![]() |
Nintendo @ E3
Fire Emblem!!!!!!! :o
Voor de rest zoals verwacht eigenlijk :| |
Veel demos, maar het laat duidelijk de potentie zien.
Ik ben tevreden. |
Ben benieuwd naar de prijs.
|
wat ik trouwens een grote tegenvaller vind is dat TP 2 verschillende versies krijgt. Ik had gehoopt(en verwacht) dat het 1 spel zou zijn wat je in bijde consoles kon stoppen. Nu moet ik dus of wachten met kopen(terwijl er gewoon een cube thuis nietst staat te doen) of kopen en dan later niet op de revo spelen(de revo voor volle prijs kopen of hetzelfde spel 2 keer kopen is natuurlijk beide uitgesloten :p )
|
Ik heb het gemist. Volgens mij heb ik alleen het laatste gedeelte met dat tennissen gezien.
FF3 lijkt me ook wel vet. |
Citaat:
|
|
Ik ben iig enthousiast :) De verwachte Wii games en een indrukwekkende DS lineup. Yoshi's Island 2 (y) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat Nintendo weer iets succesvols heeft verzonnen. De E3 is nog niet over maar tot nu toe hebben ze me het meest weten te verbazen. Maar ik ben ook niet zo een Microsoft en Sony fan. :) Maar Sony was wel teleurstellend. Toen ik hoorde over die shit in de controller dacht ik meteen aan "gestolen". Naja, no offence natuurlijk. :D
|
'Beter goed gestolen dan.....'
Ik vraag me wel af wie de inferieure Zelda gaat halen...tenzij ze em volstampen met extra's, maar ik denk niet dat ze dat doen.. |
Die nieuwe Zelda spelen met de wii (wat een lelijke naam voor een console) lijkt me best wel kut. Voor eventjes is het misschien leuk, maar het hele spel? Ik speel hem liever op de cube.
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Captain N Je hebt natuurlijk gelijk, maar ik heb nooit echt goede ervaringen gehad met het meteen kopen van een console(ik ben zowel de gba als de ds en de cube meer gaan spelen naarmate ik em langer had, ik had mijn ds zeld een paar maanden na dat ik em had een tijdje(2 maanden :| ) aan mijn broertje geleend omdat het niet echt kon boeien(dat terwijl die ds nu mijn sociale leven kapot maakt :p ) |
En dan nog iets, wat vonden jullie van die nieuwe nintendo games?(raar race spel, project H.A.M.M.E.R. en nog iets)
Ik was nou niet echt onder de indruk eerlijk gezecht :| |
http://www.cubezone.nl/get/getConten...p?FileID=19060 De controller die vooral bedoeld is voor de VC van de wii
En nu hou ik op met posten :p |
Citaat:
Maar dat sony de rumble uit de controller heeft gehaald, en vervangen door 'motion sensing', is gewoon zwak. De wii heeft namelijk wel een rumble-feature (en een speaker in de controller)). |
Citaat:
|
Bedankt voor je kortzichtige vooroordeel.
|
Citaat:
SSBM wordt een LAUNCHTITEL!!!! rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Wat de nieuwe aangekondigde games betreft deed het me niet veel, het leken mij meer gimmicks die de mogelijkheden van de Wii benutten. Maargoed ik had al zo iets verwacht, neemt niet weg dat het niet leuk kan zijn, alleen vraag ik me af voor hoelang. |
Citaat:
En die controller is back to the snes age? |
Old school nitendo nes/snes controller <3
|
Vind de controller nu al geweldig:D..
lekker back to snes tijdperk ja.. hoewel dat vast weer veel mensen voor het hoofd zal stoten.. ach, hoezo zou ie niet goed in de hand liggen, daar klaagden we vroeger toch ook niet over.. en hij zal vast niet top-heavy zijn.. Ik vrees dat ik dit ding ook wel weer meteen bij de launch zal kopen, net zoals ik bij zijn vader en zijn opa gedaan heb.. Maar voor de prijs hoef ik het niet te laten, en ik wil SSBM spelen :cool: .. |
Citaat:
@metroidminded : Zelda wordt een launch-titel :) |
Citaat:
'nyways.. kgaat maar ff de persconferentie van Nintendo en Microsoft downen.. kijken of ze nog iets boeiends te zeggen hebben.. |
Citaat:
Citaat:
|
Wat een BS, rumble EN motion zijn this generation...beetje lame dat ze dat met een stom excuus afdoen omdat ze het niet voor elkaar krijgen die 2 te combineren.
|
Citaat:
|
Citaat:
bron, link, waar wanneer :o !!!!!!!!!!!!!! En wat ik erg hoop is dat het swiepen van je controller een extra functie krijgt, en niet dat ze daar nu ineens alle games 100% op gaan focussen(dan hou ik mijn hart vast voor fire emblem, jezus wat waren die paar seconde film mooi :bloos: ) Duck hunt en super paper mario zijn nu ook officieel (y) (spm is trouwens weer zo'n game waarvan ik hoop dat de controller voor een groot deel 'normaal' word gebruikt) Citaat:
|
Citaat:
dit ding kan immers net zo goed 'motion sensing' hebben, alleen in een wat conventionelere vorm. overigens zou je van de GC controller zo op het eerste gezicht ook niet zeggen dat-ie lekker speelt (tenminste, ik niet) maar dat doet-ie wel, zelfs met de c-stick op zo'n rare plek. ow, maar is dit niet gewoon een mock-up of zo ? @captain : tja, nintendo lukt t dus wel, motion sensing EN force feedback. lekker puh :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jup wel online.
Als ik het me goed herinner was zijn uitspraak dat hij er persoonlijk voor ging zorgen dat SSB een launchtitel zou zijn en op de dag van de launch al online gespeelt kan worden. Maargoed, de afwezigheid van een aankondiging vond ik ook wat vreemd. |
Filmpje van TP.
Speaker in de controller....dat is erg cool :cool: (edit) van de Wii |
|
Citaat:
|
Echt te dikke ownage. Het ziet er echt strak uit. Maar whats up with snake?
Ik hoop dat er meerdere nieuwe characters komen en de oude zullen blijven. Klopt het dat er een cube port komt voor de cube controller op de Wii? |
Citaat:
|
Holy shit!..trailer nu al 5 keer bekeken :D
Wii wordt de shit. |
hebben. :bloos:
|
Echt geweldig dat filmpje van Super Smash Bros. Brawl!
http://media.revolution.ign.com/medi...45/vids_1.html Andere filmpjes: Metroid Prime 3: http://media.revolution.ign.com/medi...47/vids_1.html Project H.A.M.M.E.R.: http://media.revolution.ign.com/medi...92/vids_1.html Super Mario Galaxy: http://media.revolution.ign.com/medi...88/vids_1.html :cool: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
iemand al enig idee of ie betaalbaar is? |
Al vaag iets meegekregen van $250
maar dat is onbetrouwbaar een een kleine schatting. Nintendo kennende zal het nooit meer als € 300 gaan worden. ( denk ik ) maar hoe zit het met snake in Brawl ??? |
Citaat:
|
Omfg.(Y)
Je kan Nintendo suggesties doorgeven welk character ze erin doen. (Y) |
Citaat:
reken dus op ca. 250 euro, +/- 50 euro. |
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |