![]() |
Wanneer is de laatste keer dat je van je fiets viel?
En wat ging er toen kapot (y)
Zaterdag en mijn koplamp was verbogen, maar die kon ik gelukkig nog maken. Anders komt oom agent langs ;) (y) |
Dat is heel lang geleden. :cool: (y)
|
Paar maanden geleden.
Maar toen werd ik aangereden. |
Dat is zo lang geleden dat ik het me niet eens meer herinneren kan!
|
Waarschijnlijk toen ik met m'n dronken kop over de straat fietste terwijl er een dikke laag ijs op lag.
|
dat was 28 december 2005 om 07.35 toen had t geijzeld en ik had haast
en ik wist dat t glad was en reed xpres heel rustig en nam bochten heeeeel voorzichtig maar toen ik bij t tunneltje kwam ging t mis en schoof mn fiets onder me vandaan :s was niet helemaal t plan :o ------------schade: ----mijn fiets: - stuur was iets verbogen maar verder viel t mee (ik belde mn vader op en die vroeg meteen.. is alles goed met je fiets :rolleyes: ja hoor.. IK viel onderop) ----mijn kleding: - scheur in mijn broek ----aan mij: - gekneusde pols (moest nog werken) geschaafde hand en twee grote blauwe plekken op mn benen en nog wat schaaf plekken |
Paar maanden geleden, tas & nieuwe schoenen & handpalmen licht beschadigd & roetzwart.
|
Ik gok dat dat in een nacht van donderdag op vrijdag was. Wat er allemaal kapot ging weet ik niet meer.
|
Tijdje terug, toen ik botste met een aangeschoten idioot. Alleen m'n lamp kapot.
En een milkshake over m'n broek. Aardbeien. :o |
In de afgelopen winter.
|
Citaat:
5 jaar geleden of zo. |
Paar weken terug nog.. Toen ik ladderzat was :(
Heb 2 weken mank gelopen |
Héél lang geleden, denk dat de laatste keer ongeveer 3 jaar terug was toen ik een jongen achterop had die ineens zijn evenwicht verloor met het gevolg dat ik er ook achteraan ging. En nee er was niets kapot, behalve dat gat in zijn zwembroek dan. :d :|
|
Iets meer dan zes jaar geleden; ik viel en brak mijn been.
|
hmmmmmm zal wel 7 jaar geleden zijn ofzo
|
Dit topic was er een tijdje terug ook al, toen kon ik me ook al niet herinneren wanneer dat was.
|
Vorig jaar koninginnedag. Toen werd ik aangereden door een scooter en een fiets. *eigenlijk alleen voor de fiets* Toen lach mijn fiets nogal in de kreukels en mijn knie ook.
|
Ik was 8 volgens mij en ik ging racen met een vriendin. Toen had ik een hele grote blauwe plek op m'n dij. Een een grote schaafwond op m'n knie.
|
Citaat:
OT: Ik zou het echt niet meer weten, ik denk een keertje op weg naar mijn ex, dat zal 2003 geweest zijn ofzo. Broek kaput, klein schaafwondje, verder niets. |
Ik ben een keer gevallen van een andere fiets, toen ik achterop zat.
|
Een halfjaar geleden, maar toen viel ik met fiets en al.
Knie en hand kapot, fiets kapot, en de weg was nog heel. |
Ik val niet van fietsen, ook niet voor fietsen.
|
Gelukkig is dat al zolang geleden geweest, dat ik het niet meer weet :) .
|
Deze winter denk ik, omdat het glad was.
|
Citaat:
|
Iets van 2,5 maand geleden.
En mijn knie ging kapot. Paar dagen later precies hetzelfde en ging m'n knie nog meer kapot. |
vorig jaar, hersenschudding :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
10 jaar geleden denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
De eerste keer reed ik mega langzaam om (ironisch) te voorkomen dat ik viel. Maar dat was waarschijnlijk te langzaam. Dus m'n band gleed weg. De tweede keer dacht ik: nu iets harder, want dan slipt m'n band minder makkelijk als de 1e keer. Maar dat maakte dus niet erg veel uit :o Maar ik heb nu nog steeds last van m'n knie daarvan :s |
:(
|
Eh, een paar jaar geleden denk ik, met mountainbiken. Van een podium springen zonder te springen leidt tot stuur in je maag. En van een heuvel af racen en vervolgens tegen een boomstronk knallen met je trapper schiet ook niet zo op.
Met mijn gewone fiets kan ik me eigenlijk niet meer herinneren dat ik echt gevallen ben. Wel weggegleden, maar toen kon ik m'n voeten nog op straat zetten. Dat was in de winter, toen het fietspad spekglad was van de sneeuw... |
Paar jaar geleden, toen ik door mijn straat fietste met in één hand een slaapmatje. Ik leunde wat relaxed naar achteren en opeens brak het zadel af (!), maakte ik een rare manoeuvre en schaafde ik met mijn binnenbeen langs een scherp uitsteeksel op mn fiets, en toen flikkerde ik keihard op de stenen. Grote schaafwonden op mn knie en elleboog.
|
Toen het de laatste keer nog geijzeld had. Ik wist er niks van en ging naar de sportschool toe. Was op een zaterdag. Over de asfaltwegen merkte ik niks, maar toen ik een bocht nam naar een klinkerweg lag ik meteen op de grond. Ik had alleen een beetje last van mn elleboog en verder stond het stuur krom. Kon gelukkig wel verder naar de sportschool.
|
Vier jaar geleden. Ik was nogal dronken en viel op een paaltje zonder mijn val af te schermen. Gevolg was een verbogen stuur, maar vooral een nogal gehavend gezicht, een kapotte bril en een hersenschudding.
Het was trouwens een val in nagenoege stilstand. |
Denk zo'n 2 jaar geleden, toen ik bij een vriendin achterop zat en zij vlak langs een paaltje fietste, de kant waar m'n benen zaten ja :mad: :mad:
|
Januari vorig jaar ;) (y)
|
volgens mij was dat 3 jaar geleden, toen ik werd aangereden door een andere fietser. mn wiel bewoog niet meer en een bult op mn knie
|
2 maanden terug.
|
Ik zou het niet weten, maar ik vermoed toen het glad was. :p
|
Nou... kortgeleden iig...
Ik flikker nogal eens van mijn fiets omdat ik weleens dingen uitprobeer die ik soms beter niet kan doen misschien. :cool: Er gaat dan vaak weinig kapot trouwens... |
Al hééééél lang geleden, ik kan het me zelfs niet meer herinneren :o
|
Een jaar of 4 geleden nog. :bloos: Er ging nix kapot, ik zag een stoepje te laat aankomen, that's it.
|
Zijn jullie nooit dronken ofzo :eek:
|
4 weken geleden nog, was niet gewend aan een mountainbike, remde te hard met de rechter (of linker? die op het voorwiel in elk geval) handrem en vloog zo'n beetje overdekop.
|
Citaat:
|
Winter 2004-2005, toen het glad was.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |