aanval
Ik stond gisteren met mn vriendje onder de douche en ik kreeg het opeens een beetje warm. Dus ik zeg, ik ga even naar buiten hoor, het is hier een beetje benauwd. Dus ik wil de douchecabine openschuiven en ik val zo flauw op de grond. Toen ik vervolgens bij kwam had ik het gevoel dat ik geen lucht meer kreeg (al vond mn vriendje mn ademhaling juist niet snel) en had ik het gevoel dat m'n hartslag echt 200 was :eek: Ik kon het gezicht van mn vriendje niet meer zien en toen m'n moeder naar boven kwam rennen zag ik alleen een oog. Ik kon verder wel rustig nadenken en nadat ik ben gaan zitten, ging het weer een beetje.. Afgelopen nacht kreeg ik bijna weer een flauwte, maar ik kon het zelf aangeven, dus ben (gelukkig weer met mn vriendje) op de rand van het bed gaan zitten en heb wat water met suiker erin gedronken zodat ik wat fitter werd. Ik heb namelijk ook last van enorme vermoeidheid, hele slappe benen en rusteloosheid in lichaamsdelen (ik kan ze niet onder controle houden als ik bijv. ga slapen).
Ik ben wel vaker kortademig, als ik bijvoorbeeld een stuk moet fietsen of iets dergelijks, maar verder nooit van dit soort klachten gehad.
Ik ga morgen naar de huisarts maar ben benieuwd of hier mensen zijn die het ook herkennen!
|