![]() |
Wielrennen - Welke grote ronden nog voor Tour de France?
kep net Route del Sud gevolgd.. fantastisch mooi gedaan door Levi Leipheimer.. ik hoop voor Rabobank dat hij zich kan mengen bij de grootste in het klassement
maar welke grote rondes worden er nu nog gereden? |
ronde van zwitserland is zowat afgelopen d8 ik, zulle zal wel winnen.
Ook nog nationale kampioenschappen in alle landen... Ik zou zeggen: zoek t op :) |
Citaat:
En dan tot de 6 juli is er geen grote ronde meer bij mijn weten. Ik zie niet in dat de renners die de ronde van Frankrijk gaan rijden nu nog aan een rode gaan beginnen. |
ik ben zeer benieuwd naar de Rabo's hoe die het gaan doen..en dan vooral Erik Dekker..
|
ja Alex Zulle heeft de ronde van Zwitserland (zijn eigen ronde, die hij nog nooit gewonnen had) op zijn naam geschreven
|
Route du Sud, Ronde van Zwitserland en Ronde van Catalonië zijn traditioneel de 3 rondes als laatste voorbereiding voor de Tour. De Spanjaarden kiezen voor Catolonië, de anderen voor Zwitserland als ze een wat zwaardere en langere voorbereiding willen en de Route du Sud als ze een wat minder zware ronde willen. Komend weekend zijn de NK's van alle landen en dan 1 week rust voordat de Tour begint.
|
Citaat:
maar ik ben benieuwd ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |