![]() |
Van Wav naar gif ?
Kzou willen weten of je van dvd's of films enzo een klein stukje eruit kunt pakken en daar dan gif van maken..
Zo ja : Hoe ? Nee : Ok en bedankt :) |
Je hebt geloof ik wel ergens een klok horen luiden, maar daar is 't ook bij gebleven. Wav(e) files bevatten alleen geluid. Van geluid kan je geen gif maken, want dat zijn plaatjes.
Waarschijnlijk wil je een screenshot maken van een film? In dat geval sla je die eerder op als JPEG, niet als gif. Maar vertel eerst even wat je precies wilt, voor iemand hier een hele handleiding uit gaat typen. |
Ja , titel is fout..het moet gwn een film of filmpje zijn.
Me vrienden hadden een kort fimpie gemaakt , en er is een klein stukje waarin ze dansen , die wil ik als gif opslaan.Schreenshot dat begrijp ik ook nog net wel. |
Gif is bedoeld voor computergraphics, gebruik JPEG voor een screenshot van een film.
|
Ach, tibiagamer2 is gewoon op zoek naar een avi-gif converter
|
Je kunt wel van een gif een wav maken...
|
Citaat:
wel opletten he? |
Citaat:
KGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGg |
Citaat:
|
Dat kan natuurlijk, maar er is ook echt software waarmee dit op een iets geavanceerdere wijze kan. Ik meen o.a. van http://algoart.com.
|
mensen met het JPEG antwoord, het gaat natuurlijk overduidelijk over een animated gif...
@TS, ff googlen op AVI to GIF en dan vind je vast wel een freeware prog hiervoor. |
En het winnende antwoord is Ulead Gif Animator.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |