![]() |
Gekste plek waar je ooit gestoken bent?
De zomer is in aantocht en daar zijn velen van ons erg blij mee, maar nadeel is natuurlijk wel dat de muggen dan ook weer volop aanwezig zijn.
Vanochtend werd ik wakker met een bovenlip waar een negerin nog jaloers op zou zijn :bloos: Dus: Wat is de gekste plek waar je ooit gestoken bent? |
op me aarschje :bloos:
|
:bloos:
|
Citaat:
|
Mijn kin. Ze verzuimen het om mij op gekke plekken te steken. :(
|
Ik heb ranzig bloed, dus zo vaak word ik niet gestoken. Gekker dan m'n voet kan ik niet bedenken.
|
Al meer dan 2 jaar niet gestoken, maar ben een keer in me balzak gestoken :)
|
quotepotentie:
ik word niet gestoken |
Citaat:
En dat zou ik dan ook gaan quoten ja. |
Uhm, weet ik niet. Geen enkele gekke plek plek geloof ik. Mijn enkel of de bovenkant van mijn oor. Maar daar is niets vreemds aan. :)
|
In m'n kont.
|
Is het erg als ik dat niet onthoud?
|
Citaat:
|
onder mn voet, jeukt!
|
Geen idee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
knieholte tijdens een BBQ, nja pleier was gelijk over... :(
|
Citaat:
|
Precies op de plek tussen mijn bil en de achterkant van mijn bovenbeen was wel raar. Of precies midden op mijn neus. Of boven op mijn oorschelp.
Ik word nochtans niet vaak gestoken. |
Onder je voet is inderdaad echt vreselijk(N) Op mijn voorhoofd was ook geen pretje:P
Mijn zusje heeft eczeem en wordt dus nooit gestoken, dus dan gaan de muggen maar naar mij:( |
Citaat:
|
Ooglid. En dan openkrabben he!
|
Reet. Als peuter wou ik mijn klein katje optillen en viel ik achterover, pardoes op de bij met ze vlijmscherpe angel. Uncool.
|
Op mijn ooglid. En net onder het midden van je neus.
Ook nog op men poeperd maar verder durfden de muggen niet :p |
Citaat:
|
in m'n oor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op m'n oor was toch wel de raarste plek.
De raarste mug ervaring was wel dat ik ergens in Turkije aan een tafeltje ging zitten om wat te eten, iets voelde kriebelen en toen ik onder de tafel keek zo'n 20 grote bulten op m'n been zag. Binnen een minuut. En toen moest ik de hele vakantie nog... |
Tussen m'n vingers. Brr.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehh.. in schotland
|
knieholte, misschien niet de gekste plaats maar wel zwaar irritant
|
Op m'n oog. Daar ben ik echt panisch voor, dus ik ga binnenkort maar weer alles rond mijn ogen insmeren met muggenspul. :o
Onder mijn voet vond ik ook wel gek, maar op m'n oog slaat alles. |
ooglid, vette bult erop, oogje dicht! jeah
En onder m'n voet, ow wat verschrikkelijk (n) |
Citaat:
Ik niet op rare plekken denk ik... Al vind ik het raar dat ze aan mijn been kunnen als dat helemaal onder de lakens ligt... |
Puntje van m'n neus.
|
Tussen m'n ribben.
|
Citaat:
|
op mijn dam :o
|
Ik word altijd op mn oogleden gestoken :o.
En ja dat is heel erg vervelend :(. |
In de woonkamer.
|
Citaat:
Ik lag in n slaapzak in n lange pyama had sokken aan en alle laagjes van de tent waren dicht, was op kamp, en toen stak dat beest tussen mn tenen! en nee dr zat GEEN gat in die sok... hoezo moeilijk doen:rolleyes: |
op mn neus :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik de titel van dit topic las dacht ik in eerste instantie dat bedoelde 'neergestoken' :s :(
|
Op m'n hiel, erg vervelend was dat. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |