Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   7th Heaven gestopt? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=140808)

Gothic 26-06-2002 17:11

7th Heaven gestopt?

Weet iemand over het toevallig zomerstop is? Want op dit moment is ene serie Bills bezig... Komt er nog een seizoen van 7th Heaven?

Pebbles 26-06-2002 17:39

ik denk dat ze zomerstop hebben ofzoow.. en ik weet niet of er nog een seizoen komt, aangezien die persoon die Matt speelt kanker heeft enzoow.. :(

Gothic 26-06-2002 17:43

Citaat:

Pebbles schreef:
ik denk dat ze zomerstop hebben ofzoow.. en ik weet niet of er nog een seizoen komt, aangezien die persoon die Matt speelt kanker heeft enzoow.. :(
dat weet ik, maar lopen we niet achter op de VS?

~Black Rose264~ 26-06-2002 19:34

Citaat:

Pebbles schreef:
owz, dat wist ik nog niet... Maar volgens mij lope we ook achter op Amerika dus dan zouden dr nog wel meer afleveringen moeten kome lijkt me :confused:

Pebbles 26-06-2002 21:47

Citaat:

Gothic schreef:

Das idd ook wel waar ja.. hmmz... dan denk ik dat dit gewoon zomerstop is ofzoow..

marlies 26-06-2002 23:40

ik weet niet of het wel een zomerstop is, want in onze gids (NCRV-gids) stond dat een paar dagen geleden het slot was.. Dus dan lijkt het me raar dat ze na de zomer verder gaan, of ze moeten nog een nieuwe serie hebben :confused:

Missy Muffett 27-06-2002 10:14

het is volgens mij wel een zomer stop, want dit was de laatste aflevering van seizoen 4 en in Amerika gaan ze naar de zomer beginnen met seizoen 7 (zonder Matt) dus er zouden eigelijk nog nieuwe afleveringen moeten komen

Åññúhtjúh 30-06-2002 18:11

we zullen moeten w8en tot t nieuwe seizoen we lopen hier een paar seizoenen 8er dus t zal nix te maken hebben met die ziekte van barry watson (matt)

bonelesschicken 30-06-2002 21:35

*kotst over serie* :p een serie met een dominee als vader :D :rolleyes:

dystopia 02-07-2002 05:28

Citaat:

bonelesschicken schreef:
*kotst over serie* :p een serie met een dominee als vader :D :rolleyes:
Ja, kan toch? Ik weet niet of je het weet ofzo, maar godsdienst staat in de VS hoog in het vaandel.

Er zitten altijd van die boodschappen in. En er komen altijd van die typische problemen in voor dat het me aan SOAP (voor jongeren) doet denken. Weinig fictie, veel realisme.

Dat oudste meisje vind ik btw niet eens zo verkeerd om naar te kijken :) marie ofzo heet ze.

bonelesschicken 02-07-2002 08:24

Citaat:

dystopia schreef:

Ja, kan toch? Ik weet niet of je het weet ofzo, maar godsdienst staat in de VS hoog in het vaandel.

Er zitten altijd van die boodschappen in. En er komen altijd van die typische problemen in voor dat het me aan SOAP (voor jongeren) doet denken. Weinig fictie, veel realisme.

Dat oudste meisje vind ik btw niet eens zo verkeerd om naar te kijken :) marie ofzo heet ze.

ja maar er zit altijd zo'n moraal in, en dan vooral de Amerikaanse en godsdienstige moraal. Daar erger ik me vooral aan, maar goed ik erger me ook aan soaps dus... ;)

Bluesummers 02-07-2002 09:17

Citaat:

bonelesschicken schreef:

ja maar er zit altijd zo'n moraal in, en dan vooral de Amerikaanse en godsdienstige moraal. Daar erger ik me vooral aan, maar goed ik erger me ook aan soaps dus... ;)

*helemaal mee eens*

Balance 02-07-2002 14:52

Citaat:

dystopia schreef:
volgens de troskompas wilde zij uit de serie en omdat de schrijvers haar weigerden eruit te schrijven is ze toen maar naakt gaan poseren voor een blad. maar omdat later haar carrière maar niet op gang wou komen kwam ze d'r weer in ofzo :confused:

zij is overigens niet het oudste meisje... het meisje wat haar zusje (lucy) speelt is ouder als mary in het echt!

Redman 02-07-2002 15:44

Die Lucy is ook wel lekker hoor.. Maar het idee zuigt toch wel.. Een dominee met 40000 kinderen die allemaal anders zijn en dan wil die ze nog op allerlei manieren bespioneren.. Maarre ik wil die naaktfoto's dan wel eens zien.

Cinamon 02-07-2002 15:53

Ja
Nieuw seizoen na zomerstop
dat is het dus gewoon
zomerstop
net als buffy, charmed en angel

sublime 03-07-2002 17:47

ik vind het een geweldige serie juist omdat het zo walgelijk is.... vinnik geweldig dat overdreven gedoe :)

jammer dat t er nu niet meer op is...

little lady 03-07-2002 21:31

enorm foute eo-serie..

maar wel zeer verslavend :D

Vämpiria_Moon 04-07-2002 10:05

Citaat:

dystopia schreef:

Ik vind dat een na oudste meisje lekker :)

Rollo Tomasi 04-07-2002 17:27

Citaat:

Redman schreef:
Maarre ik wil die naaktfoto's dan wel eens zien.
www.google.com

Type: jessica biel gear magazine

;)

ZHAzha 05-07-2002 09:00

hm.. ik dacht al waar issut gebleven???

TIS idd FLINK overdreven.. die kids krijgen straf omdat ze een zuigzoen maken ?????? tsss

maargoed... wel leuk om naar de kijken

fruitmand 06-07-2002 11:55

Citaat:

Gothic schreef:

ja, we lopen vet achter op de VS

@ngel from Hell 18-07-2002 01:42

Ja we lopen vet achter hier is alles 'rustig' maar in US is Simon een hele grote jongen,Mary en Luc zijn beide verloofd geweest en Matt is er wel.
Er was zo'n funny aflefering met Simon hij was auto aan het rijden en toen kwamen er politie achter hem aan maar hij mocht nie stoppen van die opa en de tweeling en ruthie waren oook in de auto uiteindelijk stoppten ze toen er een stuk of 7 politie autos achter ze waren en ze waren ook op tv (iedereen keek) toen heeft de vader hem ingehaald en hem gestopt echt lachen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!

Blubje 19-07-2002 15:08

er zal wel vervolg komen idd, en we lopen zeker achter met de VS iig al 2 series denk ik want dit was serie 1, maar die werd herhaald, want ik had ze allemaal al gezien want ongeveer een jaar geleden is het ook al op tv geweest...vorig jaar vond ik het wel leuk, maar nu kijk ik het laatst nog een x en toen vond ik er toch niet zo heel veel aan, beetje TEveel moraal ofso kweenie pcies...maar dat kleine meisje blijft schattig :D hihi

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04.