![]() |
verliefd. Leuk?!
Zucht.
wie heeft er ooit bedacht dat verliefd zjn leuk is?! Ik vind er echt helemaal niets aan. :| ik wordt gek van mezelf. Me niet kunnen concentreren op mijn werk. Elke nacht dromen over hem, en dan komt hij er dus ook ECHT iedere nacht in voor. me boos die boos op me woord omdat ik al dagen afwezig ben en voor me uit droom. en huilbuien heb omdat ik hem niet zie en omdat ik (nog) niet met hem heb. ik bene cht verschrikkelijk verliefd. Natuurlijk heb ik eerdere relaties gehad, maar nog nooit zoals dit :X vorige week hebben we gezoend. Er was wat alcohol in het spel, maar daarna hebben we erover gepraat enzo. we gaan nog eens wat afspreken en kijken wat eruit komt. maar wie heeft ooit bedacht dat het verliefde gevoel leuk is? Misschien als hij straks mijn vriend is ja, maar nu is het gewoon.... een klote gevoel (sorry) dat meost ik even kwijt :) weltrusten mensen (K) |
Pf, wacht maar tot het weer uit is. Dán is het pas leuk om verliefd te zijn.
|
Je kunt je ook aanstellen.
|
Je kunt zelfs n iet meer normaal tikken, door de verliefdheid (?) ;).
Verder ach ja verliefd zijn kan rot zijn, maar je kan er ook gewoon lekker van genieten. Daarnaast wees blij dat het geen onbereikbare liefde voor je is, dat is pas echt vervelend. |
Dat doe je jezelf aan denk ik. Ipv ervan te genieten, ga je een potje zitten janken. En dat terwijl ik in je verhaaltje niets verschrikkelijks ontdek... Maar goed, dat kan aan mij liggen
|
Tsja ik vond het allereerste begin van mijn relatie nou ook niet echt leuk. Imo een veel te onzekere periode. Heb het nu, 1.5 jaar later veel beter naar mijn zin ;)
|
ik vindt verliefdheid ook niet zozo
voor het gebrek aan concentratie wat dat met zich meebrengt *kheb ook ADHD dus dat is sowieso al dubbelop dan* dus ja je bent neit de enigste |
Mijn typkunsten waren/zijn inderdaad niet super nee. Ben dyslesctish. maar had ook wat snelheidsfoutjes gemaakt ;)
het klinkt idd allemaal wel leuk, maar dat is hed dus neit. maarja, ik ga eens richting me werk :) fijne dag! |
verliefd zijn is kut en een stomme emotie die alles in je lichaam leidt. Baal er nu zelf ernorm van :mad: en moet maar weer es afgelopen zijn!!
|
je moet er gewoon het positieve van inzien en genieten van het gevoel en extra energie. Het is prima mogelijk jezelf te beinvloeden op dat gebied...
|
Als het nog niet aan is, is het allemaal eigenlijk heel mooi. Ok, je bent erdoor verward en denkt aan niks anders, maar die gedachten over hem kan je zo mooi maken als je zelf wilt. Als je eenmaal met hem hebt en hij blijkt heel anders te zijn dan die verwachtingen, en het gaat uit, dan verlang je echt wel terug naar die tijden van het 'gewoon' verliefd zijn.
Echt waar, geniet er nu maar van en probeer er wat moois van te maken. Zo erg is het nou ook weer niet. Ik kan het weten, ik ben 4 jaar lang 'stiekem' verliefd geweest op iemand. ;) |
Citaat:
|
Doe anders een scheutje ironie door je eten, dan word je wel weer beter.
|
persoon in kwestie en ik hebben zijn nu samen :D
|
Citaat:
Leuk voor je :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |