![]() |
Het grote All Stars topic!
Heb je All Stars? Post ze hier:)
Ik heb gewone, saaie zwarte:o. Ik wil ook nog eentje waar ik even de foto niet van kan vinden:) |
Ja.
Kuttopic. |
lage knalroze (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Krijgen we dat weer. :(
|
mijne zijn naar den kanker
|
Verdraaid! Dit is niet echt een topic dat een goed gesprek of een flamende discussie draaiende zou kunnen houden! Hoe zonde van de verspilde ruimte op dit forum! Verdikkeme zeg, PHOEH! Drietieneurocentmuntjes nog aan toe!
Ik heb het licht gezien. De poosters waarin De Bond Tegen het Vloeken laat zien dat het onjuist is de naam van de zoon van de heer (met Mohammed, Allah, Boehda, Vishnu of andere lieverds je onvrede uiten is nog wel kosher, de BTHV is niet erg ruimdenkend wat geloof betreft) te spotten of te vloeken zijn erg aangrijpend. MARTIJN, EDUARD, SJOUKJE, ACHMET, GUUS, DENNIS, AIDA, KOEREMA, SUSANNE, ANTWANETTE, WILBERD, FUFU & JAMAL! Wát een naar topic! Ik sta versteld van de boosaardigheid van de topicstarter. Het is erg onvriendelijk om dit zomaar te posten! Denk voortaan nog iets langer na en vorm de interesse in het starten van een topic de volgende keer iets beter. Het zou zonde zijn als ik weer van dit soort ontmoedigende taal uit zo moeten slaan. Verdikkie ik zit er echt over in de rats! . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de mijne hebben een stuk of duizend gaten waar je zo doorheen kan kijken ofzo dus als ik gestreepte, gekleurde sokjes (:):)) aan heb, ziet men dat altijd meteen. verder zijn ze zwart/wit gestreept en ja eh.
|
Citaat:
|
Je bedoelt dat je slippers hebt?
|
stom topic :) :) :)
|
Origineel :)
hoge lichtblauwe. |
Jullie vinden het alleen maar kut omdat het zo genant aanvoelt, al die andere mensen die precies dezelfde schoenen hebben.
OT: ik heb (lage) blauwe One Stars. Dat zijn ook AllStars ;). |
Ik heb 'canvas vrijetijdschoenen' van 8 euro bij de wehkamp. (y) Ze hielden het erg lang uit. maar nu heb ik ze in een sopje gestopt en toen kwamen ze er niet meer kiwi uit als dat ze waren, maar ze waren vies roze uitgeslagen. Toen heb ik ze buiten in de zon laten drogen en nu zijn ze groen met vies roze en knapperig. gatverdamme. Die kan ik nu niet meer aan.
|
Ik heb 5 paar originele en 1 paar nepperds. Wat een kuttopic.
|
Er was pas nog een schoentopic waaruit bleek dat heel veel mensen all stars hebben, dus deze kan nu dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |