![]() |
wasdroger
Sinds een weekje een wasdroger in ons studentenhuis.
En aangezien kleding nogal moeilijk droogt in dit huis, toch wel een ideale oplossing. Thuis (bij mijn ouders) gebruikten wij nooit een droger. Maar nu vroeg ik me af, wat kan je precies in de wasdroger doen zonder dat je kleren krimpen of lelijk worden? Of is het waar dat je alleen handdoeken erin kunt doen? Alvast bedankt |
Als je de kleding van je huisgenoot erin doet krimpt de jouwe ook niet :( :( :((((
|
nou wij doen altijd alleen handdoeken, beddengoed en sommig ondergoed in de droger. mijn vader heeft het een keer verkeerd gedaan en ja mijn broeken waren gekrompen, niet heel veel hoor, maar ik merkte het wel gelijk.
|
Ik gooi alles in de wasdroger, behalve erg kwetsbare dingen zoals lingerie en panty's of bloesjes (die kreuken zo). Heb eigenlijk nog nooit gemerkt dat iets gekrompen is, wel dat kleuren wat sneller vaal worden, maar dat vind ik wel opwegen tegen het gezeik van een droogrek. :o
|
ok, en hoe moet je dat precies instellen? Van zoveel kg en dan moet ie op zoveel graden zitten.
Zitten nog wat knopjes op zo'n ventilatortje enz. wat moet je daarvan aanzetten |
Rtfm
|
k zou zeggen kijk op t wasetiket.
|
fok jouw en fok je wasdroger
|
Citaat:
|
Citaat:
Woon je alleen voor spek en bonen in dat studentenhuis of studeer je ook écht? Want je vraag gaf niet echt uitsluitsel :nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |