![]() |
Voor de meiden:
Krijgen jullie meer zin in sex als je alcohol hebt gedronken??
|
uuh.. daar heb ik eignelijk nog nooit op gelet
Maar als ik er zo eens bij nadenk.. ik denk van wel :) |
Meer zin weet ik niet, maar ik ben er dan wel gemakkelijker over (met andere woorden, ik moet mezelf tegenhouden voor ik rare dingen doe :D:D)
|
Citaat:
Ik kon alleen even niet op de goeie woorden komen :p |
Niet perse!
Ik denk dat iedereen anders reageert op alcohol.. ik word er loom van... heb dan ook niet bepaald zin in sex ofzo |
geen idee, drink heeeel zelden alcohol.. zal gewoon es een breezerke drinken ofzo en that's it, dusseuh.. mij zullen ze nie dronken kunnen voeren als ze iets met me willen ;)
|
Naja meer zin in sex, niet echt maar ik wordt wel meer '' handtastelijk'' :D zal ik maar zeggen. Heb de neiging om mensen dan meer aan te raken dan ik normaal doen(doe ik normaal bijna nooit)
|
nee, als ik dan nóg meer zin in sex zou krijgen zou het ook bestwel fout gaan denk ik.... :D
Wel ga ik dan makkelijker op een sexuele manier (goh dat klinkt stom....ehm...naja ik weet ff geen ander woord :S) dansen, terwijl ik dat normaal juist ranzig vind. Maar dat heeft niet echt met sexdrang te maken. Antwoord is dus nee. |
wrom alleen voor meiden??
Ik krijg er zeer zeker meer zin van. Tenminste ik wordt handtastelijker en kan niet wachten tot mijn vriendin en ik samen zijn, ofzeaux. Antwoord is ja. |
Citaat:
|
nee
|
Citaat:
|
Hahaha, nee bij mij maakt het niet uit, met of zonder alcohol! Wahhaha sorry beetje melig..!
Doeg Rosie |
als ik baileys heb gedronken wel!!!
|
Volgens mij wel, maar nie echt overdreven.. Ik wil toch alleen seks met mijn vriend, maja die hoeft er dan wel minder voor te doen :D
|
Citaat:
Ik las dus in de break out! dat vrouwen/meisjes er meer zin in krijgen en mannen/jongens over het algemeen niet. Ik weet ook helemaal niet of dit klopt natuurlijk maar ja...... |
Volgens mn ex wel, die heeft r blijkbaar nogal leuke herinneringen aan :confused: :D
|
nou......na die ene zaterdagavond op de duine denk ik wel ja :D
|
Ik wel.... Kan er niks aan doen... Ik wordt er wel opgewonden van... Maar ja ieders eigen mening...
|
Ik drink geen alcohol , maar heb al gezien bij een vriendin dat wanneer ze gedronken heeft dat ze zich op haar vriend stort :D Hangt van de persoon af denk ik want nog een ander vriendin begon te wenen :(
maar ik denk van wel :rolleyes: |
hay hay,
als ik alcohol heb gedronken krijg ik best wel zin in sex ja!!!!!!!!! ik weet niet waarom maar dat heb ik gewoon.. doeg xxxxxxxx :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb ook zonder alcohol al altijd zin.
Mensen die alcohol nodig hebben om plezier of goede sex te kunnen hebben zijn zielig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ook, best wel heel erg eigenlijk...
Vraag maar aan me vriend ^_^ Als ik wat alcohol op heb word ik best wel geil... en tja.......dan ^_^ :D WOEI xxx me liesje |
jaaa :o
|
jepjep
|
Ik word iets aanhankelijker en krijg weleens de behoefte om zomaar met iemand te zoenen, natuurlijk wel als het een heel leuk iemand is. Erg he?
|
zekerzzz :D
(vorige week..feestje..alcohol..ik ietsje teveel op..buiten op onze oprit "vunzig" staan doen met vriend :D) |
Citaat:
Zeker weten |
hmm niet meer zin, denk wel een stuk aanhankelijker
|
Ja.. Maar niet in Het doen want.......... da hek noh niet gedaan
|
Citaat:
|
als ik er een paar op heb dan wil ik wel wat harder ja. Kom ik los ja. Als ik er echter zo'n 20 a 30 glazen op heb dan wil ik nog steeds, maar dan luk het allemaal nie meer echt zo. en dan wil ik ook v oooral slapen en heb ik buikpijn. Kheb een zwakke maag!
|
Tjah :rolleyes: zou je na 30 glazen geen zwakke maag krijgen :confused:
|
euhm een BEETJE alchol wel
|
Citaat:
|
zeker weten, en das een slechte eigenschap van mij
|
Citaat:
|
ja :o althans dan kom ik heel snel in de stemming, en ben ik ook veel minder verlegen dus ga ik mijn vriendje midden in de kroeg betasten :o :D
|
Citaat:
ja want in baileys zit een ander soort ethanol dan in andere typen drank :rolleyes: |
Citaat:
:D :D :D |
niet meteen meer zin, maar eerder. Ook ben ik dan gemakkelijker en laat ik t veel duidelijker merken dan in nuchtere toestand... Maar meer zin, nee.
|
mja..
|
Citaat:
|
niet speciaal, maar mijn vriend wel!!!! :)
|
nee juist ni ik heb dan zin om te dansen enzo maar verder word ik ni geil ofzo ervan om sex te doen
|
als ik een beetje aangeschoten ben ga ik wel altijd met iedereen flirten, haha. maar echt meer zin in sex, nee, niet echt.
|
ik zeg 1 ding: witte wijn
haha najah.. zit ook wel beetje tussen de oren.. maar k ben wel sneller geil als ik gedronken heb |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |