![]() |
Oepssss
Heeben jullie het ook wel eens dat je na een avondje stappen nodig moet plassen.
Dat je dan denkt het nog wel te halen tot thuis. Maar dan voor de deur staat en je sleutel niet kan vinden tot het moment van OOOOEEEEEPPPS!!! |
ehhh.. nee..
|
Nee, gelukkig niet.
Ik zou dan gewoon wildplassen, jeweettog. Rits open, of broek helemaal naar beneden en een van mijn vrienden verrassen met de enorme tuinslang! |
Hé toevallig dat heb ik ook nooit. :)
|
Haha nee maar wel eens op mn bedrand gezeten en toen vergeten dat ik daar zat (had beetje veel gedronken) ipv op de wc
|
Citaat:
Haha ja das ook lullig. Lullig voelt het he, als je voelt dat je een ongelukje hebt gehad |
Dat op je bed plassen is nog net wat lulliger, lijkt me :|
Trekt ook zo lekker in je matras (n) |
Nou nee. :s
|
Gewoon wildplassen, of poepen. Lekker hoor. (y)
|
Ik zorg er echt voor dat ik het niet in mijn broek doe inderdaad. Illegaal wildplassen (y)
|
Citaat:
|
Vroeger had ik wel eens dat ik droomde dat ik op de plee zat, en dan plaste ik in bed.. :o
|
gek genoeg overkomt mij dat nooit :cool:
|
gelukkig niet :)
|
eeeeeeeeeeeeuw :s
|
Ja afgelopen zaterdag nog. :bloos:
Maar ik heb het altijd gehaald in dat soort situaties. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neen.
|
Citaat:
|
Ja, dan laat ik wel eens mijn sleutel vallen. Oeps!
|
Citaat:
|
Nee. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
en je komt nog als een volslagen randidioot over ook... |
Citaat:
ontopic: Citaat:
|
oepssssssss
nog geen slotje? |
Citaat:
:P |
Nee, sorry. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heel gek, maar nooit
|
onze deur is nooit op slot.
Oh; don't get any ideas, want achter die niet op slot zijnde deur staat een mechelaar met een schofthoogte van 80cm :o |
euh, nee?
|
Citaat:
* Maar hoe zuipen Ierse boeren eigenlijk? * Het was niet zonde van mn geld, ik had een leuk feestje * Zonde van mijn tijd was het al zeker niet * Mn gezondheid kan het best aan, na je eindexamen havo even uit je dak gaan is geen schande. En het blijkt dat ik nu ook nog atheneum kan doen, ondanks die 'wilde' tijd. Na ál dat zuipen heb ik toch nog hersencellen zat, blijkbaar * Liever dronken een randidioot dan altijd een randidioot (nee, ik zeg niet dat ik jou een randidioot vind) Ik hoop voor jou dat je een leuk leven hebt, 'mighty' marcel |
Je kan hier alleen ja of nee antwoorden dus zal ik dit topic moeten sluiten ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik ben niet achterlijk.
|
pff iedereen zegt nee, wat een gelul, nou ik wel hoor! (y) :D :D :D :D :D i'm nasty (y)
|
Citaat:
|
Wordt deze topic serieus opengelaten? Zie ik daar een forumbaas reageren? :nono:
Waar is de discussiewaarde? Waar is de informatieve titel? :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |