![]() |
Ochtenderectie
Hoi,
Ik hoop dat dit topic hier thuis hoort, heb een enorm probleem. Ik word, zoals vele jongens, wel eens wakker met een erectie! Ook bekend als de ochtenderectie. De ochtenderectie belemmerd het genot van mijn eerste grote plasbeurt, die iedere ochtend voordat ik ga douche plaats vindt. Aan mijn piemel trekken hebben ik dan geen zin en geen tijd, is er een manier om hier snel vanaf te komen. Ook naar de douche lopen gaat lastig als iedereen wakker is. Kom niet met antwoorden zoals: sla erop oid. Bedankt! |
glaasje koud water naast je bed
|
ik heb het zelfde probleem,
er lijkt maar 1 oplossing, maar daar is niet altijd tijd voor ;x please help ons arme jongens! |
Hey,
Zoals je ondertussen misschien weet heb ik zelf ook last ondervonden van dit probleem. Ik heb toch praktisch elke morgen wel last van zo'n opgewonden stok die je met een glimlach begroet (ik slaap naakt) en vervolgens moeilijk doet tijdens het urineren. Ik heb ooit gehoord van een soort slangendraai waardoor het geslachstdeel aanzienlijk tijdelijk in grootte afneemt maar ik denk dat die oplossing valt onder het kopje "sla erop". Zelf ben ik ook op zoek naar een wat manvriendelijker oplossing. Namens mij geldt ook; Alvast bedankt! |
Citaat:
|
Citaat:
Liefst doe ik mijn Henkie geen pijn, omdat hij o.a. voor de voortzetting van de mens moet zorgen. |
Citaat:
Ik leef volledig met je mee. Help ons voor een betere voortplanting mensen! |
Citaat:
Wat fijn zeg! |
Dan zet je toch de foto van ge lelijke oma/opa/etc naast je bed? :)
Of je kijkt elke ochtend wanneer je een ochtendboner hebt, even naar lemonparty. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Klinkt heel goed ja! Citaat:
|
Citaat:
Malfunction moeten we niet hebben! |
Citaat:
Citaat:
Imho een nuttige bijdrage en een goede tip. :o |
Citaat:
Precies, we doen het voor de toekomst van de mooie kinderen die komen gaan. |
Citaat:
Inderdaad. |
omg
gewoon rukken ;x |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Gelieve goed lezen. Als er dergelijke reacties volgen moet ik helaas mijn beklag doen bij de forumbazen. |
lol wat een topic. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG Nico :nono:
|
Citaat:
|
omg kansloze kutmongool :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Belemmerd is met een 't' op het einde. Volgende keer als je een ODOL hebt moet je maar de Nederlandse grammatica leren. Serieus. Je stijve is zo weg en je leert er ook nog wat van. (y)
|
Citaat:
@James: zal erop letten, was nog vroeg ehh ;) |
Damnn.
Hoe bedoel je -Metal Jacket- & -Drol- zijn de zelfde personen :confused: :confused: :confused: Combineer die tijden met de reacties :D . Losers (n) (n) (n) |
Citaat:
|
slotje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je kunt hem bedwingen, maar het vergt enorm veel concentratie
|
Typisch....
Ik had er zonet weer een en de kansloze wanker reacties die er in de tussentijd zijn bij gekomen zorgen direct voor een slappe! |
Citaat:
Hoe kan ik leren mijn penis in bedwang te houden? En betekent dat ook dat ik de grootte van mijn penis tijdens geslachtsgemeenschap voor een deel kan verkleinen aangezien ik er nog wel eens klachten over binnen krijg. |
Hey,
Wat bij mij altijd helpt is heel hard denken aan een anale escapade van Wouter Bos en J.P. Balkenende in een toilet in de tweede kamer. Op de achtergrond zit Mabel Wisse Smit met haar phonecam alles te filmen en in haar behaarde natte doos te graaien. Ik hoop dat deze visual helpt jullie ochtenderectie in toom te houden. Liefs, Een 20 jarige Ram. |
Citaat:
Als wij dezelfde zijn waarom gebruik je dan meervoud van persoon en loser? |
Citaat:
Zoals hierboven al stond was ik al van mijn ochtenderectie af al weet ik zeker dat dit ook een zeer goede methode zou zijn aangezien ik denk dat mijn geslachtsdeel zojuist een beetje is gekrompen. Bedankt in ieder geval 20 jarige Ram! |
Citaat:
|
Wil iedereen even bedanken voor de lieve reacties! Meer is altijd welkom! James, jij hebt vast ook tips, zeker omdat jij er eentje hebt van 25 cm!
|
Wat een ijverige FB's hier...
|
Citaat:
|
mooi topic (y)
|
Ik heb dan gewoon seks.
*edit* je kan natuurlijk je wekker eerder zetten en gewoon wél even rukken! |
Citaat:
Citaat:
* ananas om tet heen legt * :bloos: |
Om deze moedige strijder te doen kalmeren kunt u hem overmeesteren met angst, pak een passer (geen plasser) en dreig daarmee de plasser binnen te dringen :)
|
*sleurt iedereen weer mee naar Onzin*
|
:')
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |