![]() |
[Laptop] Advies
Ik ben op zoek naar een laptop met ongeveer het volgende:
2GB geheugen minimaal 120 GB 5400 rpm HDD Fatsoenlijke vieokaart en een Amd 64 processor Budget: €2500 Kan iemand mij helpen? |
Waarvoor wil je hem gaan gebruiken? En wordt het een desktopvervanger of een systeem dat je veel 'op reis' gaat gebruiken?
|
|
Dell XPS/Alienware
Anders Sony Vaio |
Apple nooit. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je kan natuurlijk ook overdrijven, 2gb werkgeheugen :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga gewoon voor een uitgebalanceerd systeem. |
Citaat:
|
Citaat:
Een naar mijn mening mooie laptop (macbook pro), die stabiel is, en erg goed functioneert voor z'n doel; (video) / audio producties. Dat zijn allebei doeleinden die veel vragen van je pc/laptop en daarom vind ik het goed. En daaronder staat eventueel nog een link naar een bedrijf die 'custom laptops' verkoopt met oa. de gewenste AMD processor. ;) |
Kijk eens hier naar:
|
ik zou als ik jou was een acer notebook kopen, een Acer TravelMate 8204WLMi bijvoorbeeld ... acer laptops schijnen goed te zijn (y)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat heb je dan wel nodig voor gamen wat je niet voor video/audio producties nodig hebt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
2GB is voorlopig denk ik nog overbodig.
Ik zat te denken aan een Acer, daar heb ik de beste ervaringen mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar staan die da\n op die site, geef eens een exacte link please, want volgens mij begin ik scheel te worden :s |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg eerst dat een apple laptop goed is, daarna als hij niet voor apple wilt gaan (wat ik verwachtte) een site die voor hem waarschijnlijk nuttiger was aangezien hij op zoek was naar een krachtige laptop met amd processor |
Citaat:
Er zijn wel technieken waarbij de GPU als co-unit gebruikt wordt, maar het lijkt me sterk als dat al echt gebruikt wordt in de huidige videokaarten. PhysX is een eerste concrete feature hiervan AFAIK. Rendering blijft CPU-only voorlopig. |
physx shizzle is dus echt helemaal niks een grote flop voor 250 euro :|
|
Citaat:
|
Is dit iets?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |