale gymnastiek vereist om het PRRRRRRR! te negeren of op te laten gaan in een fantasie.
Overigens valt de hoeveelheid mensen-die-toys-hebben hier me nogal tegen. Of durft verder niemand te bekennen ofzo? |
ik heb ze niet....ik werk bij een bedrijf dat ze verkoopt (in ALLE soorten en maten)
wat pas echte high tech is, is zo'n soort van viberend ei dat je op afstand kunt besturen... :cool: (het apparaat maakt overigens wel meer herrie dan gemiddeld) |
tja, dat is dan weer typisch iets voor tussen partners. En ik moet zeggen dat een vibrerend ei in me waarschijnlijk niet echt sensationele effecten zou hebben. Maar ik ben blijkbaar een geval apart, als ik mentaal niet precies op de juiste plek ben dan zou ook het hierboven gepostte konijn waarschijnlijk niets voor me doen.
|
Ik heb een paar leren handboeien liggen, en dat is dus niet in je eentje te gebruiken
en ik loop zonder enige problemen een sexshop of de christine le duc binnen |
Een kleine vibrator, handboeien, trileitje, glijmiddel (of telt dat niet als speeltje?)
|
Citaat:
|
Ik heb geen nachtkastje, maar m'n vriend en ik hebben een keer een hele enge, grote, blauw-met glitters, met aders erop dildo die ook kan vibreren gekocht. Van een buigbaar materiaal ofzo.
We hebben m Thor gedoopt (Afkorting van Vibra-tor :p) |
En hoe vinden jullie/jij em snoop?
ik zit er ook over te denken om zoiets te kopen.. :) |
Citaat:
|
nja, das wel leuk om te horen
want ik had wel een tijdje iets van.. tja , zo'n ding is toch wel erg groot enzo, en er zitten van die ribbels op, en het trilt... dus khad wel zoiets van, dan vind ze zo'n dildo (afgezien van het liefdes/intimiteits aspect), toch wel het lekkerst snap je... maar dat is dus nieteens zo? dat vraag ik me al een tijdje af namelijk |
ik heb een traploos verstelbaar tril-ei maar ik gebruik 'm niet zo vaak want hij zoemt en ik vind 'm saai :o. Wel leuk om samen te gebruiken.
|
|
Ik heb het van m'n verjaardag gekregen van m'n vrienden, het is een heel fijn apparaatje. Ik kan er geen plaatje van vinden, maar het heet funny bunny. Het is een apparaatje met aan het uiteinde het hoofd van een konijntje (ja heus) en hoewel het totaal niet sexy en best suf klinkt, zijn de oortjes van dat konijntje best aangenaam. :D
|
eeen driedubbele condoom inclusief geluidjes! :D
|
ohja, ik heb ook handboeien aan m'n bed handen :D maar die gebruik ik ook nooit.
|
Citaat:
De tegenvraag: stel je kon een hele realistische sexpop krijgen. Zo'n 'realdoll' ofzo. En die was altijd beschikbaar. Zou je dan geen echte vrouw meer willen? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Deze, jumjum :P
http://www.pb.unimelb.edu.au/emergen...ll-smaller.jpg |
:d
|
|
Citaat:
Ik heb geen speeltjes ín m'n nachtkastje (sterker nog, ik heb geen nachtkastje), maar er staat er wel een óp m'n kast. Hij heet De Grote Paarse en hij is kapot. Blijkbaar kun je er geen mensen mee slaan :( |
Tegenvaller Morgan :D stond dat niet in de gebruiksaanwijzing?
|
Ik heb de flash bunny. Maar ik vind het niet fijn. Het doet me pijn, op een vreemde manier, net zoals condooms eigenlijk, en het is koud.
Dat is een voordeel wat echte mannen hebben, ze zijn lekker warm! :o |
Citaat:
|
Citaat:
doch lijkt het alsof het me niet in dank wordt afgenomen, als ik soms de reacties lees van mensen nadat ze me FB hebben gezien *trekt angelface* :p Maar dan is het weer wél grappig als je ziet dat iemand zegt dat het een goed idee is ;) *lol* |
een micro vibro, geintje van vriendinnen voor mn verjaardag, maar hij doet t verdomd goed, hijs bijna stuk :bloos:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |