![]() |
XTC-gebruik
Ik zoek nog mensen die mijn vragenlijst over XTC-gebruik willen invullen. Ik doe onderzoek naar waarom mensen XTC gebruiken. Het is een vrij lange vragenlijst maar ik zou er echt super blij mee zijn.
je vindt hem op http://xtc.spugium.net. bedankt! |
done :)
staan wel veel dubbele antwoorden in. en je moet er rekening mee houden dat pillen vaak onzuiver zijn en daarom de effecten die genoemd worden misschien door andere drugs dan mdma zelf veroorzaakt worden + dat mensen vaak xtc gebruiken in combinatie met andere drugs (alcohol, wiet, speed etc.). |
als er nog nooit onderzoek is gedaan, waarom heb ik dan al ooit een ander onderzoek ingevuld?
|
Citaat:
|
he zuur gehakt
|
overhied smoverheid
|
Hee mensen,
Bedankt voor het gebruiken van de link!!! De relatie die wij in ons onderzoek proberen te leggen, die is nog nooit gelegd. Dus vandaar... nooit. Verder zijn er een aantal dubbele vragen, of athans die heel veel op elkaar lijken vanwege het feit dat we controleren of de antwoorden wel consequent zijn. Als laatste nog een oproep aan de mensen die de link http://xtc.spugium.net gebruiken of gebruikt hebben. Aan het eind moet doorgklikt worden tot de knop save in beeld komt. Als er niet op SAVE gedrukt wordt worden de antwoorden niet opgeslagen. Thanks |
Was eraan begonnen, maar door de grote hoeveelheid dubbele vragen toch maar afgehaakt, sorry.
|
wat een bullshit, als ik dit onderzoek zo lees is de algemene veronderstelling dat mensen die xtc gebruiken sex crazed hippies worden oid.
bovendien is het lastig om antwoord te geven want het is iedere x anders. |
ingevuld hoewel ik een andere opzet zou hebben gebruikt (andere vraagstelling e.d.)
|
Citaat:
|
damnnnnnnnnn wat een lange enquete :s heb hem voor de helft ingevuld weet niet of je dr iets aan hebt :p
|
ben ook begonnen, maar beetje te veel van t goeie... en inderdaad een beetje raar beeld wordt er geschetst
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |