![]() |
EnquÊte enquÊte enquÊte enquÊte
He mensen, willen jullie me ALSJEBLIEFT helpen door deze enquête in te vullen? Superbedankt!
1 Wat vind je van de monarchie in Nederland? 2 Ben je voor of tegen 'onze' monarchie? 3 Wat zou je ervan vinden als Nederland een republiek zou zijn en wie zou dan president moeten worden? 4 Hoe denk je over het huwelijk van Willem- Alexander met Máxima? 5 Wat vind je ervan dat Gorge Zorreguita niet op de bruiloft van zijn dochter zal zijn? 6 Vind je dat hun huwelijk door het parlement goedgekeurd moet worden? 7 Wil je verder nog iets kwijt over de monarchie? HEEEEEEEEEEL ERG BEDANKT AAN DEGENEN DIE DE MOEITE HEBBEN GENOMEN DEZE ENQUÊTE SERIEUS IN TE VULLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Love y'all! Kus, Tessa |
Waarom zet je dit op elk forum? Kan je niet kiezen ofzo?
|
nee
|
ik...
|
kan...
|
...inderdaad...
|
...niet...
|
...kiezen...
|
...nee...
|
Heb je daar heel erg veel moeite mee Stefano17 of denk je dat je er wel overheen komt? Haha (lief lachje, niet gemeen bedoelt).
Forumbaas gooi me er alsjeblieft niet af! Hier hangt een hele PO opdracht aan vast! Kun jij de enquête niet even beantwoorden?? Thanx, kus, Tessa |
Aaaaaaaaaaah
*gilt* *huilt* Vul hoe even gewoon in. Er gebeurt nix met je hoor als je het doet! Kus. |
ik weet niet wat je hiermee wil berijken maar ga ergens anders maar lopen fucken,
Onzin ofzo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |