![]() |
vriendin met ex
edit
|
Ja, je kan het een klotestreek vinden. Persoonlijk niet omdat ze met die jongen aanpapt, maar omdat ze erover gelogen heeft tegen jou.
Als ze echt gevoelens voor hem heeft, kan jij het moeilijk tegenhouden. Helemaal als dat wederzijds blijkt te zijn. Want die regel van die ex en een vriendin bestaat niet. Alleen voor hypocriete vriendschappen. Ze had het met jouw over moeten hebben, ze had de waarheid moeten vertellen. Dan hadden jullie het er gewoon over kunnen hebben en had jij tijd om daar aan te wennen. Persoonlijk vind ik dus dat dat het enige punt is waar je kwaad over kunt zijn en waar je haar mee kunt confronteren. :) |
Ja, da's een naaistreek. Gelukkig is ze een familielid, dus kun je achter haar rug om roddelen met familieleden om haar terug te pakken. Daarbij is het niet erg als je iets van de waarheid afwijkt.
|
Waarom is het zo'n klotestreek?
Tussen jou en die jongen was het toch allang over, dus waarom mag zij dan niet met hem omgaan? |
edit
|
Hoe is het opgelost dan?
Nu ben ik nieuwsgierig :p |
Laat ons dan ook weten hoe het afgelopen is. Er zijn ook mensen bij die dat graag willen weten :D :D
|
Ja mijn vriendin is gister ook met mijn ex gegaan. Ik vind het kut maarja tis hun goed recht dus ik ga er niet over zeiken of zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja ik zeg dit nu wel allemaal mooi, maar ondertussen vind ik t natuurlijk nog wel echt stom. Maar ik wil niet de jaloerse exvriendin uithangen en hou me dus maar koest. |
geen slotje voor we weten hoe het is opgelost!!
:nono: |
Citaat:
|
Sja. Jij en je nichtje zijn allebei naïeve meisjes.
|
ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt toen een vriendin van me met een ex van me aan de haal ging, en even later met het broertje van mijn toenmalige vriend. Ik werd er erg paranoide van, en dacht dat ze mij gebruikte om aan vriendjes te komen.
Ik weet nu dat, als je volledig over een jongen heen bent, het niet uit maakt. Oke, je nichtje is een achterbakse slet dat ze uitgerekend met de jongen op wie jij verliefd was aan de haal moet gaan, maar daar komt ze zelf snel genoeg achter. Zoiets heeft nooit een lang leven, en 3 uur reizen is leuk in het begin, maar er is echte liefde voor nodig wil je dat volhouden. Mijn advies: negeer haar, besteedt abdoluut geen aandacht aan haar, doe er onverschillig over. Hoe minder energie en tijd je er in steekt, des te sneller heb jij het verwerkt. Ik weet niet of jnog ooit je nichtje kan vertrouwen, maar als je dat wil doen, zou ik toch wel uitleg en eventueel een excuus van haar verwachten. sterkte nog! (y) |
Mwa ik weet niet of je haar een "achterbakse slet" zou kunnen noemen. Waarschijnlijk was dat meisje niet van plan verliefd op hem te worden en is dat gewoon gebeurd.. waarschijnlijk is ze ook wel naïef en gevoelig voor aandacht, maar ze zal het denk ik niet gedaan hebben om de TS te pesten ofzo.
Ik denk ook eerder dat ze het niet verteld heeft omdat ze niet wist hoe ze het moest brengen ofzo.. Als ze echt gemeen was geweest had ze het erin gewreven. MAAR natuurlijk, een goede vriendschap is gebaseerd op goed vertrouwen en dus had ze het moeten vertellen, alleen zijn dat soort dingen niet simpel enn... Ik weet niet, ik zou ook wel wat afstand willen en vooral geen verhalen over die relatie willen horen, maar toch niet die vriendschap met een familielid opgeven voor dit.. Ik vind echter wel dat je een verklaring verdient van dat meisje, als ze dan plots heel kortaf begint te doen zou ik wel andere conclusies trekken alleen. |
Citaat:
|
Citaat:
En ook al heeft je nicht die kerel via jou leren ken, dan nog is ze helemaal geen uitleg aan jou verschuldigd. Integendeel, in haar geval zou ik jou ook zoveel mogelijk buiten het verhaal houden, omdat je er zelf te emotioneel betrokken bij bent, en zelf het hele gebeuren nog niet hebt kunnen afsluiten. Dat is trouwens een vaststelling, en geen verwijt. Zo'n ex-regel bestaat trouwens helemaal niet. Ik zou niet weten waarom een vriend van mij geen relatie met een ex van mij zou mogen beginnen, of omgekeerd. Ik heb de indruk dat die ex-regel vooral gebruikt wordt door mensen die zich in zelfmedelijden willen wentelen. Volgens mij is de voornaamste reden dat je nicht met die naamloze kerel afspreekt, dat ze zelf een leuke tijd met hem wil. Gewoon voor 2 dagen? Of willen ze iets serieus? Jammer dat je haar dat niet gunt. Maar blijkbaar is het ondertussen ook alweer allemaal opgelost. Veel drama voor niks, lijkt me dan. |
Jij en D is verleden tijd.
Jouw nichtje vind, of nu t is opgelost (op welke manier precies eigenlijk?) vond, he daarna leuk. En als jij en D niets meer met elkaar hebben is jouw nichtje vrij om hem leuk te vinden en dat te vertellen. Het is niet het netste wat je kan doen, maar je ziet het vaker gebeuren. Wat je kan doen is het accepteren, meer niet. |
Ik zit/zat ongeveer in dezelfde situatie als jij ...
Ik weet ook niet welk advies ik je kan geven, aangezien ik het zelf niet weet wat te doen ... Met dat verschil dat ik contact heb met men nichtje en die vriend en ze beiden liegen tegen me ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |