![]() |
[zonealarm?] vsdata.dll
Ik krijg tijdens het opstarten de error 'Validation failed for file windows\system32\vsdata.dll' en 'vsinit.dll'
Ik kan niet meer op msn en ZoneAlarm werkt niet meer. Net gegoogled maar geen werkende oplossing gevonden. Als iemand een oplossing weet; graag! |
uninstall zonealarm en installeer Kerio Personal Firewall 2.1.5 ? (niet de 4-versie)
werkt vrijwel hetzelfde. |
Haha, ZoneAlarm.
Nou ja, wat Enlight zegt. Of nog simpeler, de ingebouwde XP-firewall. Die controleert alleen niet het uitgaande verkeer, mocht je daar behoefte aan hebben. |
Citaat:
Zo ja, kijk verder dan je neus lang is. Zo nee, zoek dan nog ff door.
Spoiler
|
Citaat:
Veilige modus gegaan (van de site van ZoneAlarm gehaald), in system32 alle dll's verwijderd en de map weggegooid, volgens de site werkt dit maar het werkt niet. |
Citaat:
Mensen moeten alleen gewend raken aan dat schermpje om toestemming te geven (en wanneer geen toestemming te geven). Niet iedereen kan/wil dat, helaas. |
Citaat:
|
Citaat:
Er stond dat ik ze moest verwijderen, aldus ZoneLabs Support. -.-' |
Alle DLL's die zonealarm gebruikte, mag ik hopen. ;)
|
Citaat:
|
Omfg. Kun je geloven dat m'n FireFox, Internet Explorer, MSN en sommige online games niet meer werkten vanwege die .dll errors.
Kom je op de site van ZoneAlarm die je adviseren om in veilige modus alles eraf te gooien, wat niet werkt. Vervolgens staat er ergens op een site doodleuk 'The safe mode and deleting the files really isn't needed, you get the .dll errors because your BIOS clock has reset itsself, you just need to set it to the current date again. Dus ik moest m'n klok van 2000 naar 2006 zetten en nu werkt alles weer. :mad: |
Niet handig als je datum verkeerd staat he. :)
Tip: gebruik statbar (www.statbar.nl), daar zit een ingeboude NTP-tijdsynchronisatie module in. :) |
Ehm, dat heeft XP ook, die synchroniseert ook gewoon om de zoveel tijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jawel hoor, maar eens per week. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |