![]() |
7th Heaven gestopt?
Weet iemand over het toevallig zomerstop is? Want op dit moment is ene serie Bills bezig... Komt er nog een seizoen van 7th Heaven?
|
ik denk dat ze zomerstop hebben ofzoow.. en ik weet niet of er nog een seizoen komt, aangezien die persoon die Matt speelt kanker heeft enzoow.. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet niet of het wel een zomerstop is, want in onze gids (NCRV-gids) stond dat een paar dagen geleden het slot was.. Dus dan lijkt het me raar dat ze na de zomer verder gaan, of ze moeten nog een nieuwe serie hebben :confused:
|
het is volgens mij wel een zomer stop, want dit was de laatste aflevering van seizoen 4 en in Amerika gaan ze naar de zomer beginnen met seizoen 7 (zonder Matt) dus er zouden eigelijk nog nieuwe afleveringen moeten komen
|
we zullen moeten w8en tot t nieuwe seizoen we lopen hier een paar seizoenen 8er dus t zal nix te maken hebben met die ziekte van barry watson (matt)
|
*kotst over serie* :p een serie met een dominee als vader :D :rolleyes:
|
Citaat:
Er zitten altijd van die boodschappen in. En er komen altijd van die typische problemen in voor dat het me aan SOAP (voor jongeren) doet denken. Weinig fictie, veel realisme. Dat oudste meisje vind ik btw niet eens zo verkeerd om naar te kijken :) marie ofzo heet ze. |
Citaat:
ja maar er zit altijd zo'n moraal in, en dan vooral de Amerikaanse en godsdienstige moraal. Daar erger ik me vooral aan, maar goed ik erger me ook aan soaps dus... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
zij is overigens niet het oudste meisje... het meisje wat haar zusje (lucy) speelt is ouder als mary in het echt! |
Die Lucy is ook wel lekker hoor.. Maar het idee zuigt toch wel.. Een dominee met 40000 kinderen die allemaal anders zijn en dan wil die ze nog op allerlei manieren bespioneren.. Maarre ik wil die naaktfoto's dan wel eens zien.
|
Ja
Nieuw seizoen na zomerstop dat is het dus gewoon zomerstop net als buffy, charmed en angel |
ik vind het een geweldige serie juist omdat het zo walgelijk is.... vinnik geweldig dat overdreven gedoe :)
jammer dat t er nu niet meer op is... |
enorm foute eo-serie..
maar wel zeer verslavend :D |
Citaat:
|
Citaat:
Type: jessica biel gear magazine ;) |
hm.. ik dacht al waar issut gebleven???
TIS idd FLINK overdreven.. die kids krijgen straf omdat ze een zuigzoen maken ?????? tsss maargoed... wel leuk om naar de kijken |
Citaat:
|
Ja we lopen vet achter hier is alles 'rustig' maar in US is Simon een hele grote jongen,Mary en Luc zijn beide verloofd geweest en Matt is er wel.
Er was zo'n funny aflefering met Simon hij was auto aan het rijden en toen kwamen er politie achter hem aan maar hij mocht nie stoppen van die opa en de tweeling en ruthie waren oook in de auto uiteindelijk stoppten ze toen er een stuk of 7 politie autos achter ze waren en ze waren ook op tv (iedereen keek) toen heeft de vader hem ingehaald en hem gestopt echt lachen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! |
er zal wel vervolg komen idd, en we lopen zeker achter met de VS iig al 2 series denk ik want dit was serie 1, maar die werd herhaald, want ik had ze allemaal al gezien want ongeveer een jaar geleden is het ook al op tv geweest...vorig jaar vond ik het wel leuk, maar nu kijk ik het laatst nog een x en toen vond ik er toch niet zo heel veel aan, beetje TEveel moraal ofso kweenie pcies...maar dat kleine meisje blijft schattig :D hihi
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |