![]() |
zon zon zon!
het is weer mooi weer!!!
wat vind je de beste zonnebrandolie, zelfbruiner, lotion met zelfbruiner etc. Nog tips om mooi bruin te worden? Ga je zelf in de zon liggen om bruin te worden of ga je als een gek onder de zonnebank zodat je je nog een beetje bruin kunt vertonen? oh, en natuurlijk... de lekkerste aftersun lotion |
P20 zonnebrandlotion, bij de apotheek kun je dat kopen. Je verbrand totaal niet, het blijft de hele dag zitten EN je wordt er bruin van!
|
Ik gebruik Garnier Ambre Solaire tropische zonneolie met factor 2 :o Ik zit vaak in de zon en olie helpt je om nog sneller bruin te worden. Het is wel glibberig aan je handen :p
Ook ruikt het spul een beetje sterk, maar het helpt zeker |
zonnebloem olie met een beetje jodium erdoor :)
|
Citaat:
|
Ik ben al bruin dus ik verbrand niet snel.
|
Ik ben niet bruin en word het ook niet
|
margarine.
|
Citaat:
Ik ga wel gewoon in de zon liggen, maar ik doe niet aan de zonnebank. |
bbq!
IK heb sinds vorige week het fenomeen bbq herontdekt. |
ik hou niet zo van zonnen, maar wel van bruin zijn, ik word ook best snel bruin voor iemand met blond haar en ook krijg ik sproetjes. zelf gebruik ik wel een redelijk hoge factor en geen olie. ik haat mensen die olie op zich smeren, lekker huidkanker later (y):)
|
Ik ben al bruin moehahah oh en ik ben altijd buiten te vinden met mooi weer vandaar dus. En ik verbrand nooit dus ik smeer ook zo weinig mogelijk shit op, behalve als ik echt op t strand lig, gewoon zodat ik niet uitdroog.
|
Ik word niet snel bruin en het interesseert me ook totaal niet of ik het word. Echt goed is het toch niet. Zonnebrand heb ik niet, want ik loop toch niet vaak hele dagen buiten :):):).
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...ght=zonnebrand http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=541186&highlight=zonnebrand http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=855354&highlight=zonnebrand dáág, tot ziens. |
En we mogen oude topics niet uppen?!
|
Echte negers gaan zonder natuurlijk.
|
|
ik heb gewoon hemazooi om te voorkomen dat ik verbrand. maar dat gebeurt zelden en ik word vrij snel bruin.
|
Ik houd van de zon en ben zo veel mogelijk buiten. Op terrasjes of in het park. Liggen in de zon houd ik nooit lang vol, want ik verveel me altijd zo :confused:
Ik ben allergisch voor zon en gebruik zonnebrand factor 30 van Vichy. En nooit aftersun, maar eczeemzalfjes tegen de jeuk en lelijke vlekken. |
Het is wel duur, ik geloof 20 euro ofzo. Maar je hoeft het echt alleen maar sochtends op te doen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik gebruik niet veel zonnebrand want ik verbrand niet snel omdat ik al bruin ben. Maar als ik het gebruik gebruik ik Ambre Solaire. |
Op welke manier beinvloed zonnebrandcreme JOUW lifestyle ?
DIT IS MEER VOOR LICHAAM EN GEZONDHEID :) |
Citaat:
|
Slotje
|
wie wil er mijn rug insmeren ?
|
farouk.
|
Ai
|
ja, als ik nu niet ging leren kwam ik het voor je doen!
|
Het gaat niet om uppen, het gaat erom dat *oma* antwoord op haar vraag kan krijgen door de zoekfunctie te gebruiken. Om die reden worden topics op andere subfora wél gesloten. Nu jij weer, *oma*.
|
Wie gebruikt er dan 3 jaar oude zonnebrand olie?
|
Oma's.
|
'Zonnen' is voor kneuzen.
Ja, ik word ook zo bruin als een neger, maar ik ga m'n tijd liggen verdoen met nuteloos in de tuin hangen. Znnebrandolie is helemaal voor mietjes, als je niet tegen de zon kan moet je binnen blijven. |
kruizeerrrr je bent zo stoer, je hebt vast een negerpiemel.
|
oh wacht ik wilde hier nog ontopic op reageren: ik gebruik lanea sunskinlotion en dove sunshine bodylotion en ik hou ervan want eindelijk een product waar je geen strepen van krijgt. ik gebruik dit omdat mijn armen wel snel bruin worden, maar mijn benen niet. ik heb een beetje rare huid wat dat betreft. maar het is verdomde goed spul. die lanea kost trouwens maar 2 euro(L)
|
ik heb dove bodybruinshit gebruikt, maar dat helpt niet bij mijn bleke huidje.
gewone zelfbruiner van de apotheek, lekker duur, van mama gekregen helpt wel.:p in de zon smeer ik me goed in, ik verbrand wel..ook omdat ik vaak de hele dag in de zon+wind+water zit, en ook flink beweeg..dan is t ook wel nodig. en mn oma heeft huidkanker, dus ik zie de gevolgen van bakken zonder bescherming ook wel. |
ik gebruik die zooi niet want ik verbrand niet en after sun: die zooi van de kruidvat, ligt hier standaard
|
Citaat:
Bovendien is dit topic geen vraag, maar gewoon een onderwerp waarbij iedereen fijn over zichzelf kan praten. Nu jij weer TV |
Citaat:
Vriendelijk van je dat je up's niet sluit. De zoekfunctie gebruik ik inderdaad dagelijks. Nou, al met al kunnen we hier tenminste fijn klessebessen over de nieuwste innovaties op het gebied van zonnebrand! Echt cool! |
Citaat:
|
Citaat:
Het was onnodig om het topic van tante bep te sluiten. Beter beoefen je je functie wat beter i.p.v. dit soort onzinnige topics te posten en ook nog eens offtopic te gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh come on, jij bent de vleeswording van 'net niet'.
|
Citaat:
|
Nee dat is niet waar reine claude. Liever niet dan net niet.
|
Ik ben een positivo.
|
Nee zoiets heet een meeloper toch :confused:
|
Nee, dat is wanneer je zo geforceerd anders wil zijn dan de rest.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |