![]() |
[GEZ] Kamer in Arnhem.
Ik zoek een kamer in: Arnhem
Maximale huurprijs: 375 euro Minimale oppervlakte: 12 m2 Brutale rechtenstudente (20 jr) zoekt kamer. Beschrijving: Brutale rechtenstudente zoekt kamer. Een combinatie an een vrolijke feminist van hier tot Tokio die haar hand niet omdraait voor kookkunsten waar Joop Braakhekke nog een spreekwoordelijk mespuntje aan kan zuigen, en een inventieve handigheid die Nico van Eigen Huis en Tuin in zijn gebloemde ballenknijper laat staan. Als je een poging wilt wagen me samen te vatten in steekwoorden, dan zal je het woord veelzijdigheid hard nodig gaan hebben. De toevoegingen \'fervent gamer\', \'ubernerd\' en \'boekenwurm\' voegen alleen maar meer mysterie toe aan het fenomeen dat met de naam Katja door het leven gaat. Hier gaat de gerechtelijke wereld nog een hele kluif aan krijgen. Nu is het jullie beurt! |
misschien gaan mijn huisgenoten dus weg.
ik woon in een soutterain dus je moet wel tegen niet dag licht kunnen. voordeel is dat we hele grote woonkamer hebben 60m2 en ook grote slaapkamers 1 van ongeveer 20m2 en 1 iets kleinere.. huur is 190 euro incl. pand ligt aan de hommelseweg |
Ik waardeer het aanbod bijzonder, ik heb helaas echter daglicht nodig om me prettig te voelen, zonder daglicht raakt mijn ritme volledig gestoord...
Bedankt voor je moeite. Mocht je nog iets anders vinden, dan hou ik me natuurlijk aanbevolen. Nogmaals dank. |
Hoi, ik mag een slotje want ik heb een retegave kamer gevonden. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |