![]() |
Welke bordspellen heb jij in de kast liggen?
Zie topictitel.
Welke bordspellen heb jij in de kast liggen. En welke vind je het leukst? |
monopoly zal wel ergens liggen, mens erger je niet, schaken, dammen, en rest van 200 spellen in één dozen :D
leukst? uhm ik denk monopoly en mens erger je niet :cool: |
Risk en Stratego onder andere.
|
en TS natuurlijk? :)
|
Clue, Monopoly, Risk, Stratego, Triviant, schaakspel en damspel.
|
Geen. Maar in een laatje heb ik reisversies van mastermind, mens-erger-je-niet, rummikub, schaken, dammen en chinees schaken; bovendien heb ik domino, mikado, weerwolfspel-kaarten en speelkaarten.
Mijn favoriete bordspel is scrabble. |
Citaat:
Ik heb kolonisten , met uitbreiding voor 5 en 6 personen . En twee historische uitbreidingen . Carcassonne , en 4 uitbreidingen . Monopoly natuurlijk :cool: (vorig jaar van opa en oma voor mijn verjaardag gekregen) Scrabble (deluxe versie , en scrabblewoordenboek , ik ben fanatiek :bloos: ) Kolonisten kaartspel Set Koehandel Cluedo Twister Quizzle (want dat speelde ik altijd met oma en dat wilde ik ook hebben :o) Zwarte pieten 4 op een rij En mijn favoriete zijn scrabble , kolonisten en carcassonne . :) |
Monopoly, Pluk van de petteflet spel :o , Mens erger je niet en Muizenval.
|
Kolonisten
Hotel Monopoly Risk Stratego Tarqui Shogun Mens erger je niet Uitweg En een hele zooi dam- schaak- denk- dobbel- etc. spellen. |
Aquire ftw.
|
kolonisten
monopoly MAD cluedo dingbats schaak/dam/mensergerjeniet 32 in 1 spellendoos |
Eh, eens even denken....
- Levensweg - Ganzenbord - Stratego - Mens erger je niet - Scrabble Dat was het wel. |
Colonisten van katan
Levensweg Rolit Monopoly Trivia disney uitvoering :D Schaken Dammen Domino Kaarten :o Uno en vast wel meer :P |
Heel veel en ik vind het heel leuk maar ik doe ze nooit.
|
Ligt op zolder; o.a. monopoly, de betoverde doolhof, mens erger je niet, triviant, scrabble, triominos oid (met die driehoekjes met cijfers), rummicub, domino.
Beneden ligt nog een schaak/damspel en Carcassonne. Het leukst zijn monopoly en schaken. |
Monopoly, mens-erger-je-niet, Titanic, betoverede doolhof, iets met apen en kokosnoten, dammen, backgammon, triviant, Big Brother, Scrabble.
|
Citaat:
|
Een grote kast vol. De meeste bekende zitten er wel tussen. Al dan niet in verschillende uitvoeringen. :)
|
Heel veel, ik zal even aangeven welke ik ook heb die testout.com ook heeft, heb geen zin zelf de rest te bedenken. En gelden kaartspellen ook? O Helle<3
Ik heb kolonisten , met uitbreiding voor 5 en 6 personen (en voor de zee) Carcassonne Monopoly Twister Zwarte pieten 4 op een rij |
Kippevel
Levensweg :eek: |
Stratego en scrabble. Ik heb er nog veel meer, maar die staan niet meer in mijn kast... zoals Monopoly, ganzenbord en Mers-erger-je-niet.
|
ze liggen OP m'n kast hier.
triominos mens erger je niet in het frans :| een of andere houten puzzel bingo wat we nooit gespeeld hebben twister pente scrabble risk triominos en meer, maar ik speel het nooit. :D |
hmm weinig mensen met 999-games, die zijn zo leuk!
Ik zal een greep doen, het zijn er nogal veel namelijk -kolonisten (+ 3-4 uitbreidingen) -kolonisten kaartspel -eufraat en tigris -machiavelli -veel van lord of the rings + die spellen die anderen opnoemden |
Party&co:(
|
We hebben niet eens veel spellen en de meeste daarvan zijn incompleet.:(
De leukste: Levensweg en wie is het (allebei in oude versie) |
monopoly
risk triviant mens erger je niet wie is het |
Monopoly
Stratego Rummicub Mens-erger-je-niet Dammen Schaken Backammon Spel kaarten Yahtzé Scrabble Ok, niet allemaal bordspellen, maar dat ligt hier in de kast ;) |
je hebt er maar 1 nodig
kolonisten van catan :cool: |
Age of steam, Riding through England, Australian Railways, Scrabble, Monopoly, Monoply junior, Scotland Yard, Mens erger je niet en verder de welbekende gezelschapsspelen.
|
monopoly, monopoly junior, levensweg, stratego, dammen, schaken, mens erger je niet, ganzenbord, titanic-spel, houd de dief, 20-questions, scrabble, stapelwoord, trivial persuit.
|
Monopoly, tycoon, kaartspel kolonisten(+ handel en wandel), kolonisten bordspel (+ steden & ridders en zeevaarders), koehandel, Franks zoo, knollen voor citroenen, carcasonne (+ uitbreiding) , set, machiavelli (+uitbreiding), touche, scotland yard, stratego, risk...
niet allemaal bordspellen maar goed. Wel allemaal leuk! |
RISK! en monoply en de kolonisten van catan en machiavelli en elfenland en cluedo en en en en. heel veel. maar risk is het leukst maar machiavelli ook wel ohnee want dat heeft geen bord.
|
Kolonisten van Catan
Monopoly Stratego |
Juuls, een thread starten op DK? :nono:
|
Monopoly
Ganzenbord Mens erger je niet Dambord Dat was het wel zo'n beetje, denk ik. |
iets van kpn
monoply monoply euro monopoly breda (y) (y) (y) triviant |
Citaat:
OT: elfenland, hoe kón ik het vergeten.. |
tientallen.
Wij doen vaak thuis Machiavelli, en laatst kwam ik een spel tegen dat al jaren bij ons in de kast lag maar wat toch wel leuk is: Jolly Roger. Kent iemand dat? Het is met piraten... |
Monopoly
Mens-erger-je-niet Halma Risk Kolonisten van Catan Stratego Schaken/dammen Dat is 'em wel...zo vaak spelen we hier thuis geen spelletjes. |
Bordspellen:
Carcassonne Carcassonne - De uitbreiding Carcassonne - Kooplieden en Bouwmeesters Carcassonne - De Draak, De Fee en de Jonkvrouw Carcassonne - De Toren Carcassonne - De Rivier Carcassonne - De Rivier 2 Carcassonne - De Graaf van Carcassonne Carcassonne - De Katharen Carcassonne - Koning en Verkenner Carcassonne - Jagers en Verzamelaars Alhambra Big City Scrabble Kaartspellen: Munchkin Munchkin 2: De Zwakken Geslacht Munchkin 3: De Onfortuinlijke Theoloog Munchkin 4: Blij Dat Ik Rij Munchkin Dobbelstenen Munchkin Bites! Munchkin Bites 2: Pants Macabre Munchkin Blender Super Munchkin Guillotine My Dwarves Fly Spy |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |