![]() |
Zenuwtrekjes
Wat doen jullie als jullie zenuwachtig zijn?
|
Ik bijt op m'n lip en/of de binnenkant van m'n wang, begin met m'n hand en/of been te 'tokkelen', steek een sigaret op, maak een vuist en druk die zo hard ik kan dicht, en ehm dat is het wel zowat denk ik. :)
En als ik alleen ben begin ik tegen mezelf te praten :o. |
Trillen, buikpijn hebben, niet kunnen slapen, zweten, rood worden, heel veel praten...
Ik haat zenuwachtig zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Heel veel praten dus;) |
Dingen die je zelf doet? Zenuwtrekjes doe je toch niet echt zelf. Wanneer ik zenuwachtig ben dan voel ik alleen een soort hol gevoel in mijn maag en verander ik heel vaak van houding.
|
mn been begint dan te trillen
|
Ik pluk aan de losse velletjes aan mijn vingers.
Lekker dan. Altijd pleisters (N) |
Niet zo veel...
Als ik erg zenuwachtig ben gaat misschien hoogstens m'n hand iets meer trillen ofzo maar verder gebeurt er niet veel. |
Transpireren. Onfijn. :D
|
Trillen, zweten, stotteren, met mijn vingers ergens op tikken...
|
Citaat:
|
Rondjes wandelen.
|
Citaat:
|
Gapen, nagelbijten en roken.
|
Ik ben nooit zenuwachtig :|
|
Héél serieus om me heen kijken en extreem veel praten over onnozele dingen.
|
Ik heb Gilles Dela Tourette... Als ik zenuwachtig ben heb ik helemaal geen tics (klinkt raar maar ik heb ze alleen als ik me op mn gemak voel)
|
Geheim.
|
Mijn opties die ik heb:
Ik begin met me duim te spelen. Begin te tikken met me been. (Maar dat is niet altijd ik beweeg me been wel vaker zomaar bewust) Begin met een pen te tikken. Draai rondjes. Stotter Word rood. Of Begin aan 1 keer door te ratelen. En dan kan je het ook nog niet volgen. |
ik ga aan mijn hoofd zitten, en mijn nek vasthouden...
|
Heen en weer lopen.
|
Ik ga nog sneller praten dan normaal, mn vingers gaan een beetje shaky doen, ik ga met mn handen frunniken, om me heen kijken en zuchten enzo.
zenuwachtig zijn is kut. |
Zweten. :o
|
- Nagelbijten
- Trillen met mijn been - Vel van mijn vingertoppen knagen - In mijn handen wrijven - Mijn hoofd krabben - Met pen klikken |
Van alles.
|
aan mn nagels krabben, lippen natmaken met tong, met been wiebelen...
|
Citaat:
Als ik zenuwachtig ben bijt ik op de binnenkant van mijn lippen en wangen en ga ik heel veel cola drinken (doe ik sowieso al, maar goed). |
* binnenkant van m'n wang stukkauwen
* aan sierraden frummelen (vooral oorbellen en ringen) * nagelbijten * op m'n hoofd krabben :confused: Meer weet ik even niet, maar ik doe wel meer, hoor :o |
ik rotzooi ook altijd met mn horloge...
|
Citaat:
|
Ik trek altijd de velletjes van mn lip. Alles wat los zit, of ik maak het los en trek het er dan af.
|
Niks
|
* binnenkant van mn lwang stukkouwen, en vingervelletjes peuteren.
Erg irritant, want ik bijt meestal door tot het gaat bloeden:s |
Zweten en roken, veeeel roken :)
|
trillen, nagelbijten, roken, op lip of binnenkant van de wang bijten, ...
|
ik ga roken ( doe ik al )
en ik keer me in mezelf, om me te concentreren |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |