![]() |
Athene Spelen Groningen sportcomplex van de RuG en Hanzehogeschool Groningen
Op het schitterende sportcomplex van de RuG en Hanzehogeschool Groningen
vinden 1 keer per jaar de ATHENESPELEN plaats, het grootste sporttoernooi van Nederland voor 4 en 5 VWO en 4 HAVO- leerlingen. Circa 32 scholen uit geheel Nederland strijden om de titel. Ze strijden in verschillende sporten zoals; Basketbal, Tennis, Tafeltennis, Atletiek, Klimmen, Voetbal, Volleybal De scholen die meedoen: - Roelof van Echten college, Hoogeveen - Willem de Zwijger College, Bussum - Vechtstede College, Weesp - RSG Wolfsbos lok Groene driehoek, Hoogeveen - IMC Lokatie HR, Rijswijk - S.G. St. Ursela, Horn - Mondraancollege, Oss - Dr. Aletta Jacobscollege, Hoogezand - S.G. Het Rhedens, Rozendaal - Corderius College, Amersfoort - S.g. Heemgaard, Apeldoorn - Almere College, Dronten - Kamerlingh Onnes (Reitdiep College), Groningen - Ubbo Emmius College, Stadskanaal - CSG Liudger, Drachten - Agnieten College loc.Carolus, Zwolle - Fivelcollege, Delfzijl - OSG Piter Jelles, Loc. Aldlan, Leeuwarden - RSG Ter Apel - Gymnasium Celeanum ,Zwolle - C.S.G. het Noordik, Almelo - Werkman College, Groningen - Thomas a Kempis College, Zwolle - Agnieten College loc Meander, Zwolle - Maartenscollege Haren - Marne College, Bolsward - Martinuscollege, Grootebroek - Stedelijk Lyceum, afd. Kottenpark, Enschede - Coornhert Lyceum, Haarlem - SG Dingstede, Meppel - Lambert Franckens college, Elburg - Ds. Pierson College, 's-Hertogenbosch - SG De Nieuwe Veste, Coevorden - Almere College, Kampen - Chr. College Groevenbeek, Ermelo Vechtdal College, Hardenberg Gaan er nog mensen heen? Iemand op 1 van deze scholen gezeten? |
Ik zit op deze:
- Marne College, Bolsward Ik hoop dat ik mee ga, tennis of basketball. |
Ik doe dit jaar niet mee, maar heb twee jaar geleden meegedaan..Is super leuk!! :) Vooral omdat we gewonnen hadden :cool: En vorig jaar heeft onze school weer gewonnen, dus... ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |